Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
NAR skrev:
Puha, der røg min respekt for en 5-6 brugere herinde. Damn det er nogle snævertsynede meninger i har mange af jer. CLOWN forstår jeg godt du hedder, for det er da lige præcis hvad du er. Tag lige og få styr på jeres argumentation før i begynder at sidde og lukke direkte lort ud. Har i på nogen måde belæg for noget af det i sidder og udtaler jer om?? Eller er i bare som jeg ser jer; små niende klasser med skyklapper for øjnene, der lige pludselig tør råbe højt fordi de kan gemme sig bag en skærm??

NAR :evil:

Ja og dit navn står også godt til dig! Nar 8)

Titel:
Medlem

Nar: Hvad af det jeg har skrever er "lort" ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
C L O W N skrev:

Nu svarer jeg selvfølgelig ikke for "Nar", men jeg synes bestemt også, at du var selv uden om dit fine ar. Ham gutten var da bare i sit es, han var da glad for at have scoret to piger! Ville vi alle ikke være det, egentlig?
At jeg ikke forstår, at de piger gider høre på dele af den dialog der var, er en anden sag.

At slå er en handling man kun gør i yderste nødværge, samt med venner - som tant og fjas.

Forresten kan jeg godt lide, at der er fejd mellem "CLOWN" og "Nar" :lol:

Titel:
Medlem

And skrev:
C L O W N skrev:

Nu svarer jeg selvfølgelig ikke for "Nar", men jeg synes bestemt også, at du var selv uden om dit fine ar. Ham gutten var da bare i sit es, han var da glad for at have scoret to piger! Ville vi alle ikke være det, egentlig?
At jeg ikke forstår, at de piger gider høre på dele af den dialog der var, er en anden sag.

At slå er en handling man kun gør i yderste nødværge, samt med venner - som tant og fjas.

Jamen det var jo løgn og han sagde også alt muligt andet pis, til mig og min ven som jeg ikke rigtig kan huske. Jeg plejer heller ikke at slå på folk!

Det naren hentyder til er nok min mening om indvandrere.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Ved godt det er lidt uden for jeres racehygiejne diskussion, men kan jeg kalde det for vold når jeg nikker væggen et par skaller?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Badblindboy skrev:
Ved godt det er lidt uden for jeres racehygiejne diskussion, men kan jeg kalde det for vold når jeg nikker væggen et par skaller?

Ja.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Badblindboy skrev:

JA DU MÅ SGUDA IKKE SLÅ VÆGGEN, MAN!

Endvidere er den racemæssige diskussion lukket.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Incase skrev:
Skriv pænt, jeg skriver også pænt, og du kan til dels udtrykke din mening uden at bruge adskillige skælsord vil jeg mene

God pointe, jeg skal nok tale pænt. Jeg var unødvendigt svulstig, det beklager jeg :)

Det er rendyrket racisme du disker op for CLOWN - som taget ud fra det hedengangne Dansk Front forum - du bør sgu vågne lidt op.

Jeg håber i øvrigt ikke, at ansvaret for trådens køren-af-sporet fuldt ligger på mine skuldre :)
Måske en tråd om flygtninge-indvandrepolitik ville være et mere passende sted at fortsætte diskussionen. Ikke at jeg skal bestemme om folk føler de er færdige her i tråden selvfølgelig... :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
C L O W N skrev:
And skrev:
C L O W N skrev:

Jamen det var jo løgn og han sagde også alt muligt andet pis, til mig og min ven som jeg ikke rigtig kan huske. Jeg plejer heller ikke at slå på folk!

Ingen "fejd" her, det lader jeg den herre om.

Jeg hentyder helt rigtigt til klovnens holdning på indvandrerområdet. Jeg synes skam bare det er utroligt man kan se på tingene med så snævertsynet et blik. Men nogen skal jo have de holdninger. Mht min navn, så ja, jeg er da en nar. Ellers ville der ikke være meget mening over det.

NAR 8) 8) 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NAR skrev:
C L O W N skrev:
And skrev:
C L O W N skrev:

Jeg hentyder helt rigtigt til klovnens holdning på indvandrerområdet. Jeg synes skam bare det er utroligt man kan se på tingene med så snævertsynet et blik. Men nogen skal jo have de holdninger. Mht min navn, så ja, jeg er da en nar. Ellers ville der ikke være meget mening over det.

NAR 8) 8) 8)

EDIT**

Vær så god klovnemand, IMO lort. Du må give mig noget belæg for den påstand før jeg kan tage dine udtalelser bare den mindste smule seriøst.

Citat:
De gør jo heller ikke noget for at intigrere sig i det danske samfund.

Det eneste de kan finde ud af er, at voldtage piger, stikke folk ned, stjæle, skyde uskyldige ned på gaden og råbe efter folk. Lad os da endelig få noge flere af dem ind i vores land Vorherre bevares !

Danmark for danskerne !!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
C L O W N dine holdningerne er dybt racistiske og du minder mig mest om alt om en dybt forstyrret 15 år gammel knægt. Du er ikke selv en skid bedre end dem der har overfaldet dig når du fare lige i hovedet på ham fyren med tøserne, og at udtale dig om at Danmark er for danskerne er som ” Homo Superior” siger; - som taget ud fra det hedengangne Dansk Front forum.
Magen til retarderet folk på dette forum har jeg sjældent set.

Hvad der angår denne tråd så har jeg aldrig blevet overfaldet, har dog været oppe og slås et par gange da jeg var yngre, men der var vi begge vel lige gode om det.

Titel:
Medlem

-

Senest rettet af slettetb 19 jul 2020 12:37, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Flueknepper kongen

Så dropper vi racismen

Den her tråd er lige på tærsklen til at blive slettet. Behave, or be gone!

Titel:
Medlem

folk skulle tage at trække hovedet ud af r*****. Den her touchy feely sociale vi skal alle være her hippie bull shit stemning der er vedr, indvandrere er til at dø af grin over.

Her er sagen, jeg er gift med en afrikansk sunni muslim så kald mig racist og du får en på skallen. men de HAr en anden kultur end vores, og mange ser ned på os. Dvs. det er iorden at snyde sine danske venner, for de er alligevel 'kafir' (vantro), det er iorden at tage røven på systemet for det er alligevel 'kafir' osv osv...

De fleste af de fordomme vi har om dem HOLDER SQ, og det andet tjener kun til at forvirre situationen.

det sagt, så dem af dem der er ærlige, er BUND ærlige. Det er dem der følger deres religion slavisk, uden at være del af en kult som f.eks salafi wahabismen (Al queda)og dem kan du regne med. De er venlige og imødekommende, fredelige og kontakt søgende på en positiv måde. Det samme gælder dem som ikke er specielt troende men glade for at bo i et demokrati (hvem der kan forstå det)

Der er bare ikke så mange af dem som vi gerne vil bilde os ind. Det er på tide at se realistisk på situationen, kan vi have hele grupper af mennesker som med gudommeligt mandat føler sig så hævet over os der bor her i landet oprindeligt at de bare frit kan tage røven på os og lyve for os om alt, alting??? Det ironiske er at dem jeg taler om altid taler religion, bruger wallah, Allahu, osv osv, men ikke EEN af dem følger den relegion de er ved at forpeste ved at kræve tilhørs forhold uden at have det. De lever mentalt stadig i en kultur der er UFORENELIG med vores, kom så over det, og stop med at forplumre vandende.

Titel:
Flueknepper kongen

Der er også en væsentlig forskel på at skære alle over én kam og så indgå i en nuanceret diskussion, Enki.

Jeg synes fx en person som Asmaa Abdol-Hamid er et stort problem for det danske demokrati, da hun diskriminerer på grund af køn. Jeg synes salafister/wahabister er et stort problem, på grund af deres fuldstændig dogmatiske og absolutistiske verdenssyn og syn på minoritetsgrupper som homo/bi/transseksuelle.

Men når dét er sagt, er jeg glad for mange af vore indvandrere, som gør en kanon indsats i det danske samfund.

En sjov sidehistorie - en lokal forretningsførende (oprindeligt fra Irak) stemte på Dansk Folkeparti ved sidste folketingsvalg. Fordi han var bange for, at der ellers ville komme mange såkaldte "islamister" til Danmark, hvilket ville gøre livet ulideligt for sekulariserede muslimer som han selv.

Titel:
Medlem

jeg er lidt utydelig kan jeg godt se. jeg mener, jeg tror ofte at når folk skærer alle over en kam, er det fordi at de ser det samme som jeg gør, og så er det egentligt bare retorik fordi at når de samme mennesker sidder sammen med en sød mørkglødet fyr eller pige, er alt ok.

Der er meget få virkelige racister i DK heldigvis. Men der er en del kultur racister, men det er alle kulturer da vi jo alle hver i sær sidder på intet mindre end den rigtige levevis og endegyldige sandhed ;)

så jeg ser det mere som retorik end udtryk for en racistisk holdning.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
Der er også en væsentlig forskel på at skære alle over én kam og så indgå i en nuanceret diskussion, Enki.

Jeg synes fx en person som Asmaa Abdol-Hamid er et stort problem for det danske demokrati, da hun diskriminerer på grund af køn. Jeg synes salafister/wahabister er et stort problem, på grund af deres fuldstændig dogmatiske og absolutistiske verdenssyn og syn på minoritetsgrupper som homo/bi/transseksuelle.

Men når dét er sagt, er jeg glad for mange af vore indvandrere, som gør en kanon indsats i det danske samfund.

En sjov sidehistorie - en lokal forretningsførende (oprindeligt fra Irak) stemte på Dansk Folkeparti ved sidste folketingsvalg. Fordi han var bange for, at der ellers ville komme mange såkaldte "islamister" til Danmark, hvilket ville gøre livet ulideligt for sekulariserede muslimer som han selv.

Ja tak. Nu begynder det at ligne noget. Alle har lov til at have deres meninger, og det er netop derfor vi har frihed til at ytre os. Men snævertsynede holdninger uden belæg kan jo ikke bruges til noget som helst i en konstruktiv diskussion. Håber det kommer til udtryk i mine indlæg at jeg ikke fordømmer at folk har en holdning, men så skal man satme også kunne stå inde for de ting de siger. Antagelser kan ikke bruges til andet end at konstatere den enkeltes mening.

Jeg er meget enig i at de mennesker, indvandrere som "danskere", der snyder samfundet skal hænges op på deres kriminelle handlinger. Problemet, IMO, ligger så i at der er mange mennesker som får dette vendt til et direkte fremmedhad, som om det er ALLE udlændinge af anden etnisk herkomst der snyder samfundet, er voldelige og stjæler med arme og ben. Det ved vi jo alle sammen ikke passer, ligesom vi også ved alle sammen at det ikke er alle danskere der gør alt efter bogen.

Titel:
Medlem

NAR skrev:
NAR skrev:
C L O W N skrev:
And skrev:
C L O W N skrev:

NAR 8) 8) 8)

EDIT**

Vær så god klovnemand, IMO lort. Du må give mig noget belæg for den påstand før jeg kan tage dine udtalelser bare den mindste smule seriøst.

Citat:
De gør jo heller ikke noget for at intigrere sig i det danske samfund.

Det eneste de kan finde ud af er, at voldtage piger, stikke folk ned, stjæle, skyde uskyldige ned på gaden og råbe efter folk. Lad os da endelig få noge flere af dem ind i vores land Vorherre bevares !

Danmark for danskerne !!!!

Mit belæg er, at man aldrig høre noget godt om indvandrere. Næsten hver gang der er begået en voldtægt eller et knivoverfald, er det sjovt nok begået af en indvandre eller en hel gruppe ! Det er mit belæg, lær og lev med det NAR !

Titel:
Medlem

Sahota skrev:
C L O W N dine holdningerne er dybt racistiske og du minder mig mest om alt om en dybt forstyrret 15 år gammel knægt. Du er ikke selv en skid bedre end dem der har overfaldet dig når du fare lige i hovedet på ham fyren med tøserne, og at udtale dig om at Danmark er for danskerne er som ” Homo Superior” siger; - som taget ud fra det hedengangne Dansk Front forum.

Hvad der angår denne tråd så har jeg aldrig blevet overfaldet, har dog været oppe og slås et par gange da jeg var yngre, men der var vi begge vel lige gode om det.

15 årig knægt, må jeg være fri. Tag og vågn lidt op. Sammenlign mig bare med Dansk Front, det rør mig sådan set ikke. Er jeg retarderet fordi at jeg deler andre holdninger end dig og ikke ser nogen grund at vi lukker flere fremmede ind i vores land. Fjols

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

C L O W N skrev:
Sahota skrev:

15 årig knægt, må jeg være fri. Tag og vågn lidt op. Sammenlign mig bare med Dansk Front, det rør mig sådan set ikke. Er jeg retarderet fordi at jeg deler andre holdninger end dig og ikke ser nogen grund at vi lukker flere fremmede ind i vores land. Fjols

Jeg er meget ked af hvis det er et ømt punkt for dig, men visse af dine udtalelser minder virkelig om en forvirret teenagers. At skære folk over én kam på den måde som du gør i dine indlæg, henleder tankerne på et meget isoleret og ensporet individ, som helt unge mennesker med meget lidt erfaring kunne være det. Nu er det kun fordi du selv hiver den frem igen jeg kommenterer det. Ved godt det højst sandsynligt blot ressulterer i mere mundhuggeri.

Derudover begynder jeg at have svært ved at se hvor du vil hen med dette sidste indlæg, kan du evt give en uddybning af din problemstilling? Altså udover at du er ked af mandens holdning til dine ytringer?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]