Hej og goddag til alle, dette er mit første indlæg her på boardet.
Her forleden dag spiste jeg svampe for første gang, og det er uden tvivl min favoritoplevelse med euforiserende midler. Som jeg har set andre skrev på boardet gav det et herligt, og næsten religiøst klarsyn, som gav mig forløsning for mange bitre følelser og mentale problemer som jeg har båret på i længere tid. Synes lige denne ode til ville være på plads før jeg bombarderer jer med disse spørgsmål;
1: Siden disse svampe var nogle som mine bekendte havde fået foræret af en af deres bekendte, ved jeg ikke hvilke svampe jeg spiste. Jeg vil derfor prøve at forklare dem efter bedste evne så nogen kan prøve at give mig svaret; de var temmeligt mørke - næsten sorte - og lugtede surt og krydret. Jeg tror at formen var som de fleste andre psilocybine svampe - små, med stilke lidt større end en halv tændstik og med paddehatte som miniatur kantareller (måske mindre krøllede, men det var jo svært at se siden de var tørrede).
2: Da natten var endt gik jeg og en ven på wikipedia for at prøve at svare på første spørgsmål, og her læste vi at de bør blive, og jeg citerer, "holdt i munden i 20 til 60 minutter eller slugt på tom mave". Dette var imidlertidig ikke sådan vi gjorde; vi tyggede dem til de blev til en mos og slugte dem derefter. Er der nogen der kan bekræfte wikipedias påstand?
3: Dette vil måske virke lidt udsyret, men har nogle haft erfaringer med telepati under rusen? Jeg og en tæt ven er stadig meget forbavsede over nogle oplevelser under trippet.

4: Vi har besluttet os for kun at ønske den stærkeste og mest absolutte effekt, og derfor ikke spise dem for hyppigt så vi bliver mere habile på området. Hvor lang vil i så foreslå tiden mellem man tager dem skal være?
Mange tak! Hilsen VOLDEMORTEN