Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Medlem

Hej! jeg vil gerne hører lidt historie fra det virkelige liv om hvor tit i oplever vold i nattelivet Gerne også hvor politiet er indblandet.. Hvor i er blevet truet eller slået pga ingenting ... tak

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Har faktisk aldrig nogen sinde blevet slået uden grund, og hvis det sker skal jeg love for at det ikke sker igen.

Men som sagt nogle folk går kun i byen for at slås og problemet er rusmiddelet Alcohol, har været til Hardstyle/dance fester og sjovt nok er der aldrig slås kamp, hvorfor mon :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Engang da jeg var en knejt på 17 år og var i en lille landsby i det mørke jylland for at besøge en ven, blev mig og en af mine vennner overfaldet, af dem vi var til fest med, fordi vi røg tjalle, og var så hippie at se på (På det tidspunkt her lignede jeg en fra Haight-Ashbury anno '68) og dem til festen var alle sammen rigtig brianer.

Min ven fik flækket kæben (Han var iøvrigt engang medlem af sitet her, BabyFlip) og bøjet et par ribben.

Jeg slap for skader, fordi jeg flygtede over et par marker, løb gennem en hæk, hvor der var en hegn bag ved som jeg løb ind i med fuldkraft.

Hvilket viste sig at være heldigt, for lige da jeg var gået i jorden og lå rimelig usynlig i buskene kom der 2 knallerter med 4 personer på, og 2 alubat, kørerende. De skulle åbenbart finde mig så jeg ikke gik til policen.

Så her var jeg så, ca 25km uden for vejle, uden mobil telefon (Som jeg havde lade ligge hjemme fordi jeg havde forudset at de brianer ikke ville bryde sig om mig, og jeg ikke ville ha den stjålet).

Jeg gik ind til en venlig landmand, der kørte mig hen til en af mine venners forældre i en by ca 5-6km derfra.

Dernæst; Retsag. Min ven meldte dem for den flækkede kæbe osv. så de i retten kom vi. Og jeg skulle med for at vidne mod dem.

Jeg syntes det var lidt åndsvagt at blande politiet og retten ind i det så eg havde min "Rigtige mænd er gerningsmænd" t-shirt på hvilket domsmændene vidst ikke syntes var så sjovt som jeg gjorde.

Alt i alt, en sjov tid, bortset fra jeg mistede min chillum som jeg ellers lige havde medbragt fra indien. Jeg havde osse ca 5g hash på mig som jeg ikke mistede, fordi, det tog jeg i hånden, pr. refleks. da jeg løb.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem

Jeg syntes at jeg har oplevet det for ofte, og også at det er gået ud over folk jeg kender. Sidst blev min lillesøsters kæreste fuldkomment uprovokeret slået i hovedet med en flaske. Det var sidste torsdag. han har fået 12 sting i panden.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
Jugg skrev:
Jeg havde osse ca 5g hash på mig som jeg ikke mistede, fordi, det tog jeg i hånden, pr. refleks. da jeg løb.

det er fandme fed stil! skal bestemt ikke miste sin ryger bare på grund af nogle brianer.

men udover det så er jeg da tit blevet truet, uden der er sket noget videre.
Er også blevet slået en enkelt gang, fordi jeg og nogle venner kom ud til en fest med en meget sammentømret gruppe, hvor de så åbenbart ikke lige kunne acceptere vi var der også, kan dog ikke huske jeg er blevet slået, tror ikke han slog så hårdt, lagde ikke mærke til det, og det er da også noget jeg har fået afvide bagefter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg fik lidt småklap på et rigtigt blingbling-diskotek, efter jeg åbenbart havde fornærmet en af mine venners venner, fordi jeg bad ham rykke lidt (der var masser af plads), så jeg kunne sidde ved siden af en kammerat.
Det syntes han ikke, at jeg skulle, så han begyndte og skubbe og slå efter mig. Det blev dog ikke til det vilde, og resten af aftenen fik jeg bare det onde dræberblik hver gang han så mig, til han scorede en af mine veninder...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
dengaleremote skrev:
Jeg fik lidt småklap på et rigtigt blingbling-diskotek, efter jeg åbenbart havde fornærmet en af mine venners venner, fordi jeg bad ham rykke lidt (der var masser af plads), så jeg kunne sidde ved siden af en kammerat.
Det syntes han ikke, at jeg skulle, så han begyndte og skubbe og slå efter mig. Det blev dog ikke til det vilde, og resten af aftenen fik jeg bare det onde dræberblik hver gang han så mig, til han scorede en af mine veninder...

Det er nemlig sådan det foregår... Gå forbi et hvilket som helst crazy dazy el. lign. omkr. lukketid - dem der har scoret tager hjem, dem der ikke har, finder nogen at sloges med... den er sikker HVER gang haha...

Senest rettet af HopIFjordeN 22 nov 2007 13:59, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

HopIFjordeN skrev:
dengaleremote skrev:

Det er nemlig sådan det foregår... Gå forbi et hvilket som helst crazy dazy el. lign. omkr. lukketid - dem der har scoret taget hjem, dem der ikke har, finder nogen at sloges med... den er sikker HVER gang haha...

Lige præcis! :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det sker temmelig ofte... jeg føler mig heldig, hvis jeg har været i byen uden ballade eller optræk til ballade. Når politiet dukker op, begynder balladen bare at være mellem politiet og de andre. Og politiet er ofte nogle lige så store svin. Men der er altid voldelig stemning i byen, og nogle går med knive og render og sparker folk i hovedet eller slår dem ned. De dummeste mennesker er de mest tydelige i bybilledet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er faktisk sket forholdsvist mange gange for mine venner..
Senest for nogle af mine venner på vej hjem fra firma fest - helt uprovokeret bliver de begge slået i hovedet.

Det er liiiidt irriterende ikke at kunne befinde sig i byen når man ved, at der er disse her bestemte mennesker der laver ballade..

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Jeg var engang på besøg hos en veninde, og mig og en ven skulle ud for at finde os noget røg :)

Vi møder hurtigt nogle som har noget, vi rykker med dem hjem til en fest hvor vi drikker nogle øl og sidder og snakker stille og roligt med folket..
lige pludselig er der en der sparker mig i hoved og en 10 stykker kommer ind i rummet og sparker og slår lidt på mig, hvorefter de går videre til min ven, jeg sidder nu med blod ud af munden og kigger på ham bagved mig som stille siger "jeg tror det er et godt tidspunkt at smutte, jeg går så stille og roligt ud .. på vejen er der en som sparker mig i maven men han falder så kommer til at grine lidt, så sætter farten lidt op og vælger at vælte ned af trapperne og smadre min fod, men kommer ud og ind og gemme mig lidt i en have.

Der finder jeg ud af jeg har tabt min mobil telefon så jeg humper over til et hus og prøver at få dem til at ringe til noget politi eller noget for min ven, troede jeg stadig var deroppe (han var løbet lige efter mig) men der kommer en ambulance og henter mig, og da jeg kommer over på hospitalet finder jeg så min ven igen og vi får lov til at sove lidt der :)

Og som Jugg's kom de os kørene med knallerter dog ser jeg ikke nogle bat eller noget.

Efter det har jeg haft lidt problemer med at stole helt på folk

Håber det er til at forstå ;)

Titel:
Medlem

Jeg er en enkelt gang selv kommet i regulær slåskamp. Det var til en lokal gymnasie fest, hvor jeg åbenbart virkede provokerende på en gut med en anden herkomst end dansk. På det givne tidspunkt var jeg nok omkring en 15-16 år, og ikke specielt høj af min alder. Og ham gutten, der var ca 35 cm højere og bredere end mig, prøvede at give mig knæ i hovedet, men jeg slap heldigvis med en bule i baghovedet som det eneste.

Jeg er dog blevet truet op til flere gange, men det er aldrig rigtigt blevet til noget, fordi jeg gudske tak og lov fik snakket mig ud af det..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Jeg fik en skalle her i weekenden. Fordi min kæreste havde slået op med mig :roll:

Tja... Visse typer kan ikke styre deres testosteron, og behøver potensforlængere såsom scootere, alubat, knytnæver og Alcopops.
Freaks!

Men de er jo ikke meget bedre end de gæve gutter fra det tidligere ungdomshus, de kastede sågar med brosten!

Det er skuffende, at selv folk ældre end jeg selv (jeg er 17) ikke aner en kæft omkring stil, opførelse og respekt.

Jeg er dog lykkelig over, at det endnu ikke har været mig der har været udsat for nogle af de historier I andre fortæller, for det er da godt nok hård kost!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Tilbage i skoletiden, måske 8. klasse hvor vi var til fest. Vi drak som svin dengang og en af mine venner fik det dårligt så jeg fulgte ham hjem.
Bedst som vi går hen af vejen, kommer der en knallert kørende med to unge "smarte fyre". Da de kører forbi mumler min meget stive og halv-dårlige ven højt: 'hold kæft hvor spiller de smarte' hvilket resulterede i at de stoppede og kom hen til os og begynder at skubbe os ind i hækken. Vi diskuterer højlydt mens de står og dasker til os. Min ven er ikke meget bevendt og jeg er også godt halv-snasket så vi får et par knubs af idioterne der så ud som om de var godt oppe at køre (formodentligt amfetamin)

Nogle af deres venner kommer til og begynder også at spille smarte, men jeg får ringet til nogle venner fra festen som også kommer derhen og der bliver skubbet og dasket til hinande. Vi står og diskuterer og stemningen er ret presset, mens en tøs fra vores fedt har ringet efter panserne der kommer 2 min efter og skiller grupperne ad

Idioterne begynder at gå og JEG bliver tilbageholdt da panserne kommer, hvor jeg må forklare hvad der er sket mens de drøner videre på knallert og gåben, hvorefter de forsvinder. Fedt! De ignorerede mig bare da jeg sagde at dem der havde overfaldt os gik 400m længere nede af vejen, mens de fik mit CPR-nummer og så videre

Jeg får fulgt min ven hjem, men idioterne er skredet og pansernes helv-uduelighed viser sig endnu engang

Titel:
Flueknepper kongen

Nej. Jeg er generelt et sympatisk menneske, og gider ikke frekventere folk der er spassere (jvf brianer).

Titel:
Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Er engang blevet truet af en mega brian type fordi jeg rullede nogle jay's og lige pludselig skulle jeg have tæsk men min dejlige veninde havde eb peberspray så de turde sku ik ! ( de var også fulde og mente jeg ikke skulle ødelægge mit liv af hash'iz Så derfor skulle jeg have tæsk ) ps. jeg fik ikke tæsk nåede at tage mine 2 jopints og løbe , er super glad for jeg nu engang kan løbe hurtig

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Levose skrev:
Nej. Jeg er generelt et sympatisk menneske, og gider ikke frekventere folk der er spassere (jvf brianer).

Desværre er man ikke selv herre over hvad en brian kan finde på. Selvom man for alt i verden prøver at undgå en konfrontation så er det ikke altid muligt

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Har prøvet det mange gange. Og det er altid uden nogen egentlig grund.
Har også som Jugg og et par af jer andre prøvet, at det var i forbindelse med hash. Lavede et indlæg om det for snart et år siden, hvor folk også kom med hvad de selv havde prøvet i den forbindelse.
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 34eaa49015

Men ja for det meste er det bare en eller anden stiv brian, der skal afreagere på sit lokale diskotek. :roll:

Titel:
Medlem

Der er sgu vold lige meget hvor man kommer. Jeg har ikke noget imod vold så længe det ikke er overfald. hvis de to parter er enige om at tage en nævekamp, jamen så fred være med dem.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Moowgli skrev:
Der er sgu vold lige meget hvor man kommer. Jeg har ikke noget imod vold så længe det ikke er overfald. hvis de to parter er enige om at tage en nævekamp, jamen så fred være med dem.

Det ser man bare så sjældent, faktisk aldrig. Bylivet er blevet så vildt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]