Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

hey..
Skal give den max gas på lørdag til tiesto og ville lige høre hvad i ville anbefale. Har tidligere været til dance event, hvor jeg tog kiks. Det var mega fedt, problemet var bare at jeg gik rundt og gabte hele tiden og følte for træt til at danse. Så ville lige hører om der er nogen stor forskel på kiks og flydende mdma andet end det selvfølgelig er mere rent?

Har ikke så mange penge for tiden, så kan ikke rigtigt bestemme mig, om jeg skal holde mig til de billigere kiks, eller jeg skal skaffe de ekstra penge som flydende mdma koster. skal lige siges jeg ikke har prøvet flydende mdma

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Så skal det også lige siges at rent mdma ikke er flydende, men derimod kommer i krystalform.

Nu tager jeg ikke mdma, men rent mdma frem for 'billige kiks :roll:' til enhver tid!

EDIT: Mdma er efter hvad jeg ved ikke særlig opkvikkende i sig selv. Ecstasy kan virke opkvikkende da der tit ikke kun er mdma i.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Normalt kunne jeg aldrig finde på at foreslå nogen at tage kiks, men lige til tiesto kunne det faktisk godt slå mdma, da der tit er andet lort i og jeg faktisk generelt synes jeg bliver meget mere frisk af kiks :)

Dog ville jeg ikke selv tage nogle af tingene, men det er også fordi jeg ikke rigtigt får effekt af mdma, vil nok aligevel foreslå dig det frem for kiks..

Men som der bliver sagt ovenfor er der ikke noget, så vidt jeg ved, der hedder flydene mdma, men rene krystaller.

Liquid E eller flydene exstacy er noget helt andet, og det kan ikke anbefales til den her slags hvis du spørger mig ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Winta skrev:
Normalt kunne jeg aldrig finde på at foreslå nogen at tage kiks, men lige til tiesto kunne det faktisk godt slå mdma, da der tit er andet lort i og jeg faktisk generelt synes jeg bliver meget mere frisk af kiks :)

Dog ville jeg ikke selv tage nogle af tingene, men det er også fordi jeg ikke rigtigt får effekt af mdma, vil nok aligevel foreslå dig det frem for kiks..

Men som der bliver sagt ovenfor er der ikke noget, så vidt jeg ved, der hedder flydene mdma, men rene krystaller.

Liquid E eller flydene exstacy er noget helt andet, og det kan ikke anbefales til den her slags hvis du spørger mig ;)

Ecstacy tabletter indeholder tit methamfetamin samtidig med mdma. Denne kombination er uhyre neurotoksisk.

Methamfetamin frigiver primært dopamin samt noadrenalin. Mdma kører på serotonin. Når der ikke er mere serotonin tilbage i depoterne, bliver der frigivet dopamin i stedet, hvis man godt og vel redoserer. Hvilket i forbindelse med mdma vil blive fejlplaceret og skabe frie radikaler, der netop er hjerneskadende. Det kræver ikke nogen rocket scientest at opfatte at den ekstra store mængde af dopamin, netop frigivet af methamfetaminen i dette tilfælde er yderst uheldigt.

Senest rettet af wEstzIde 08 nov 2007 22:58, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

Resist skrev:
Ecstacy tabletter indeholder tit methamfetamin samtidig med mdma. Denne kombination er uhyre neurotoksisk..

ikke destro mindre er der godt knald på :P og til tiesto må man gerne smadre sig selv lidt :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Flydende MDMA lyder nice!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tenka skrev:

:roll:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Winta skrev:

Hvordan kan det være en kvalitet, at der "tit er andet lort i" end MDMA??

Hvis du er så vild med kombinationen af amf/meth og MDMA, hvorfor så ikke bare købe noget god speed og noget ren MDMA og så blande det i det forhold du bedst kan lide?

Hvorfor købe stofmarkedets svar på en lotto-kupon?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
synes osse flydende mdma lyder underligt, dog har jeg hørt et tilfælde om hvor det bliver solgt som væske da det skulle være lidt nemmere at indtage..

men imo ville jeg klart foretrække en bombe da jeg er temmelig sikker på at toiletpapiret nok skal komme ud af rektum igen :twisted:

har dog ikke prøvet ren mdma endnu, selvom jeg har 150 mg. liggende til en dejligt lejlighed :D

så efter erfaring kan jeg self kun foreslå kiks. men som hr råd ville jeg råde dig kraftigt til at få fat på den rene v

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Tenka skrev:

:roll:

:lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis vi skal være seriøse vil jeg også klart foretrække MDMA (Resist, fuck af, eller kom med noget konstruktivt. Jeg ved godt MDMA ikke er flydende, hvad skal dit rolleye smiley til for?)

Jeg kan til dels godt forstå folk der vil lamme sig på Ecstasy. Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
De få gange jeg har taget ecstasypiller, har jeg haft en tendens til at føle mig meget smadret og stort set ude af stand til at foretage mig noget, der kræver fysisk udfoldelse eller balance. Og det er på trods af, at jeg ved at de få typer piller jeg har taget, har indeholdt amfetamin og methamfetamin. Så ingen opkvikkende effekt til mig, tværtimod.
Med rent MDMA, som jeg har rigelig erfaring med, bliver jeg derimod mere klar i hovedet, og så længe jeg holder mig indenfor rimelige doser(150 mg på en aften), har jeg ingen problemer med at stå op i lang tid, danse og i det hele taget opføre mig noget mere civiliseret, intelligent og fattet.
Og udover det er selve rusen bare så meget mere storslået og smuk, så selvfølgelig skal du da vælge den rene vare, hvis muligheden byder sig. For slet ikke at snakke om, hvor få tømmermænd man får af ren MDMA i forhold til småbeskidte ecstasypiller. Jeg kunne fortsætte med at remse fordelene op i al evighed...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tenka skrev:
Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?

Ja einsten, det er nok fordi der sjældent kun er mdma i ecstacy tabletter og du kan ikke dosere ordentligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Er jeg gået glip af et eller andet, eller er jeg gået helt glip af stoffet "flydende MDMA"??

WHAT?

Resist skrev:
Tenka skrev:
Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?

Ja einsten, det er nok fordi der sjældent kun er mdma i ecstacy tabletter og du kan ikke dosere ordentligt.

IMO "slår" kiks bare hårdere. Hvis jeg tager eks en kiks på 100mg MDMA, ikke noget andet i pillen kun 100mg MDMA. Så synes jeg den slår hårdere end hvis jeg bare tager 100mg rent MDMA oralt. Er jeg den eneste der har det på denne måde?

Selv om det er den samme mængde og samme indhold, synes jeg at det slår hårdere med kiksen. Hvad skyldes det? Er det fordi pillen er presset eksremt hårdt, frem for en galetine kapsel med MDMA i?

Jeg ved ikke om det bare er ren indbildning, men har oplevet det mange gange.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

FlæmMing skrev:
IMO "slår" kiks bare hårdere. Hvis jeg tager eks en kiks på 100mg MDMA, ikke noget andet i pillen kun 100mg MDMA. Så synes jeg den slår hårdere end hvis jeg bare tager 100mg rent MDMA oralt. Er jeg den eneste der har det på denne måde?

Selv om det er den samme mængde og samme indhold, synes jeg at det slår hårdere med kiksen. Hvad skyldes det? Er det fordi pillen er presset eksremt hårdt, frem for en galetine kapsel med MDMA i?

Jeg ved ikke om det bare er ren indbildning, men har oplevet det mange gange.

Det har jeg også tit spekuleret på. Men du ved jo faktisk ikke hvor meget mdma der er i pillerne, det kan være at der er mere end 100mg i dem.. Ellers kan det måske være fordi at der er andre stoffer i som ikke kan spores i en EZ-test?? Lyder det usandsynligt?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I ved jo også helt bestemt at der er 100mg mdma i en ecstacy tablet og ikke andet.

Senest rettet af wEstzIde 02 apr 2008 06:03, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

Zarathustra skrev:
Hvis du er så vild med kombinationen af amf/meth og MDMA, hvorfor så ikke bare købe noget god speed og noget ren MDMA og så blande det i det forhold du bedst kan lide?

Hvorfor købe stofmarkedets svar på en lotto-kupon?

Fordi det er billigt og man kan være heldig :P Siger jo også jeg aldrig ville foreslå nogen det, men kunne godt selv have fundet på det til noget ekstraordinært som tiesto :)

Titel:
Dedikeret medlem

Det undrer mig meget, at "alarmklokkerne" ikke ringer hos nogen herinde, når der bliver snakket om flydende MDMA. Det er sgu da GHB, der er tale om - hence the slang: Liquid E osv.

Og Winta, hvis det er GHB, du ikke mener egner sig til en event som Tiesto, så må du have haft nogle pænt kedelige oplevelser med stoffet :-) GHB er for genialt til technofester efter min mening.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hah :D Den her tråd har reddet min dag !

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Vil give nogle af jer ret i at ecstacy kan være federe end mdma, dengang ecstacy pillerne var proppet med mdma, plus noget andet, methamf muligvis ved det ikke.
Jeg ved bare jeg har haft det så mega fedt på 3 ecstacy tabletter, der var på markedet for lang tid siden, og det kunne et halvt gram mdma ikke engang stikke.
Det skal lige siges at dagen efter kiksene havde jeg det af helvedes til, hvorimod jeg havde det fint nok på mdma`en.
Så hvorfor nogle folk tager kiks tit, kan jeg godt forstå, tager bare ikke selv skidtet mere, og mener også det er meget dumt, især med de LORTEPILLER folk sælger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]