Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ja, tak for en alt for fed aften, også selv om jeg havde det dårligt :S

Fulgtes med Minimal lige til den lyse morgen hvor jeg mådte gå i seng, var helt busted og jeg er holdt op med keta så det kunne ikke hjælpe og der er grænser for methylons evner :D

/fuck der var mange på in de første par timer efter Tiesto?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Winta skrev:
Ja, tak for en alt for fed aften, også selv om jeg havde det dårligt !

Selv tak :)

Og tak til Minimal.

Jeg blev hvertfald lam derinde.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
FlæmMing skrev:
Winta skrev:

Og tak til Minimal.

I lige måde. Det var superhyggeligt at snakke med dig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Minimal skrev:
FlæmMing skrev:
Winta skrev:

Og tak til Minimal.

I lige måde. Det var superhyggeligt at snakke med dig.

I lige måde. Jeg blev vist ret blæst. Trode jeg tog en 100mg og en 130mg som redosering. Men åbenbart havde jeg taget en 2x130mg, det var nok grunden til at mine ben føltes som gele når jeg stod op :)

Synes også det var lidt mærkeligt at jeg kunne blive så ramt af 230mg methylon :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fra 230 til 260 mg fordelt på to doseringer kan der sgu da ikke være den store forskel! :P

Jeg var selv "nødt til" at redosere med 300 mg på et tidspunkt, da jeg kom til at fixe 150 mg's kapsler op af underbukserne... og så måtte man jo tage to, da 150 var for lidt, og det var svært at fixe kapsler op diskret. Jeg vil også sige i al beskedenhed, at jeg godt kunne mærke det. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Glemmer sku bare det der billed, var alligevel så blæst at jeg selv ikke ville kunne genkende nogen. Kunne bare være sjovt til en anden gang, hvis man kendte andre trampeglade mennesker, udover dem man var derinde med selvfølgelig. Min hjerne synes af en eller anden grund at jeg skulle skifte trampested ca hver 5-10 min, måske mere (dårlig tidsfornemmelse), så må have set en del mennesker. Måske på toilettet, kunne på et tidspunkt ikke lige finde ud af at tænde vandhanen, men det tror jeg ikke der var nogen der lagde mærke til. Alt i alt et pisse fedt arrangement, tror sku jeg vil gå efter de store ting i fremtiden, fremfor alle de små by ture!

Titel:
Medlem

Winta skrev:
der er grænser for methylons evner :D

Troede aldrig jeg skulle høre det fra dig .. :lol:

Just kidding :P

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Winta skrev:

Du kunne bare have taget noget mere, da vi kom hjem, i stedet for at gå bevidstløs. :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det var nok den vildeste fest ;)... droppede 5 lyserøde damer, 1 kapsel mdma med 300 mg og 1gram amf inden jeg gik ind... Og så var jeg ellers godt kørende hele arrangementet igennem... Årets event, slet ingen tvivl. Vi røg joints derinde på dansegulvet, det var også nice :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
grappa_zappa skrev:
Det er sku fint nok med sådan en Tiesto koncert.. Det viser også at den danske elektroniske scene kommer længere og længere frem. En koncert med Tiesto er også med til skabe interesse for folk som måske ikke kommer til sådan noget normalt, og det er kun godt da vi i Danmark mangler interesse fra en noget mere bred skare af befolkningen, til sådan nogle fester.

Når det er sagt, så kan Tiesto godt gå hjem og vugge.

Qlimax 2007 - 17 nov.

1. Fausto
2. Dj Ghost
3. Brennan Heart
4. Showtek ft. DV8
5. Headhunterz
6. Zany & The Prophet
7. Technoboy
8. Neophyte

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: VRRROOOOOOOMMMM!!!!!!!!!! FUCK jeg glæder mig endnu en gang wahahaha !!!! :D

Ja helt sikkert :D det bliver VILDT.. men okay, Tiesto er jo noget helt andet ka man også sige.. hvis man ik er til hardstyle, så ka Tiesto "ik gå hjem" :wink:

Titel:
Medlem

Er der nogen der har en idé om hvor mange der overdoserede? synes alligevel jeg så en del og det undrer mig at medierne ikke har været ude med nogle historier om DØDSNARKO !!!!!11111

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Drugejogge skrev:
ja okay ;) kan godt se pointen, det er ikke det samme som rigtig Rave til sådan en koncert men samtidig vil jeg også sige det er fedt på en anden måde... Men hvor finder jeg et ordentligt sted at rave i KBH området? Har ledt men uden held.. Hvad kan i anbefale?
ø

Der er f.eks. fest i Amager Bio 1. december :P det plejer at være totalt fedt, bar hoppe rundt totalt blanket af på det ene eller andet.. eller sammen 8)

Titel:
Methylon Connoisseur

Minimal skrev:
Winta skrev:

Du kunne bare have taget noget mere, da vi kom hjem, i stedet for at gå bevidstløs. :P

Tjoh, men da det var den 3. dag i træk på methylob og jeg havde kørt over 12 timer i træk synes jeg mildest talt det var uansvarligt at fortsætte haha, hvilket jeg er glad for i dag, for føler mig allerede helt normal men var godt nok smadret igår :D

Har også taget lige ekstra Ginseng, ginkgo biloba, 5-htp og barley grass idag, men det har også gjort det :D

(Forresten bliver min nye vitaminpiller snart klar :D)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Winta skrev:
Minimal skrev:
Winta skrev:

Tjoh, men da det var den 3. dag i træk på methylob og jeg havde kørt over 12 timer i træk synes jeg mildest talt det var uansvarligt at fortsætte haha, hvilket jeg er glad for i dag, for føler mig allerede helt normal men var godt nok smadret igår :D

Har også taget lige ekstra Ginseng, ginkgo biloba, 5-htp og barley grass idag, men det har også gjort det :D

Det er uansvarligt, at du lammer dig så hårdt på forhånd, når du vidste, hvor uansvarlige vi skulle være efterfølgende! :twisted:

Ja, man måtte jo møde en noget slatten Winta stående i kun underbukser og med morgenhår kl. 4 om eftermiddagen, da man troede, at man kom til førfest. På det tidspunkt følte man ikke, at man skulle til fest, men at festen var slut. :lol:

Titel:
Methylon Connoisseur

Minimal skrev:
Winta skrev:
Minimal skrev:
Winta skrev:

Det er uansvarligt, at du lammer dig så hårdt på forhånd, når du vidste, hvor uansvarlige vi skulle være efterfølgende! :twisted:

Ja, man måtte jo møde en noget slatten Winta stående i kun underbukser og med morgenhår kl. 4 om eftermiddagen, da man troede, at man kom til førfest. På det tidspunkt følte man ikke, at man skulle til fest, men at festen var slut. :lol:

Ja, vi fejlede sku lidt der dagen før :S Det var jo meningen vi bare skulle slappe af, men så skulle den nye prøve jo lige testes og så blev det lidt vildt, men det lykkedes os da at blive fest klar igen :P (vi fik lige ideen at hvis nu den nye prøve ikke virkede og vi havde den med til tiesto ville det være katastrofalt haha :D) Og hvad der skete torsdag, det ved jeg ikke helt :D

Men ja, det var helt bestemt uansvarligt og ikke noget der skal gentages lige forløbig ;) Nu er der 2 ugers Methylon pause :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det var da nok en af de svedigste aftener i mit liv!
Jeg har aldrig oplevet noget så fedt som den koncert : D

Mit valg af narko blev på 440 mg ren mdma og en enkel pink dame.. Og nogle øl.. Blæææs..

Jeg syntes dog at jeg var blevet for blæst på et tidspunkt da det føltes som om mit hoved var ved at eksplodere indeni.. På sådan en lettere behagelig og lidt ubehagelig måde +/-

:)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Winta skrev:
Ja, vi fejlede sku lidt der dagen før :S Det var jo meningen vi bare skulle slappe af, men så skulle den nye prøve jo lige testes og så blev det lidt vildt, men det lykkedes os da at blive fest klar igen :P (vi fik lige ideen at hvis nu den nye prøve ikke virkede og vi havde den med til tiesto ville det være katastrofalt haha :D) Og hvad der skete torsdag, det ved jeg ikke helt :D

Men ja, det var helt bestemt uansvarligt og ikke noget der skal gentages lige forløbig ;) Nu er der 2 ugers Methylon pause :D

Nå ja, det minder mig sgu da om, at jeg har væddet penge på, at du sikkert havde lammet dig og lå og sov, når vi kom... jeg skal inkassere en 10'er hos naboen! :D Ved samme lejlighed kan jeg lige vædde en 10'er mere på, at du tager methylon igen inden 2 uger. :P Ej, det ville være frækt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Synes også det var lidt mærkeligt at jeg kunne blive så ramt af 230mg methylon :)

WTF. Jeg tog 250mg, og redoserede 3 gange med samme mængde. Var så også solidt blæst, men det var pwn!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lilleso skrev:
FlæmMing skrev:

WTF. Jeg tog 250mg, og redoserede 3 gange med samme mængde. Var så også solidt blæst, men det var pwn!

Løs min post igen. Jeg troede jeg tog 230mg men derimod tog jeg fejl og spiste 260 mg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
Lilleso skrev:
FlæmMing skrev:

Løs min post igen. Jeg troede jeg tog 230mg men derimod tog jeg fejl og spiste 260 mg.

Det du skriver i din post er at du har taget 2x130. 260mg? Rundede bare af :) Men mener du 2x 260mg eller hvordan?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]