Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Hvilket køn er du?
Mand som tager stoffer 73%  73%  [ 113 ]
Mand som er her udelukkende for viden om stoffer 8%  8%  [ 13 ]
Kvinde som tager stoffer 6%  6%  [ 9 ]
Kvinde som er her udelukkende for viden om stoffer 0%  0%  [ 0 ]
Tvekønnet ;) 13%  13%  [ 20 ]
Afgivne stemmer : 155
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
I ligestillingens tegn, mener jeg selvfølgelig ikke der er en forskel på hvor vidt det er "mere" ok for mænd end kvinder at tage stoffer. Det er da helt hen i vejret at sige der skulle være en forskel. Jeg tror heller ikke det er tilfældet i praksis. Tror generelt ikke "almene" mennesker synes det er ok at der er NOGEN der tager stoffer.

Og eftersom der er et så seriøst valg på afstemningen som tvekøn, har jeg selvfølgelig sat mit kryds dér. Lige under min forvoksede klitoris/penis formation.

NAR 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

2c-Bart skrev:
Abelorten skrev:
Bestemmer de da selv .

Nyder da et svampetrip med damen i ny og næ det helt fint :)

Nu sniffer man jo ikke svampe vel ;)

Læs OP én gang til.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så længe de forbliver søde, som piger egentlig skal være, er det fint med mig. Der er grænser for opførsel, ikke for personlig frihed. Og jeg mener mine personlige grænser, ikke deres. De ligger nemlig i min egen frihed. De burde ikke overskrides. Og det gælder for alle, ikke kun tøsser.

Tja... men hvem kender ikke synet af en pissefuld, halvnøgen tøs? D'ba'klamt 8).

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg har altid gerne villet finde en pige lige som Marion (Fra Requiem). Piger der tager opiater er et turnon!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det mener du ikke, hvad? :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Resist skrev:
Nej hvad er det for noget pjat, selvfølig er det da iorden at de tager stoffer. Skal vi nu til at tænke på køn mht. hvem der har tilladelse til at indtage ulovlige rusmidler? Aldrig har jeg hørt noget lignende :roll:

Det passer bare ikke særlig godt til piger, selvfølgelig er det i orden de tager stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem

Jugg skrev:
Jeg har altid gerne villet finde en pige lige som Marion (Fra Requiem). Piger der tager opiater er et turnon!

A.Z.BEST skrev:

Nu er jeg ikke klar over hvorvidt Jugg var ironisk, men jeg følger ham.
Hvad skulle der være galt i piger der tager stoffer? Skal godt nok granske mit sind for at komme i tanke om bare en enkelt jeg kender. Intet problem for mig, kan umiddelbart kun se det som en fordel hvis hun forstår sig på stofferne.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Det er sku fair nok at hunkønene også tar stoffer ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Ayers Rock skrev:

Intet problem for mig, kan umiddelbart kun se det som en fordel hvis hun forstår sig på stofferne.

ÅÅååh så enig. Jeg har spenderet mit sidste forhold på at skjule mit indtag af diverse substanser. Det var et KÆMPE problem i mit sidste forhold at min kæreste var direkte imod stoffer. Dette skyldtes nok hovedsageligt det faktum at hun afskyer/ede alt hvad der ikke var/er lovligt. Derudover var hun umulig at rykke mht hendes ignorence, og nægtede simpelthen at diskutere den slags. Sjovt nok holdt det forhold heller ikke i længden, da denne ignorence efterhånden kom til udtryk mange andre steder :)

Ikke at sige hun skal være TJOTJAL NARKO BRIANNA, men lidt kendskab og forståelse er alt jeg beder om.

Titel:
Medlem

WOW for et shock at se folk der selv tager stoffer udlægge en holdning om at piger ikke skal have lov til det.

Jeg er helt med på at piger i byen skal passe lidt mere på.

At sige det ikke er ser charmerende ud at piger tager stoffer, well der er nok nogen der synes det ser macho ud (folk selv) men jeg synes godt nok ikke der er nogen der ser tjekkede når de tager stoffer.

- men nu er det vel også for virkningens skyld.

En kvinde der bliver vulgær på stoffer kan da på ingen måde være værre end en mand der bliver vuldgær, selv om det i visse kredse er normen med eller uden stoffer.

Det passer måske ikke til folks FORDOMME og opdragelse derfor drages der forhastede konklusioner pga en ikke argumenterbar holdning - så forbudsfolkenes hjernevask har stadig fat i jer!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hm jeg kan ikke se hvorfor piger ikke må sniffe? Hvorfor må vi fyre? Det var da en mærkelig diskussion at have. Må vi fyre så heller ikke gå med bh og g streng :roll: skulle da mene det er langt mindre sundhedsskadeligt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udkanten af Aalborg.
Jeg synes ikke det er videre charmerende at piger tager stoffer, men hvis jeg en dag fik mig en kæreste eller en veninde der også tog stoffer, ville jeg ikke se noget problem i det. Jeg kan ikke se hvorfor de ikke skal have lov til at opleve det samme som os fyre.

Titel:
Medlem

svarer lidt sådan holdningsmæssigt til dengang kvinder ikke måtte gå i lange bukser.

Personligt vil jeg dog påstå at jeg synes kvinder i bukser er lidt mere charmerende end mænd i kjoler.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ayers Rock skrev:
Jugg skrev:

A.Z.BEST skrev:

Nu er jeg ikke klar over hvorvidt Jugg var ironisk, men jeg følger ham.
Hvad skulle der være galt i piger der tager stoffer? Skal godt nok granske mit sind for at komme i tanke om bare en enkelt jeg kender. Intet problem for mig, kan umiddelbart kun se det som en fordel hvis hun forstår sig på stofferne.

Ja ok, men så skal vi skelne mellem to ting - brug og misbrug. Marion var misbruger, og det er ikke noget jeg leder efter hos damerne.

Senest rettet af A.Z.BEST 07 nov 2007 20:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

A.Z.BEST skrev:

Jo.

Jeg tænder ikke på crackwhores, men en sød pige med et sundt heroin misbrug er win.

Det er min fetish :twisted:

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
En lignende debat!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Piger skal have ligeså meget lov til at indtage stoffer som drenge, men alt med måde. Ligesom jeg ikke bryder mig om at mænd junker den for vildt, ser jeg heller ikke at piger gør det. Men et forbrug med omtanke er helt i orden, om det er mænd/kvinder

Personligt går jeg selv og håber på at finde en tøs der ikke er totalt anti-cannabis, men enten så ryger de fjorten bonghoveder om dagen eller også er de imod. Selvfølgelig ikke en regel uden undtagelse, men dem der kan styre det er altid optagede :)

Jeg skal på et tidspunkt ryge min lillesøster skæv. Håber at jeg en dag kan få hende med på nogle svampe eller lign. når hun bliver noget ældre

Kan sagtens forstå at folk ikke bryder sig om at piger tager stoffer, måske ligger det dybt i generne at hunkønnet skal passes på. Jeg ville heller aldrig tillade en kvinde at forsumpe eller ødelægge sig selv på nogen måde! Men her er vi så igen: Alt med måde

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
topjohn skrev:
svarer lidt sådan holdningsmæssigt til dengang kvinder ikke måtte gå i lange bukser.

Personligt vil jeg dog påstå at jeg synes kvinder i bukser er lidt mere charmerende end mænd i kjoler.

har du nogensinde set en mandekjole? men der findes kvindebukser? hmm så dårlig sammenligning.. hehe..

og piger ska vel ha ligeså meget ret til at indtage div. ting :wink: men synes nu ik det er særlig kønt at kigge på.. så ka de passe sig selv, :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er cool nok, hvis pigerne kan lide at tage lidt stoffer. Men de skal kunne tåle det og ikke ynke om, at de gerne ville stoppe osv. Det er bare ikke fedt. De skal vide, hvad de laver, og ikke tage stoffer, fordi de "ikke kan lade være". Det er nemlig rigtig ucharmerende.

Mange bliver også grimmere at se på, når de er blæste, så det kan også gøre dem mindre charmerende, hvis man skal dømme dem på udseendet. Det er nok aldrig ikke direkte charmerende at fucke sig op.

Blæserkællinger er til gengæld rigtig ucharmerende... med blæserkællinger mener jeg piger, der vælter sig i stoffer og aldrig er helt normal. Når det er så tydeligt, at de kun kan fungere på stoffer. Det er bestemt ikke charmerende.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ingen dobbeltmoral på området, kvinder er hverken mere eller mindre charmerende end mænd på stoffer.

Jeg synes minimal i øvrigt rammer hovedet på sømmet rigtig godt, og jeg synes hverken at mænd (altså drenge) eller kvinder (altså piger) er skide charmerende, hvis de blæser fuldstændig sanseløse rundt. Han eller hun: det er bare grimt.

Ikke at det ikke ligger i kulturen at kvinder er ludere (når de har sex) og klamme (når de er på stoffer) osv osv. Jeg er bare ikke tilhænger af netop dén "danskhed".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 89 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]