Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey...

Jeg har de sidste par måneder lagt mærke til at min kæbe spænder. Altså ikke kører løs som på MDMA, men bare har en spændning. Det er nu 2 måneder siden sidst jeg rørte nogen form for stimulans, så det undrer mig lidt at jeg kan til tider kan mærke en træthed i kæben, samt en spænding.

Er det noget i andre har lagt mærke til med tiden?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Jeg kender godt selv til det. Det holdte dog op nogle månederne efter at jeg var holdt op med at tage ecstasy.

Nogle gange kan det forkomme at jeg "spænder" lidt i kæben. Det skyldes nok stress, og hvis jeg bliver irriteret og skal nå noget.

Hvorfor det forkommer skal jeg ikke kunne sige. Men det som du oplever er jeg sikker på der er mange andre der har prøvet. Incl mig selv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er ret irriterende til tider.... Hos mig kommer det omvendt når jeg slapper helt af. Som om at min krop ikke har nok at lave når jeg bare sidder og ser lidt film :?

Hvor lang tid efter du stoppede med ecstasy, begyndte det at holde op hos dig da?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg skal ikke kunne sige hvad spændingen skyldes. Måske er det et tegn på stress i hverdagen eller blot en dårlig vane. Jeg har selv et lign. problem dog er dette i form af muskelspændinger i ben og arme, som også kun opstår når jeg slapper af.

Jeg faldt lige tilfældigt over denne side på Erowid, som giver nogle forslag til, hvad man kan gøre for, at mindske kæbespændinger.

http://www.erowid.org/psychoactives/health/health_jaw-tension.shtml

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Før jeg tog narko ku jeg sidde med min underkæbe sådan helt vildt underligt nogle gange... Det var når jeg koncentrerede mig kan jeg huske. Men efter at jeg stoppede med narko igen sidder jeg næsten aldrig sådan, men kan bare mærke at mine kæbemuskler spænder, blir ikke øm, men kan føle mig ret træt i dem.

Jeg tror det mest stressende i mit liv lige nu er at jeg bor hos mine forældre igen, hvilket gør jeg blir doven og spiser mindre (ja, i modsætning til ALLE andre som æder hele tiden når de er hos sine forældre :? )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
har haft spændinger nogle ganger pga. stress og andet i mit liv inden jeg rørte nogen som helst form for stof... det kan jo bare være at i lægger mere mærke til det pga. i har haft nogle lignende oplevelser når i har været på diverse stimulanser som gerne giver lidt spændinger i kæben engang imellem...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg kender også godt til spændinger i min kæbe nogen gange .. f.eks. hvis jeg cykler , også når jeg kommer op i lejligheden og sætter mig foran pcen, så sidder jeg stadig og spænder, også skal jeg bare lige koncenterer mig om at lade være , også "glemmer" jeg at spænde i kæben lidt efter ;) ..

men ja det er ret irriterende ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]