Jeg syntes det ville virke forkert at give admins funktion som smagsdommere. Det er et frit forum hvor alle typer kan poste og svare uanset deres kompetencer. Desuden tvivler jeg også på hvor mange indlæg der så rent faktisk ville komme da admins ikke har psy.dk's fremgang som deres hovedmål i livet..
Derimod mener jeg at en gennemgående diskussion om forum-etik ville være at foretrække, således at man kunne formulere et regelsæt for hvordan brugere skal omgås div. emner. Jeg syntes det fungerer godt at vi har et regelsæt for hvad der er acceptabelt, f.eks. med forhandlerlinks, den fiser ret hurtigt ind når man kan citere fra det, selvom omfanget dog er lidt uklart.
Et regelsæt om hvilke tråde man svarer i og opretter ville være sundt, jeg syntes f.eks. der er for mange som poster oneliners eller bare svarer på en forespørgsel selvom den ligger langt over deres viden om emnet, dette sænker niveaet i mange tråde og burde have en form for konsekvenser; Et karma point system??

Et krav om at tilføje kilder/links på faktuelle påstande i et så stort omfang som muligt.
Et krav om at hvis man tilkendegiver sin mening om noget (politik/etik/HR) skal man så vidt muligt begrunde sin ytring. Hvis man ikke gør ligger man selv op til gevaldige bitchslaps fordi det simpelthen bliver for nemt at jorde en.
Med sådan nogle retningslinjer ville en åndsforladt amfetamintråd måske blive lidt mere spændende og lærerig at læse. Folk uden noget fornuftigt at sige ville måske være mere tilbøjelige til ikke at poste bare for at være med da det ville virke idiotisk set i forhold til normen, måske ville disse vente lidt til de havde dannet sig et større billede af de mange aspekter og oprigtigt følte at de kunne bidrage.
Jeg syntes et karmapoint system kunne være lækkert, frækt og endda motiverende for nogle. Et system hvor man som bruger ku' tildele en post et antal karmapoint på en +/- skala og de samlede point for en brugers posts ville tilsammen udgøre brugerens KARMA!