Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 07:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Halugenlampe skrev:
fushibask skrev:
jeg har haft følsen af mit penis hoved var og flække, fordi jeg i en lang periode tog for meget.

undskyld, den skal jeg lige ha igen.

hvilken del?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
ey, ey, nedren det der red-pill- men skiver til dig ud fra dit første indlæg, har egentlig ikke lige tid til at læse de resterende, men, den gang jeg var glad for den hvide streg, der havde jeg selv meget hjerte fokus, netop fordi det er et udkørende stof, og bevidst samt ubevist, der har man en fokus på hjertet når man slapper af, det hamre noget hårdre, kan vel beskrives som, et normalt ville sige duk duk duk, hvis man fokuserede omkring området, samt et amf hjerte ville sik DUNK DUNK DUNK, altså en tungere gang. det kan være skræmmende selv i en amf rus. min erfaring er at hash kan være ret stressende for kroppen og sind hvis man er for udkørt i forvejen, også hvis man ryger når man kommer hjem efter, eks. en morgenfest, ved en 16-17 tiden, og har kørt i næsten 2 dage, bare smider sig i sofaen og ryger den joint. man bliver afslappet. men stadig hjertet har stadig den tunge DUNK gang. dette blever man så bare mere bevidst om når man endelig er i fred, og man får slappet mere og mere af i sine andre spændte muskler. har os selv lagt mærke til at det er faktisk som om at min puls kan rykke i hele min krop, altså jeg kan mærke den pumpe i arme og ben, så de faktisk bevæger sig minimalt, i takt til puslen. dette har udløst flere tilfælde af tanker der har givet stof til eftertanke. for mit vedkommende, er det blevet sådan at jeg går en pæn cirkel uden om amf, for det har så mange bivirkninger at det ikke er det værd. den nedtur, den bekymring om man kan holde til det, den mave der skal i gang igen, de muskler der skal optrænes igen, alt er bare noget fucker ved amfetamin. - men men, alt dette er ved overdrevet forbrug, syns først at alle disse ting begynder at starte ved omkring 0,5g- ved ikke helt hvor jeg vil hen, andet end jeg nikker genkendede. og at du egentlig burde have hjerne nok til selv at analysere din krops signaler, ellers ihvertfald lære dem at kende i de situationer du bevidst bringer den i. det hele er ikke fest og farver. og selt ikke i hverdagen, der er det fuldt ud din proffesion der burde spille en rolle. fuck weekenden i hverdagen. der er det dine kollegare der burde have din opmærksomhed. livet er et fucking team.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaspar skrev:
SiGH skrev:
bellaDonna atropa skrev:
Underligt med alkahol egenlig...

hvis en mand kommer ud af brugsen med en indkøbsvogn der er fyldt op med 5 kasser øl, et dusin vinflasker og et par enkelte sprutflasker, så tænker man som forbipasserende. Hold da op en fest han skal have, møder man så lige efter en mand der kommer ud af en brugsen, holdende 2 elefant øl, 1 i hver hånd. Ahh alkaholiker, han er nok på vej til vennen på bænken... 8)

Tænker man sådan? :lol:

To ruller toiletpapir kontra 2 pakker. Hvad tæker du sp nu??

2 ruller vil jeg nok tænke, han skal ind og skide på et offenligt lokum. andet vil jeg ikke tænke over :lol:

Titel:
Junior medlem

har selv røget meget og været week-end bruger af diverse i perioder... efter en lang fødelsdagsfest med det hele fik jeg et anfald så slemt at jeg blev indlagt på røde papirer og havde døgnvagt ved min seng på hospitalet. det er det klammeste jeg nogensinde har prøvet, og ønsker de ikk for nogen anden. det korte af det lange er at, jeg efterfølgende har fået mange tilbagevendende anfald, hvor jeg er overbevist om at jeg skal dø. min frygt for at mit hjerte stopper giver mig hjertebanken som igen gør mig mere bange, som så igen gør at jeg hyperventilerer osv... det er en ond cirkel det forværrer min frygt og mit anfald. sammen med min læge og psykiater er jeg blevet diagnistiseret som lidende af kraftig PANIKANGST. SSRI medicin har hjulpet mig meget og idag halvandet år senere er jeg stort set angst fri! Men er stadig på medicin. Søg læge inden din panikangst udvikler sig til en depression og hold dig fra hash. Jeg kan godt ta streger uden problemer, men hvis jeg så meget som tager et hvæs af en joint får jeg angst..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Kender godt de følelser man får når man blander coke/amf og hash sammen. Jeg havde faktisk selv en lidt ubehagelig oplevelse i weekenden netop på den cocktail.

Det startede med jeg skulle hjem til en ven og se landskampen. Inden jeg tog afsted tog jeg det sidste coke jeg havde tilbage fra tiesto koncerten og tog afsted. Allerede da jeg sad i metroen (ca.15 min efter) begyndte det at summe i min krop og syntes folk begyndte at glo.

Da jeg så endeligt var kommet derhjem, var jeg stadig oppe og køre, dog syntes alt drømme agtigt og jeg følte mig skarp.

Vi tændte så op for joints og jeg fik en meget behagelig følelse. Men da steneren trådte ind blev det for meget for mit sind og krop. Jeg fik syge halluer så dansende blå trekanter og fik en følelse af at jeg hele tiden blev observeret.

Jeg følte efterhånden jeg sank længere og længere ned i sofaen og playstation kontrolleren smeltede i hånden på mig! Jeg kogte og kunne ikke få et ord ud, følte alt opmærksomhed var på mig osv.

Da jeg kom hjem og sov fik jeg de sygeste mareridt om min kammerater der stod og kiggede ind i mine øjne for at se min sjæl! Som jeg havde en lille følelse af var sket aftenen før.

Det var nok et af de væreste badtrip jeg nogensinde har prøvet.

Jeg tror også grunden til jeg fik det sådan var på grund af den cocktail jeg havde dopet mig med. Altså som belladonna atropa også nævner at hashen skruer ned for pumpen og coken skruer op for pumpen og det kan kroppen ikke håndtere og så kan udfaldet blive som det skete for mig.

Så pas på med den blanding.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
fushibask skrev:
Halugenlampe skrev:
fushibask skrev:
jeg har haft følsen af mit penis hoved var og flække, fordi jeg i en lang periode tog for meget.

undskyld, den skal jeg lige ha igen.

hvilken del?

Hvordan kan du undlade at se det ? Det er endda markeret med blå skrift. :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]