Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Relativistisk båthorn

Ka' vi stole på den nyhed? I usa ka' man købe disse helt lovligt, og jeg mistænker indtil videre at det 'bare' er sådan nogle der er i omløb under forkert navn:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Caffeine : Large Pink Hearts
200 mg Caffeine anhydrous tablets. <HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har linket, men jeg vil ikke poste det medmindre ingen har noget imod det.
100 tabletter koster US$8.95

Desværre ka' man ikke importere dem, da tolden ta'r dem (man sku' ha' været tolder, hehe), og desværre er der ingen i danmark der sælger koffein-tabletter (jeg ved ikke om det er fordi det er Ulovligt eller hvad, men det ku' ellers være fedt at få dem på markedet igen. Så behøvede folk heller ikke 'tvinges' til istedet at vælge cola eller amf, men ku' få en 'blød' mellemvare.)

Anyways; de er små røde hjerte-formede piller (blot 1 type blandt mange)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af JEL:
Jeg har linket, men jeg vil ikke poste det medmindre ingen har noget imod det.
100 tabletter koster US$8.95
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har intet imod at du poster links som er relevante i forhold til emnet. Frem med det! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
desværre er der ingen i danmark der sælger koffein-tabletter (jeg ved ikke om det er fordi det er Ulovligt eller hvad, men det ku' ellers være fedt at få dem på markedet igen. Så behøvede folk heller ikke 'tvinges' til istedet at vælge cola eller amf, men ku' få en 'blød' mellemvare.)

Koffein er ikke længere lovligt at sælge i ren form i danmark, og fås derfor kun som tilsætning til andre stoffer. Læs her for mere information.

Hvis man ønsker at bruge koffein som stimulans, men ikke vil drikke kaffe, kan man jo i stedet købe forskellige energidrikke, eller guaranapulver.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
JEL -> Kan kan købe guarana-tabletter i matas, hvis det er noget. Tjek lige om der sælges noget skummelt på den webside før du poster linket.
Det kan godt ske at du har ret, de originale Yaba-piller var jo store (og grimme) og lyserøde; så hvis der har været piller ude i det danske natteliv der lignede dem, kan det fint være dem som nogen har taget fejl af.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Fenriz:
methcathinone skulle efter sigende være en kombination af kokain og amfetamin, men jeg har ikke prøvet det.<HR></BLOCKQUOTE>

Methcathinon er et designer drug, som methamfetamin jo også er.
Cathinon findes naturligt i khat, Catha edulis, og hvis forbindelsen N-methyleres opnås det mere potente methcathinon.

Relativistisk båthorn

Okie dokie, her er linket (hvor der er et stort fedt billede af et lyse-rødt hjerte):
http://www.thestimulantpeople.com/cgi-bin/dnestore/B10000347.html

De sælger vist ikke noget videre skummelt, men det er jo nok en smags-sag [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Guarana er ok, men koffein er bedre synes jeg. Kaffe smager for det meste af bvadr, så det er jeg ikke den store forbruger af. Jeg vil ha' dejlig syntetisk narko fremstillet på et dejligt klinisk laboratorium, iblandet en masse dejlige kliniske kemikalier [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Jeg er ikke så vild med det økologiske, hehe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
CannaChem> jaja, jeg mente virkningen, ikke strukturen af stoffet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] normalt bliver det vidst også fremstillet ved en oxidaion (da det er en ketone).

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Både strukturen og effekten af MethCAT er IMO en ret perfekt mellemting mellem Methamf og Efedrin.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Methcat er pænt kedeligt. Det kan måske være anvendeligt som substitut for ephedrin hvis man har en sløv dag, men jeg synes ikke der er megen eufori over det. Faktisk er det bare ephedrin hvor alkoholgruppen er blevet oxideret til en keton, hvorved man får et mindre ladet molekyle som nemmere passerer blod/hjerne-membranen. Meth er samme struktur, blot er hydroxygruppen HELT fjernet.
Jeg tror at en god del af "amf"'en på det danske marked er meth som er blevet cuttet groft. IMO er det svært at føle forskel på amf og meth, hvis man altså justerer for meth's højere potens. Man skulle nok kunne klare sig på 50 mg REN meth på en aften.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]