Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Helløjsa!

Er sikker på titlen undrer folk lidt ;) Men jeg har nu prøvet coke 5-6 gange og har ingen af gangene fået en bemærkelseværdig effekt ud af det. Alle de andre jeg tog det med blev enten rigtig høje eller OVERDREVET høje, så det kan ikke være fordi vi har fået fat i nogen forkert stas.

Nogen der har det på samme måde?

Eller måske kender til fænomenet?

Hvad skyldes det?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Hey, må jeg spørge om hvor meget du har taget, de gange du har taget ?

Titel:
Medlem

Det har selvfølgelig varieret, men en af de sidste gang prøvede jeg virkelig at modbevise min potentiele resistens overfor stoffet og gik (forholdsvis) aggresivt til værks imo. Det er svært at sige da line'sne var eyeballet men fik da revet en 8-9 linjer ned af standard størrelse.. Burde det ikke kunne mærkes?

Titel:
Medlem

Drugejogge skrev:
Det har selvfølgelig varieret, men en af de sidste gang prøvede jeg virkelig at modbevise min potentiele resistens overfor stoffet og gik (forholdsvis) aggresivt til værks imo. Det er svært at sige da line'sne var eyeballet men fik da revet en 8-9 linjer ned af standard størrelse.. Burde det ikke kunne mærkes?

Okay det lyder til at være noget skod coke, 9 baner burde få dig helt op og ringe, hvis det bare er nogenlunde coke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ermm nu er der meget forskel på hvordan coke det virker på folk . Kender nogen som allerede efter 2 baner bliver fuldstændig ristet og andre som mig selv som knapt får nogen virkning ud af det.

Måske du bare ikke rigtigt kan fange virkningen hvis jeg var dig ville jeg spare de penge ;)

Titel:
Site Admin

Coke virker mere eller mindre heller ikke på mig.

Det er vidst meget normalt ;-)

Titel:
Medlem

KenIshii skrev:
Coke virker mere eller mindre heller ikke på mig.

Det er vidst meget normalt ;-)

Ej det er altså ikke helt normalt, er det god coke kan man altså godt mærke en streg. Jeg tror bare du har været uheldig med dit coke, der er også meget skod coke i omløb.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Man skal lære at bruge kokainens virkning med tiden. Fik ikke ordenlig virkning af det lort før efter 10'ne gang jeg prøvede det.. Lidt svært at forklare. Men sådan var det for mig hvertfalde :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg kan sagtens genkende det. De første par gange jeg prøvede kokain fik jeg en nogenlunde effekt af det, men nu får absolut intet ud af det på nogen måde og jeg ved at det ikke har været dårlig kokain.
Så som en anden sagde: spar dine penge.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
coke er imo en god gang overvuderet lort... hvor meget ville du ikke få ud af f.eks. 500 kr. svampe i forehold til 1 g. coke.. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
coke er imo en god gang overvuderet lort... hvor meget ville du ikke få ud af f.eks. 500 kr. svampe i forehold til 1 g. coke.. :roll:

lige præcis du kan sagtens få flere 100 gram svampe hvis du dyrker dem selv for 500 :p også derfor det ikke ligefrem er coke jeg er den største tilhænger af ;) .

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stop da lige med at sammenligne coke og svampe. Det jo latterligt :) . Coke er pisse nice, vel og mærke hvis kvaliteten er i orden. Både til byen og hygge :)

Kvaliteten har alt at sige.

Titel:
Medlem

der er ingen tvivl om at den kokain vi havde fingrene den aften jeg tog mest var af høj kvalitet. Tog det sammen med meget erfarne mennesker og deres kontakter laver ikke sjov (i overført betydning)..

jeg må bare konkludere at jeg er meget lidt modtagelig overfor stoffet.. Har det på samme måde med hash også... De fleste af mine venner er kæmpe hash forbrugere og kan ikke forstå mig, men jeg bliver stort set ikke påvirket af det heller, den smule jeg gør finder jeg ikke spor behagelig...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

T skrev:
Stop da lige med at sammenligne coke og svampe. Det jo latterligt :) . Coke er pisse nice, vel og mærke hvis kvaliteten er i orden. Både til byen og hygge :)

Hvor er det latterlige henne ?. Siger bare hvor mange rejser man kan få i stedet for en lille smule af ingenting ;). Du skal da bare være glad for det virker på dig .
Hvordan kan du sidde og tale om hvad vi andre kan få af kvalitet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Gartnersvinet skrev:
T skrev:

Hvor er det latterlige henne ?. Siger bare hvor mange rejser man kan få i stedet for en lille smule af ingenting ;). Du skal da bare være glad for det virker på dig .

Det er latterligt fordi de to stoffer intet har med hinanden af gøre og det ikke kan sammenlignes på virkningen på nogen måde.

Har jeg sagt hvad i andre får af kvalitet?

Edit: Det kan du jo sige med alt ting. Hellere købe en pose kartofler og en kylling fordi det får man mere ud af for pengene end at købe en færdig ret.. :P

Senest rettet af Jacob22 10 nov 2007 18:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

sammenligner dem jo heller ikke på den måde som du åbenbart opfatter det... Det med hashen var bare en sidepointe som egentlig ikke havde noget med det oprindelige emne at gøre...

Hvad mener du med "Har jeg sagt hvad i andre får af kvalitet?"?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Drugejogge skrev:
sammenligner dem jo heller ikke på den måde som du åbenbart opfatter det... Det med hashen var bare en sidepointe som egentlig ikke havde noget med det oprindelige emne at gøre...

Hvad mener du med "Har jeg sagt hvad i andre får af kvalitet?"?

Undskyld, men det er ikke dig jeg skriver til :)

Titel:
Site Admin

Det er måske også lidt forvirrende at sige 'at jeg ikke får effekt'. Jeg har skam haft fingrene i helt ren kokain, hvor blodtrykket ryger i vejret, man bliver lidt mere snaksagelig etc...

Men det er absolut minimal virkning i forhold til god meth etc.

MVH
KenIshii

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
@T:
Når du smider et indlæg på et offentligt board er det reelt alle du skriver til. Hvis du vil holde det privat, ja, så er der pm til det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the pot, with friends.
T skrev:
Gartnersvinet skrev:
T skrev:

Det er latterligt fordi de to stoffer intet har med hinanden af gøre og det ikke kan sammenlignes på virkningen på nogen måde.

Har jeg sagt hvad i andre får af kvalitet?

Edit: Det kan du jo sige med alt ting. Hellere købe en pose kartofler og en kylling fordi det får man mere ud af for pengene end at købe en færdig ret.. :P

Personligt synes jeg nu heller ikke at svampe har de store sociale egenskaber, i modsætning til kola...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]