eller skal vi kalde det et opkast?
men anyways, har lavet den her plakat i photoshop, ik at den har taget specielt lang tid, men jeg kan godt li den og vil ha den trykt i rigtig plakat størelse, og så gad jeg godt lige ha lidt respons på den, om der er nogle detaljer der ku laves bedre ell lign.. imageshack kan bare højst ta billeder på 1,5 mb, så den er scaleret en del ned, fra næsten 12 mb.
universal vision

og så har jeg lidt tegninger og skitser at vise frem, bare for sjov, syntes selv det er rigtig fedt at se de ting i ligger op her på siden, ligemeget om det er halv armatørlige tegninger eller pro grafik, så vil bare bidrage med hvad jeg nu kan, og opfordrer flere til at gøre det samme:) håber ihvertfald ikke at der sidder nogen og holder sig tilbage fordi de ik syntes deres "kunst" er god nok, det er altid sjovt at se hvad folk skaber imo
GAIA

Shroom earth

good things grow

enter me

den dumme onde scanner har stjålet en del af det her billede, og har ik lige mulighed for at gøre det om, long story, men i må forestille jer at den person skikkelse som svampen går ned i er formet som et nøglehul
friemærker

hvorfor hedder det fri-mærker? de er ikke frie, de sidder klistret på kasser, blir stemplet og bestemmer ik selv hvor de havner.. det her er friEmærker, og de flyver hvor vinden bærer dem

nok herfra, håber det har ku være lidt kort underholdning for nogen