Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: aa
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Blæste Nico skrev:
Vi må indse det drengene de tjekker os i hoved og røv alle muligheder de har bliver brugt så kør med lav profil og hentydninger! :twisted:

:? Var det en ironisk kommentar, eller hvad?? Ellers ville jeg meget gerne se kilder på at ostene checker os i hoved og røv. Og diverse konspirations teorier er ikke gyldige IMO. Vil sku gerne vide hvad præcis du baserer den teori på.

Medlem

NAR skrev:
Blæste Nico skrev:
Vi må indse det drengene de tjekker os i hoved og røv alle muligheder de har bliver brugt så kør med lav profil og hentydninger! :twisted:

:? Var det en ironisk kommentar, eller hvad?? Ellers ville jeg meget gerne se kilder på at ostene checker os i hoved og røv. Og diverse konspirations teorier er ikke gyldige IMO. Vil sku gerne vide hvad præcis du baserer den teori på.

Er enig.. er også meget interesseret

Medlem

godz skrev:
NAR skrev:
Blæste Nico skrev:

Er enig vil også gerne høre lidt om det der :P..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nær vrå på landet
Blæste Nico skrev:

vi bliver tjekket i hoved og røv, men tror ikke der er tale om en konspiration, de har jo også en grund eller mistanke når vi bliver tjekket.

og det med og bruge hentydninger og kode ord nico, det er mere mistænksomt end at tale normalt omkring det, og vil tro de efter årene har lært hva det betyder

Titel:
Medlem

Vil stadig mene at hentydninger er bedre end at sidde og skrive det hele ligeud..

Hvorfor vælge at skrive det rigtige når du kan sige en masse andre ting.. Man kan ligeså godt "prøve" at bruge hentydninger og se om det holder eller så ta skrældet hvis ikke det gør ;)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

godz skrev:
Vil stadig mene at hentydninger er bedre end at sidde og skrive det hele ligeud..

Hvorfor vælge at skrive det rigtige når du kan sige en masse andre ting.. Man kan ligeså godt "prøve" at bruge hentydninger og se om det holder eller så ta skrældet hvis ikke det gør ;)

hmm det kan godt være, er bare ved og dø af grin når man ser de der som tror de er hardcore kriminel fordi de siger et kode ord og to min efter spørger de om man forstår? osv, alt efter hvor hårdt stoffet er synes jeg man skal være lidt åben, hvis de aflytter er det vel for at buste dig eller en du er i kontakt med, så lyder det lidt bedre man spørger efter et par g røg en om du kan skaffe den brune.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis man gerne vil levere beviser til politiet som de kan dømme en på grundlag af, skal man endelig bare bruge kodesprog eller snakke rent ud af posen. Hvis man derimod ikke er interesseret i at komme i fængsel(eller sende andre i fængsel), afholder man sig fra alt hvad der hedder kodesprog, hentydninger etc.

Som narkokriminel er det i det hele taget klogt at regne med at man bliver overvåget, og tage de nødvendige forholdsregler med det som grundlag. Eksempler på dette kunne være at man bruger taletidskort til at ringe til sine kontakter med, og skifter både nummer og telefon(ja, de kan også spore telefonens IMEI-nr) en gang hver eller hver anden måned, eller at man simpelthen tager konsekvensen fuldt ud og aldrig bruger andre kommunikationsformer end krypterede messengers/mails over internettet. Alt efter hvad man har gang i kan det også være fornuftigt at undlade at tale om sin kriminalitet indendøre, men kun gøre det udendørs steder hvor der er godt med støj og ingen andre mennesker i nærheden(jeg kender til eksempler hvor mikrofoner er blevet installeret i lejligheder, og hvor folk er blevet skygget inde i en butik og deres samtale i butikken er blevet hørt og brugt af politiet).

Hvis I tror at politiet ikke kan gennemskue jeres "kodesprog" har I taget helt og aldeles fejl. Og hvis I tror det hjælper jer i retten tager I ligeledes fejl.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

yeti skrev:

Hvis I tror at politiet ikke kan gennemskue jeres "kodesprog" har I taget helt og aldeles fejl. Og hvis I tror det hjælper jer i retten tager I ligeledes fejl.

lige præcis,
flot skrevet, og er enig hele vejen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Farmand skrev:

Nu er mine spørgsmål så, kan dette passe?

Må politiet godt tjekke ens SMS´er "bare" fordi han stod og hang med sådan typer udenfor klubhuset? Kan de overhoved det?
Andet relevant?

Dette indlæg er oprettet da det pisser mig lidt af at han nu har noia på og man derfor skal passe på hvad man skriver til ham (vil han have)

Nu handlede tråden jo om ovenstående, og ikke om hardcore narkopushere. Derfor vil jeg på ingen måde tro han skal have paranoia på. Selvfølgelig overvåger politiet dig i hoved og røv hvis de har en mistanke om at du kører et amfetamin-lab. Men er helt bestemt sikker på at din ven ikke skal være bange, bare fordi han er set med nogle kriminelle.

Hvis i tror ostene overvåger hver en småkriminel, er i simpelthen naive.

Men folk skal selvfølgelig have lov til at have paranoia hvis de ønsker det, men jeg nægter at leve i frygt, bare fordi jeg har en lille klump hash i lommen. Jeg tager mine forholdsregler, og det har virket indtil videre.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
NAR skrev:
Farmand skrev:

Nu er mine spørgsmål så, kan dette passe?

Må politiet godt tjekke ens SMS´er "bare" fordi han stod og hang med sådan typer udenfor klubhuset? Kan de overhoved det?
Andet relevant?

Dette indlæg er oprettet da det pisser mig lidt af at han nu har noia på og man derfor skal passe på hvad man skriver til ham (vil han have)

Nu handlede tråden jo om ovenstående, og ikke om hardcore narkopushere. Derfor vil jeg på ingen måde tro han skal have paranoia på. Selvfølgelig overvåger politiet dig i hoved og røv hvis de har en mistanke om at du kører et amfetamin-lab. Men er helt bestemt sikker på at din ven ikke skal være bange, bare fordi han er set med nogle kriminelle.

Hvis i tror ostene overvåger hver en småkriminel, er i simpelthen naive.

Men folk skal selvfølgelig have lov til at have paranoia hvis de ønsker det, men jeg nægter at leve i frygt, bare fordi jeg har en lille klump hash i lommen. Jeg tager mine forholdsregler, og det har virket indtil videre.

Jeg ville da ikke få noia over at snakke om at ta ind til Staden og ryge bønne med en ven, eller bare nævne at jeg er skæv etc. Men efter tiltagende ville jeg nu alligvel holde MEGET lav profil over telefonen mht. fritidsinteresser hvis jeg nu var homegrower, også selvom det kun drejede sig om 2-3 planter i garderoben.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Få en kvindelig narko kontakt og sørg for at i mødes under bruseren nå r der skal aftales noget pga dråbernes uregelmæssighed kan de tages i et filter, men spolere optagelsen.
Lær og skriv på papir og hav en ligther i nærheden.
Vær sikker på at hvis du ser ud af dit vindue og to junkie lignende typer som du ikke kender går målrettet mod din dør så er du ved og få besøg af kriminalpolitiet.

Titel:
Medlem

[quote="yeti"]Hvis man gerne vil levere beviser til politiet som de kan dømme en på grundlag af, skal man endelig bare bruge kodesprog eller snakke rent ud af posen. Hvis man derimod ikke er interesseret i at komme i fængsel(eller sende andre i fængsel), afholder man sig fra alt hvad der hedder kodesprog, hentydninger etc.

og hvordan skal det tolkes? .. at hvis man bruger kodesprog er man fucked og hvis man siger det ligeud er man også fucked.. Eller mener du at man slet ikke skal gøre nogen af delene men kun det du siger nedenfor?

Spørger bare :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det jeg mener er at man slet ikke bør tale om kriminalitet over telefonen hvis man har noget at gøre med handel med stoffer eller anden seriøs kriminalitet. Intet kodesprog, ingen hentydninger, intet der kan give nogen overhovedet en ide om at man er kriminel.

Det er naturligvis en anden sag at snakke om sit forbrug, det er der jo ingen der gider aflytte en for. Men er man dealer bør man kun bruge telefonen til at aftale møder med sine kontakter, og ALDRIG snakke om hvad det drejer sig om. Den slags kan man altid tale om ansigt til ansigt.

Det bør iøvrigt også gælde når man ringer til sin pusher. Det er fandme nederen for en der sælger at blive dømt fordi ens kunder ikke kan finde ud af at holde kæft i telefonen. Spørg ham om han har tid/er hjemme/vil mødes, IKKE om han har fået en ny sending varer eller om han "kan hjælpe dig".

Titel:
Medlem

politet kan gøre stortset hvad der passer dem efterhånden. Jeg ved ikke om de må gøre det din ven beskriver, men de kan gøre det.
Husk også at al netaktivitet i DK nu logges (god grund til at vælge en udenlandsk ISP, da det står klart at de danske af slagsen IKKE kæmpede for deres kunders rettighed til illusionen om et privatliv også på nettet. )

Titel:
Medlem

yeti skrev:
Det jeg mener er at man slet ikke bør tale om kriminalitet over telefonen hvis man har noget at gøre med handel med stoffer eller anden seriøs kriminalitet. Intet kodesprog, ingen hentydninger, intet der kan give nogen overhovedet en ide om at man er kriminel.

Det er naturligvis en anden sag at snakke om sit forbrug, det er der jo ingen der gider aflytte en for. Men er man dealer bør man kun bruge telefonen til at aftale møder med sine kontakter, og ALDRIG snakke om hvad det drejer sig om. Den slags kan man altid tale om ansigt til ansigt.

Det bør iøvrigt også gælde når man ringer til sin pusher. Det er fandme nederen for en der sælger at blive dømt fordi ens kunder ikke kan finde ud af at holde kæft i telefonen. Spørg ham om han har tid/er hjemme/vil mødes, IKKE om han har fået en ny sending varer eller om han "kan hjælpe dig".

Godtnok så er vi enige :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]