ey, ey, nedren det der red-pill- men skiver til dig ud fra dit første indlæg, har egentlig ikke lige tid til at læse de resterende, men, den gang jeg var glad for den hvide streg, der havde jeg selv meget hjerte fokus, netop fordi det er et udkørende stof, og bevidst samt ubevist, der har man en fokus på hjertet når man slapper af, det hamre noget hårdre, kan vel beskrives som, et normalt ville sige duk duk duk, hvis man fokuserede omkring området, samt et amf hjerte ville sik DUNK DUNK DUNK, altså en tungere gang. det kan være skræmmende selv i en amf rus. min erfaring er at hash kan være ret stressende for kroppen og sind hvis man er for udkørt i forvejen, også hvis man ryger når man kommer hjem efter, eks. en morgenfest, ved en 16-17 tiden, og har kørt i næsten 2 dage, bare smider sig i sofaen og ryger den joint. man bliver afslappet. men stadig hjertet har stadig den tunge DUNK gang. dette blever man så bare mere bevidst om når man endelig er i fred, og man får slappet mere og mere af i sine andre spændte muskler. har os selv lagt mærke til at det er faktisk som om at min puls kan rykke i hele min krop, altså jeg kan mærke den pumpe i arme og ben, så de faktisk bevæger sig minimalt, i takt til puslen. dette har udløst flere tilfælde af tanker der har givet stof til eftertanke. for mit vedkommende, er det blevet sådan at jeg går en pæn cirkel uden om amf, for det har så mange bivirkninger at det ikke er det værd. den nedtur, den bekymring om man kan holde til det, den mave der skal i gang igen, de muskler der skal optrænes igen, alt er bare noget fucker ved amfetamin. - men men, alt dette er ved overdrevet forbrug, syns først at alle disse ting begynder at starte ved omkring 0,5g- ved ikke helt hvor jeg vil hen, andet end jeg nikker genkendede. og at du egentlig burde have hjerne nok til selv at analysere din krops signaler, ellers ihvertfald lære dem at kende i de situationer du bevidst bringer den i. det hele er ikke fest og farver. og selt ikke i hverdagen, der er det fuldt ud din proffesion der burde spille en rolle. fuck weekenden i hverdagen. der er det dine kollegare der burde have din opmærksomhed. livet er et fucking team.
|