Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kunne være ret smart, hvad koster sådan noget visine?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Det er et godt stykke tid siden jeg har købt nogle men mellem 40-60 kr for en flaske! Og de holder et godt stykke tid :)

Så lige at man også kan købe det på nettet!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ligemeget..

Senest rettet af visias 26 nov 2007 01:31, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så fik jeg prøvet det igen, i torsdag og så resten her idag.

I torsdag var det seriøst det sjoveste jeg nogensinde har prøvet, efter vi havde røget gik vi på MacD, på vej derovre luntede vi alle sammen med et kæmpe smil på og grinte helt vildt fordi vi åbenbart ikke kunne mærke vores føder, over på MacD kunne vi simpelhen ikke stoppe med at grine. Vi grinte KONSTANT til sidst blev jeg nød til at gå udenfor fordi det gjorde så ondt i maven og grine så meget, jeg ved ikke hva der skete men hvis man kiggede på noget så grinte man bare. Efter MacD gik vi hjem og ham jeg sov hos, hans mor havde lagt en skål slik på vores senge, damn det var nice. Natten gik med at se fjernsyn og grine hvorefter vi faldt i søvn, her i morges var jeg stadig lidt virkelighedsfjern da jeg vågende og noget af dagen.

Vi besluttede os lidt senere og ryge resten af jointen fra igår fordi vi ikke røg det hele, idag synes jeg det var ubehageligt, intet grineflip, ingen eufori, kun angst for at blive opdaget. Nu er trippet så ovre for noget tid tiden. Hvordan kan det være jeg ikke mærkede noget fedt ved det denne gang?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Citat:
Vi besluttede os lidt senere og ryge resten af jointen fra igår fordi vi ikke røg det hele, idag synes jeg det var ubehageligt, intet grineflip, ingen eufori, kun angst for at blive opdaget. Nu er trippet så ovre for noget tid tiden. Hvordan kan det være jeg ikke mærkede noget fedt ved det denne gang?

Din angst for at blive opdaget tog overhånd og prægede din rus for meget. Så kan det hurtigt blive noia og ubehageligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det kunne godt passe, fordi det synes bare jeg følte mig træt og intet andet. Dog lød musik rigtig godt, men det var også det eneste positive ved det. Men forhelved det var sjovt i torsdags, vi grinte i 30-40min. Uden stop fik total krampe i maven :P

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Titel: ..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: ved havnen
ryg hjemme på dit værelse med åben vindue¨når dine forældre er gået i seng lås evt døren så er du sikker på ikk at blive opdaget

Titel:
Medlem

Al det med at hash og skunk gør én dum er propaganda, intet andet. Men jo, hvis man, som en skrev her, sidder og suger det ene hoved efter det andet og stener Cartoon Network konstant, og ikke viser nogen viljestyrke, så kan man godt gå hen og blive en dum koger, men det er kun ens egen skyld.

Når mødre flipper fuldstændig ud over deres børn som ryger en pind eller bare et par sug i ny og næ, er det fordi de har set for meget TV, læst en ufuldstændig artikel eller lign. Og derved får de frygten for at deres barn bliver en tjaldende zombie som intet kan. Nogle mødre/forældre kan man bare ikke snakke fornuft til, de kan være meget ignorante og skråsikre, hvilket er yderst irriterende, men så må man enten prøve at forklare og bevise, at man ikke er en zombie, og man faktisk har det bedre af at puffe lidt i weekenden, istedet for at være lam af sprut eller simpelthen bare skjule det så godt man kan - hvad de ikke ved, har de ikke ondt af. Det kan så også blive slemt, hvis de opdager det, men så fuck dem!

Forresten, grunden til du får tørke på, er at THC og andre stoffer udtørre dine slimhinder, så der intet spyt kommer, og så får man: ørkenmund. Det med røde øjne ved jeg ikke helt, men en nævnte det er fordi man glemmer at blinke, hehe. Meget muligt, fin teori i hvert fald.

Titel:
Junior medlem

Du skal køb Clear eyes. Så bliver du ikk så rød i øjene ;) Det virker godt jeg bruger næsten altig og vis du bliver tør så drik meget vand :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]