Citat:
Hvad får det specielt til at se amatør eller nybegynder-agtigt ud, af et ufærdigt billede at være?
Du skal tegne dine streger op så man kan se dem!
mit råd til dig ville være at lade være med at smøre farver på før du er helt færdig med alt skitse arbejdet...
det bliver altid noget pis når man vælger den teknik fordi øjnene kan ikke overskue balancen i billedet hvis du ikke gradvist bygger det op som en større opgave du kan blive ved med at opgradere i fremtiden..
hvis man smører farver på for tidligt kommer man nemt til at udelukke nye muligheder senere hen... og derfor ser dit billede en anelse amatør/nybegynder ud..
ellers ingen klager, det ser fint ud...
kan kun sige thumbs up og keep up the good work:)
så vil jeg efterlade dig med min observation at alle er rigtig dårlige til at tegne før de ved at de er det.
Og hvis du ikke allerede ved det, så bliver man altid bedre lige meget hvor øvet man er... man skal sku bare presse på...
kunst er vigtigt og bør ikke marginaliseres trods dets kvalitet..
Og jeg kan kun sige til alle dem som er igang med det eller prøver sig frem. At blive ved med det, for i fortryder det ikke og jeres sjæl har mere brug for det end i aner..
ps. husk når du tegner en firkant udelukker du automatisk dig selv for at lave en sekskant samme sted.. hehe
hviskelæder er meget vigtigere end en blyant..