One-Eye skrev:
Jeg vil også gerne lige give udtryk for hvor ked af det mange af os er pga. vi har mistet Troll som nok har været en af de største (hvis ikke Den største) personlighed her på psy, hvert fald af dét jeg har lagt mærke til, og har hørt fra mange andre.
:yeah:
One-Eye skrev:
Jeg ved at han har hjulpet mange incl mig selv, og at han rent faktisk også har reddet liv herinde, gennem de råd han har givet de forskellige brugere.
Der er så heldigvis mange herinde fra, som har fået privat kontakt med Troll efterhånden, og det tyder på der stadigvæk kommer flere til.
Han her helt bestemt også hjulpet mig meget! Især i HR øjemed, jeg er dog også så heldig at have lært ham at kende IRL så dette kan fortsætte.
One-Eye skrev:
Winta, det lyder til at du nok er en af dem som kender mere til sagen og de ansvarlige for psychedelia, har du nogen idé om hvordan det kan være de ansvarlige lader dette her ske og fortsætte, til trods for de er blevet gjort opmærksom på dét?
nej, mange af folkene bag psy er rigtigt gode venner og holder godt sammen, og sådan skal det jo også være, men derfor bør man stadig kunne se når venner laver fejl og gøre noget ved det.
One-Eye skrev:
Hvis Levose skulle byttes ud med nogen, kunne jeg ikke forestille mig nogen bedre til position end dig Winta

Det vil jeg bestemt tage som et stort kompliment, men det sker aldrig, gruppen bag psychedelia er stor, og han har mange flere tilhængere i den gruppe end jeg har.
Manges holdning bag psy er også at jeg har været for fremtreden hvad methylon angår, de forstår, som yeti, IKKE at jeg har gjort det i HR øjemed og synes det er forkasteligt. Deres tab.
One-Eye skrev:
Og til Yeti: Det kommer bag på mig, at en som dig ikke kan forstå at der er nogen mennesker som ofrer sig selv for andre.
Dette har jeg også svært ved at forstå, men det er vidst den generelle holdning af folkene bag psy, og det svare jo også meget på dit spørgsmål til mig.