Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Mjallow.

Sidder her med en kammi. Vi kom lige til og snakke om der ikke er nogle ting her i danske natur som man kan ryge/spise for at blive skæv uden de store vanskligheder. da vi ikke er de bedste kemikere :D

Håber at i kan hjælpe os :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
spidsnøgenhat.. ved bare ikke om det er for sent at finde nogen ?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Tror sagtens du stadig kan finde sn : )

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Sayeh skrev:
spidsnøgenhat.. ved bare ikke om det er for sent at finde nogen ?

Eftersom personen ikke har angivet hvilken rus det skal være, er det måske en lidt dum idé at linke ham til en psykedelisk svamp?

Derudover er svaret: Der er masser, og der er også tråde her på boardet om det, så søg!

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Grunden til jeg ikke skrev hvilken rus vi ville have er fordi vi er stortset lige glade. Vi ville bare gerne kunne udnytte naturens råvare!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
Eftersom personen ikke har angivet hvilken rus det skal være, er det måske en lidt dum idé at linke ham til en psykedelisk svamp?

Hvorfor er det en dum idé ? Han læser vel om hvad spidsnøgenhat er, og ser om det er den rus ham og hans ven søger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Sayeh skrev:
And skrev:

Hvorfor er det en dum idé ? Han læser vel om hvad spidsnøgenhat er, og ser om det er den rus ham og hans ven søger.

For hvis han var så smart havde han nok trykket "Søg" inden han trykkede "Ny tråd". Men eftersom han, af eget udsagn, er ligeglad med rusen(hvilket jeg overhovedet ikke forstår - men det er ligegyldigt) så er det en anden sag.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DJ-Weed skrev:
Grunden til jeg ikke skrev hvilken rus vi ville have er fordi vi er stortset lige glade. Vi ville bare gerne kunne udnytte naturens råvare!

Hvis i er ligeglade, og bare vil være "skæve" kan det hurtigt blive naturen der udnytter jer.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jamen hvad skal jeg søge på??? Gider ikke søge og få 500+++ svar og kun kan bruge de 5 af dem til noget!!!

Lige glad er nok heller ikke ordet, men vi ville prøve noget nyt som er stortset gratis. Da vi er blevet træt af at købe til overpris(når amn kan hente gratis i naturen!)

Men har ikke rigtig fået noget svar på mit spørgsmål andet end SN. Og da vi ikke kan finde dem her omkring hvor vi bor kunne vo godt bruge lidt flere svar på det..
Og når i siger der er masser... jamen hvad er masser? Det er ikke en plante jeg lige kender til overhovedet(Joke!)

Senest rettet af DJ-Weed 17 nov 2007 16:33, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
Sayeh skrev:
And skrev:

For hvis han var så smart havde han nok trykket "Søg" inden han trykkede "Ny tråd". Men eftersom han, af eget udsagn, er ligeglad med rusen(hvilket jeg overhovedet ikke forstår - men det er ligegyldigt) så er det en anden sag.

Ja godt ord igen, det kunne være smart med en boks der poppede op når man opretter en tråd der spørger om man har søgt på sit spørgsmål :)

Men sagen nu, er vel at forhindre dem i at rende ud og spise en masse giftige svampe eller lignende som de tror de kan blive skæve af :P

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Altså... Nu er det sådan at vi ikke er et par skolebørn som lige har lært at rød fluesvamp er giftig!! Vi kunne nu aldrig finde på at spise/ryge noget uden at være nogenlunde sikre på at det er ok!

:D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DJ-Weed skrev:
Altså... Nu er det sådan at vi ikke er et par skolebørn som lige har lært at rød fluesvamp er giftig!! Vi kunne nu aldrig finde på at spise/ryge noget uden at være nogenlunde sikre på at det er ok!

:D

Nej ok, men tjek forummet "visonære planter" der kan i sikkert finde svar på jeres spørgsmål.

Og forresten kan man godt spise rødfluesvamp. I rette doser selfølgelig.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
DJ-Weed skrev:
Altså... Nu er det sådan at vi ikke er et par skolebørn som lige har lært at rød fluesvamp er giftig!!

Rød fluesvamp er giftig, men med den rette tilberedning skulle den være en glimrende spisesvamp. I Japan sylter man den.
Så vidt jeg ved kan den tilberedes ved at koge den 3 gange i rigeligt vand. Skift vandet mellem hver kogning. Den behøver vist ikke mere end 5 minutter hver gang. Skær den i mindre stykker når det skal koges.
Glæder mig personligt til jeg får afprøvet det. Og glæder mig til at se folks reaktioner når jeg hiver rød fluesvamp op af madkassen og lystigt gnasker løs.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Rød fluesvamp er også stærkt psykedelisk.. Så pas på med at bruge den i svamperetter:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]