Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 21:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Drugejogge skrev:
okay ville det være det optimale hvis vi gerne vil være påvirkede under hele eventet?

Du kan vel få det til at vare en 4 timer ved at redosere på denne måde. Alt afhængig af dose selvfølig.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
jeg vil sige 2 timer imellem, eller når man synes det nye passer :)

Jeg har dog prøvet med 3*250mg i løbet af en aften, og selv om jeg var meget blæst hele tiden så var det stadig meget dejligt.

Titel:
Methylon Connoisseur

Sahota skrev:
P,s hvorfor skriver troll kun punktummer? Er han re-tard?

Din grammatik er blevet kommenteret, så det vil jeg springe let og elefant over.

Jeg må hellere svare på det her da jeg faktisk er en del i problemet der var dråben som fik bægeret til at flyde over.

Trollen (som man også kan se på hans billede) er en meget følelses stærk person og er meget retfærdigheds krævende. Og da dette board ikke altid gør det lige meget i retfærdighed er han blevet led og ked af det.

Det hele kulminerede da Levose igennem en længere periode svinede mig til og smed mine posts i fuck (uanset hvor relevante de var) blandt andet svinede han mit methylon forbrug, og da Troll ved at jeg har gjort det for alle andres end min egen skyld, og jeg har udsat mig selv for et meget farligt forsøg, fordi jeg troede på at det var bedre end MDMA (og stadig gør) så blev han ked af, at et board der burde støtte HR, kunne acceptere det.

Det at han har slettet alle sine beskeder skyldes så at han ikke vil støtte et sådan community der går ind for ydmygelse og afstraffelse af HR forkæmpere hvilket jeg virkelig godt kan forstå, og har også selv overvejet det flere gange, men jeg vil hellere kæmpe til det sidste for at rette op på det, men jeg er også endnu helt ung og tror på det bedste i alle.

Tilgengæld kan Levose og hans tro riddere sige lige hvad de vil til mit methylon forbrug, men noget har det vist synes jeg, jeg har taget det i over 2 år, meget intenst i perioder og jeg er stadig på stort set samme dose og mit hoved fungere stadig fint nok til studiet og hvad jeg nu ellers laver. Jeg kender folk der har taget 1/100 amfetamin eller MDMA af hvad jeg har taget methylon og de er virkelig blevet underlige. Men nu må vi se hvad der sker om 10 og 20 år, men jeg har det godt med at være ham der virkede har testet det igennem, og det ved jeg at Troll bakker mig 100% op i og som sagt er det boardets intolerance for et sådant forsøg der har fået bægeret til at flyde over!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så du har lammet helt og aldeles igennem, for alle andres skyld, uden at tænke det mindste på dig selv på noget tidspunkt? Lyder meget altruistisk, og meget usandsynligt :lol:

Titel:
Methylon Connoisseur

Selvfølgelig har jeg også gjort det fordi jeg selv har synes det har været fedt, siger sig selv, men jeg har ikke gjort det udelukkende af den grund, så var der mange gange jeg havde taget noget andet istedet. Og jeg havde næppet bevæget mig ud i rektal administration eller kun nasalt hele aftener i træk. Jeg havde næppet blandet det med nogle af de ting jeg har gjort. Jeg har testet det på alle tænkelige måder, med undtagelse af iv og im, men det har en ven testet for mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: fortabt i intetheden
Jeg vil også gerne lige give udtryk for hvor ked af det mange af os er pga. vi har mistet Troll som nok har været en af de største (hvis ikke Den største) personlighed her på psy, hvert fald af dét jeg har lagt mærke til, og har hørt fra mange andre.

Jeg ved at han har hjulpet mange incl mig selv, og at han rent faktisk også har reddet liv herinde, gennem de råd han har givet de forskellige brugere. Jeg ved også at nogen af de personer som var medårsag til at Trolls hjerte bristede, nok uvidende er årsag til at en bruger herinde mistede livet pga. deres medvirken til at Trolls hjerte ikke kunne tage mere.

Jeg kan se over en del forskellige posts og tråde at Levose er den værste. Han har i tidens løb skræmt Mange væk fra forummet af, og har tværtimod ikke afhjulpet de dårlige rygter der er om psychedelia, samt opvagt statslig instans, og mistet en del sponsor kroner.

Der er så heldigvis mange herinde fra, som har fået privat kontakt med Troll efterhånden, og det tyder på der stadigvæk kommer flere til.

Det spørgsmål som vi nok alle får i den her sag, er hvordan det kan være at de ansvarlige har kunne tillade at dette kunne komme så vidt. Og hvorfor Levose stadig får lov at bringe dårlige vibes til psychedelia, Jeg forstår det hvert fald ikk.

Winta, det lyder til at du nok er en af dem som kender mere til sagen og de ansvarlige for psychedelia, har du nogen idé om hvordan det kan være de ansvarlige lader dette her ske og fortsætte, til trods for de er blevet gjort opmærksom på dét?

Hvis Levose skulle byttes ud med nogen, kunne jeg ikke forestille mig nogen bedre til position end dig Winta ;)

Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.

P.S: Af hensyn til ofrets familie og venner, er der ingen af os som vil oplyse nærmere om det tragiske.

Titel:
Medlem

Som en kontrast vil jkeg lige meddele at jeg synes måden psy.dk bliver styret på er den rigtige måde og kunne bestemt ikke tænke mig andre moderatorer/admins end dem vi har nu.

Der skal en hård hånd til at styre så mange narkomaner ;)

Titel:
Methylon Connoisseur

One-Eye skrev:
Jeg vil også gerne lige give udtryk for hvor ked af det mange af os er pga. vi har mistet Troll som nok har været en af de største (hvis ikke Den største) personlighed her på psy, hvert fald af dét jeg har lagt mærke til, og har hørt fra mange andre.

:yeah:

One-Eye skrev:
Jeg ved at han har hjulpet mange incl mig selv, og at han rent faktisk også har reddet liv herinde, gennem de råd han har givet de forskellige brugere.

Der er så heldigvis mange herinde fra, som har fået privat kontakt med Troll efterhånden, og det tyder på der stadigvæk kommer flere til.

Han her helt bestemt også hjulpet mig meget! Især i HR øjemed, jeg er dog også så heldig at have lært ham at kende IRL så dette kan fortsætte.

One-Eye skrev:
Winta, det lyder til at du nok er en af dem som kender mere til sagen og de ansvarlige for psychedelia, har du nogen idé om hvordan det kan være de ansvarlige lader dette her ske og fortsætte, til trods for de er blevet gjort opmærksom på dét?

nej, mange af folkene bag psy er rigtigt gode venner og holder godt sammen, og sådan skal det jo også være, men derfor bør man stadig kunne se når venner laver fejl og gøre noget ved det.

One-Eye skrev:
Hvis Levose skulle byttes ud med nogen, kunne jeg ikke forestille mig nogen bedre til position end dig Winta ;)

Det vil jeg bestemt tage som et stort kompliment, men det sker aldrig, gruppen bag psychedelia er stor, og han har mange flere tilhængere i den gruppe end jeg har.

Manges holdning bag psy er også at jeg har været for fremtreden hvad methylon angår, de forstår, som yeti, IKKE at jeg har gjort det i HR øjemed og synes det er forkasteligt. Deres tab.

One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.

Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Please stop jeres bitchfight...

Winta hvad er det for et offertrip du er på? Hvordan har du taget methylon for andres skyld? Jeg kan ikke rigtig se hvordan man kan det, men glæder mig til at høre hvorfor...

Og Troll/One-eye gider du ikke forklare hvad fanden det er du snakker om med bristede hjerter og en der er død pga. psychedelia? Det lyder rimelig langt ude hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg ser frem til en forklaring på den her vanvittige tråd.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
Jeg har også fuldt med omkring Troll’s historie. Jeg vil også udtrykke min foragt for det skete.
De der er ansvarlige for dette bord, er langt fra ansvarlige nok til at forstå og styre. Og de udviser en total ligegyldighed, over for hvor skadeligt det har været for nogen, og de mange beviser samt argumenter
Jeg er også så heldig at komme Troll personligt nærmere. Og jeg kan som de andre fortælle Troll’s væsen er fantastisk. Han udretter mere positivt HR og livs guidning/indflydelse. end dette bord kan.
At Troll af lede har valgt at trække sig til sin tavshed, ER! Et stort tab.
Det er af samme grund jeg ikke kommer på bordet så tit mere.
.
Jeg vil citere noget simpelt fra Troll ”Det man giver ud, kommer tilbage”. Et lille vink til Levose og dem der holder hånden over ham.

Mht til Winta som moderedaktør. Så ville jeg da mene, vi kunne stemme igen til næste år. Måske der med tiden stemmes anderledes.
Sidst og ikke mindst - Tak for den tid vi alle havde glæde af dig Troll.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

IP address for this post
xxxxxxxxxxxxxx [ 1 Post ]
Users posting from this IP address
GÆSTEN [ 8 Posts ]
Troll [ 1 Post ]
NeedMoreWeed [ 1 Post ]

One-eye og troll poster også fra samme IP

Bor i i kollektiv eller hvad?

Titel:
Methylon Connoisseur

jim fear skrev:
Please stop jeres bitchfight...

Winta hvad er det for et offertrip du er på? Hvordan har du taget methylon for andres skyld? Jeg kan ikke rigtig se hvordan man kan det, men glæder mig til at høre hvorfor...

Og Troll/One-eye gider du ikke forklare hvad fanden det er du snakker om med bristede hjerter og en der er død pga. psychedelia? Det lyder rimelig langt ude hvis jeg skal være helt ærlig.

Jeg ser frem til en forklaring på den her vanvittige tråd.

Vanvittig? Tænkt dig nu om, og læs min anden besked, den er også svar på din post. Jo, naturlighvis har jeg også taget det for min egen skyld, men jeg har også gjort det for at teste det, der findes ikke nogen der har testet det som mig, ingen der kan fortælle andre om des virkning i forskellige situationer som mig.

jim fear skrev:
IP address for this post
xxxxxxxxxxxxxx [ 1 Post ]
Users posting from this IP address
GÆSTEN [ 8 Posts ]
Troll [ 1 Post ]
NeedMoreWeed [ 1 Post ]

One-eye og troll poster også fra samme IP

Bor i i kollektiv eller hvad?

Da jeg ved han ikke bor på kollektiv så:

Det er så løgn, da jeg kender begge, så sikke noget pjat, er det det bedste du kan stille op med?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er såmænd ikke dig jeg kalder vanvittig så lad være med at blive så fornærmet, og hvis du mener at du har "testet" methylon for resten af verdens skyld så er det helt cool med mig.

Men lad være med at beskylde mig for at lyve, for jeg kan se hvilke IP addresser de forskellige posts er fra. Det er muligt at de så har postet fra hinandens computere, det ved jeg ikke noget om.

Det jeg kalder vanvittigt er at One-eye eller hvem det nu er fabler om en der er død og Trolls bristede hjerte osv. Er det noget i gider komme med en forklaring på?

Citat:
De der er ansvarlige for dette bord, er langt fra ansvarlige nok til at forstå og styre. Og de udviser en total ligegyldighed, over for hvor skadeligt det har været for nogen, og de mange beviser samt argumenter

Og hvem er det lige det har været skadeligt overfor?

Jeg er ikke ude på at rakke nogen ned, jeg gad bare godt have en forklaring på hvad fanden der sker i den her post.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
NeedMoreWeed skrev:
[...]
Mht til Winta som moderedaktør. Så ville jeg da mene, vi kunne stemme igen til [...]

Jeg har været på dette board i over fem år, er der nogen der gider fortælle mig hvor mode-sektionen er??

Et usselt forsøg på at lette stemningen, jeg ved det, men det her er sgu ved at gå for vidt.

Titel:
Methylon Connoisseur

jim fear skrev:
Det er såmænd ikke dig jeg kalder vanvittig så lad være med at blive så fornærmet, og hvis du mener at du har "testet" methylon for resten af verdens skyld så er det helt cool med mig.

Men lad være med at beskylde mig for at lyve, for jeg kan se hvilke IP addresser de forskellige posts er fra. Det er muligt at de så har postet fra hinandens computere, det ved jeg ikke noget om.

Det jeg kalder vanvittigt er at One-eye eller hvem det nu er fabler om en der er død og Trolls bristede hjerte osv. Er det noget i gider komme med en forklaring på?

Citat:

Og hvem er det lige det har været skadeligt overfor?

Jeg er ikke ude på at rakke nogen ned, jeg gad bare godt have en forklaring på hvad fanden der sker i den her post.

Af respekt for den konkrete person vil jeg ikke uddybe den sag.

Jeg er ikke fornærmet på mine vejene.. Så er det ikke løgn, det er jeg ked af, så har han måske besøg af ham havde jeg ikke lige selv tænkt på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Ærlig talt.. Nu har jeg holdt mig uden de her debatter omkring Levoses position som moderator, wintas hævdede selvpromovering og så videre, men for fanden, drenge..
One-Eye: Synes det er langt ude at beskylde nogle af sidens mods for at indirekte at have medvirket til en persons død, fordi Trolls sarte hjerte bristede, da han blev uvenner med nogle ukendte mennesker gennem et fucking internetforum(!) og derved ikke var i stand til at yde assistance. Uddyb dog i det mindste din påstand, når du skriver sådan noget.
Lighten up, gutter - i tager sgu internet-tilværelsen lidt for seriøst nogle gange..

Titel:
Methylon Connoisseur

shinsou skrev:
Ærlig talt.. Nu har jeg holdt mig uden de her debatter omkring Levoses position som moderator, wintas hævdede selvpromovering og så videre, men for fanden, drenge..
One-Eye: Synes det er langt ude at beskylde nogle af sidens mods for at indirekte at have medvirket til en persons død, fordi Trolls sarte hjerte bristede, da han blev uvenner med nogle ukendte mennesker gennem et fucking internetforum(!) og derved ikke var i stand til at yde assistance. Uddyb dog i det mindste din påstand, når du skriver sådan noget.
Lighten up, gutter - i tager sgu internet-tilværelsen lidt for seriøst nogle gange..

Tjah, måske har du ret, men på den anden side, er man langt nok ude til at det kan ende i en dødssag, kan ens liv godt være i fare for meget lidt og et "boards mening" er måske nok??

Titel:
Medlem

Jeg må også sige, at vi trænger til ny og frisk luft her i forum´et. Et frisk pust med en personlighed, som brænder for at føre forumet videre i et en positiv og inspirerende ånd.

Men også én der besidder en vis portion viden og som i debatten engagerer sig meget.

Det er ærgerligt at skulle miste nogle af de gode gamle drenge, som f.eks. Troll og andre.

Troll vil for mig altid betyde noget specielt - jeg behøves ikke at uddybe, for når han læser linierne, ved han hvad jeg mener. Det som Troll og jeg har givet hinanden i fællesskab, kan ikke beskrives med, men som to venner, hvor man altid ved hvor man har hinanden. Jeg vil altid være der for Troll - og omvendt.

Men for at vende tilbage til sagen, så synes jeg også at en ny moderator ville være på sin plads. I stedet for Levose, synes jeg det ville være yderst inspirerende, hvis vi kunne for Winta ind som ny moderator her på sitet.

Så Psy.dk - grib muligheden for at udvikle - så undgår vi at afvikle

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I de tusind landes sø
Helt ærligt Winta (og jer andre), hvorfor bliver i ved med at tude sådan. Den eneste grund til at nogen over hovedet tænker på det her igen, er at i nævner det hver eneste gang i får muligheden. Om hvorvidt Winta blev behandlet godt eller dårligt af Levose kan diskuteres, men kom nu bare videre og lad os få lidt good spirit igen.

Respektér at boardet bliver kørt med kræfter fra private personer, der garanteret har lagt sæd og tårer for at få det til at køre. Hvorfor skulle Levose fjernes som mod, bare fordi i har haft en uoverensstemmelse? Må han ikke sige sin mening selvom den måske er hård?

NeedMoreWeed skrev:
Jeg har også fuldt med omkring Troll’s historie. Jeg vil også udtrykke min foragt for det skete.
Jeg er også så heldig at komme Troll personligt nærmere. Og jeg kan som de andre fortælle Troll’s væsen er fantastisk. Han udretter mere positivt HR og livs guidning/indflydelse. end dette bord kan.
At Troll af lede har valgt at trække sig til sin tavshed, ER! Et stort tab.
Det er af samme grund jeg ikke kommer på bordet så tit mere.
.
Jeg vil citere noget simpelt fra Troll ”Det man giver ud, kommer tilbage”. Et lille vink til Levose og dem der holder hånden over ham.

Mht til Winta som moderedaktør. Så ville jeg da mene, vi kunne stemme igen til næste år. Måske der med tiden stemmes anderledes.
Sidst og ikke mindst - Tak for den tid vi alle havde glæde af dig Troll.

Undskyld mig, men :roll:

Vi andre kender ikke Troll personligt, så lad vær med at fremstille ham som "det fantastiske væsen, der udretter mere positiv HR og livs guidning/indflydelse, end dette board kan".
Når jeg tænker tilbage på trolls posts, så er det tuderi det meste af det jeg kan huske.
Skal vi alle sammen sidde og tude over trolls forsvinden? -Eller skulle han tage at komme tilbage og blive venner med os igen? -Eller skulle vi bare komme videre?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Ole skrev:

Undskyld mig, men :roll:

Vi andre kender ikke Troll personligt, så lad vær med at fremstille ham som "det fantastiske væsen, der udretter mere positiv HR og livs guidning/indflydelse, end dette board kan".
Når jeg tænker tilbage på trolls posts, så er det tuderi det meste af det jeg kan huske.
Skal vi alle sammen sidde og tude over trolls forsvinden? -Eller skulle han tage at komme tilbage og blive venner med os igen? -Eller skulle vi bare komme videre?

Så kunne det ikke siges bedre... Husker osse kun alle hans spydige bemærkninger og tilsvininger om andres forbrug, men hans eget ketamin misbrug det var åbentbart ikke noget.. Det var kun hvad andre gjorde der var slemt i hans hoved :roll: Så lad da lige vær med at forherlige ham påden måde.. Kan man svine andre må man osse kunne tage tilbage af samme skuffe uden at blive børnefornærmet og slette sine indlæg og skride...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 112 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]