Malkavian skrev:
Nyssa skrev:
Jeg har for nylig fået nogle tørre buds af en kammerat. Jeg er ikke superkyndig botaniker, men synes alligevel disse planter ser lidt mærkelige ud.
Det ligner helt almindeligt pot, omend noget dårligt trimmet. Pot/sativa er typisk en del mere "løst" at kigge på, dvs. det har ikke de velkendte tætte topskud fra skunk, som er næsten massive. Den originale Haze ligner f.eks. intet ved siden af et massivt skunk topskud (selv om det virker fortræffeligt).
Hvis du ryger temmelig meget skunk temmelig meget af tiden, så kan du godt opleve, at pot ikke gør det store for dig. I så fald kan jeg kun anbefale dig, at du skærer ned i en periode for at kunne nyde den geniale rus, som sativa giver

Det kan dog også være, at du simpelthen har fået noget dårligt pot (høstet for tidligt, tørret i solen/ovnen og trimmet ad helvede til).
Du kunne evt. lave noget helt almindeligt iso nol ud af det. Altså hælde isopropylalkohol over plantematerialer, hvilket opløser trichomerne, og så fordampe opløsningsmidlet. (Tjek lige sikkerhedsforanstaltningerne angående det at fordampe brandbare væsker)
Ja det er ikke så godt trimmet. Det gør jeg dog før jeg ryger det. Jeg ryger ikke pot til hverdag, men vel ca. 3 "sessions" om ugen, afhængig af hvor meget fritid jeg har. Så jeg mener ikke jeg er overdrevet resistent overfor thc'en.
Jeg hælder mest til, at det ganske enkelt bare er dårlig, dansk ude-pot med lavt thc-indhold. Jeg har efterhånden røget rigtig mange forskellige slags pot/skunk, og dette er ultimativt den dårligste jeg har haft fingre i. Jeg har også en white widow liggende, som er meget stærk. Groft sagt, for at opnå samme effekt som en enkelt 25%-joint af den hvide, skal jeg ryge ca. 2 hele pot-joints af den dårlige...det fortæller lidt om kvaliteten.
I bund og grund spekulerer jeg bare over, om det er besværet værd at trække nol eller iso-nol på det? Jeg har ikke prøvet at gøre dette før...