Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 01:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Godaften, Psy.dk :)

Har nu nogle gange oplevet både jeg selv og andre gøre dette, efter måske overdrevent indtag af ecstasy-piller - (må jeg nævne slagsen?)

Ud på morgenen, hvor man ikke rigtig har det så fedt mere, og er godt træt, bliver man sådan, nærmest lidt skizofren.

Man tror de andre har spurgt én om noget, og så svarer man, altså rigtigt, men så viser det sig at man bare har siddet og dagdrømmet, og kørt samtaler i hovedet.

Lidt som når man snakker i søvne.

Det er også sket for mig, at nå jeg efter en tur i byen, lægger mig for at sove og sådan "svæver" mellem at være vågen og sove, så drømmer jeg f.eks at der er en der vil række mig noget, og så rækker jeg armen ud, og så vågner jeg med min arm vertikalt i luften :shock:

Min ven fortalte mig også, at han havde ligget og hørt på mig snakke med mig selv, hele natten, og så virkeligt, at han måtte kigge om jeg talte i telefon.

Dette "fænomen" har jeg aldrig hørt eller læst om, så mine spørgsmål er:
Skyldes det et for voldsomt indtag af Ecstasy-piller, eller måske MDMA generelt?
Skyldes det for lidt søvn?
Skyldes det et andet stof i pillerne?
Skyldes det, at vi også drak alkohol?
Eller er det en blanding af vores pissedårlige HR?

Det skete især meget efter vi drak rum-te da vi vågnede.

Vil gerne se nogle links, hvis I ved besked :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Er det ligesom dette du mener? : http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... +sort+snak

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Møgsvinn skrev:

Lidt, men det er mere sådan, virkelig som om man sidder og snakker med dem der er der (tror man) og så siger man lige pludselig et eller andet, eks: "Hvor er pandekagerne?" (Tror man lige har stået og lavet pandekager selvom man sidder i et fucking busskur) eller "Du må ikke gå på græsset!".

Troede også vi snakkede om kvinders intimbarbering, hvorfor jeg pludselig sagde: "Så skal hun jo bruge en plæneklipper" eller sådan noget, men i virkeligheden havde ingen af os sagt noget i lang tid.

Sådan lidt som om man hører stemmer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor meget har du taget? Har du oplevet samme følelse ved andre piller, eller oplever du altid på samme måde ligemeget hvad. Du burde nok tage en tur på ren MDMA på de omkring 120 mg og se, hvordan du så får det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Jeg har oplevet en af mine venner gøre det meget. Han sad og talte om noget helt andet fx: "Lasse jeg går i netto nu skal du ha noget med?" (ingen hed lasse) Hvorefter han kigger op på os og råber: "FUCK!" og slet ikke forstår hvor han er. Det gjorde han mange gange i træk hvilket først var meget uhyggeligt.

Jeg tror det er en normal ting på meget høje doser, da jeg har oplevet flere gøre det. Man skal bare ikke lade sig skræmme af det, for det kan være ret uhyggeligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Gæst skrev:
Hvor meget har du taget? Har du oplevet samme følelse ved andre piller, eller oplever du altid på samme måde ligemeget hvad. Du burde nok tage en tur på ren MDMA på de omkring 120 mg og se, hvordan du så får det.

Havde taget 6 og drukket rum-te med 1. Det slog fuldstændig klik efter jeg røg et hoved på tjubang. Havde nok også drukket 12-15 genstande.

Det er kun sket med den her "sending" piller, har spist samme slags, bare fra en tidligere "sending", hvor det ikke var noget specielt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

the-red-pill skrev:
Jeg har oplevet en af mine venner gøre det meget. Han sad og talte om noget helt andet fx: "Lasse jeg går i netto nu skal du ha noget med?" (ingen hed lasse) Hvorefter han kigger op på os og råber: "FUCK!" og slet ikke forstår hvor han er. Det gjorde han mange gange i træk hvilket først var meget uhyggeligt.

Jeg tror det er en normal ting på meget høje doser, da jeg har oplevet flere gøre det. Man skal bare ikke lade sig skræmme af det, for det kan være ret uhyggeligt.

Det er præcis sådan noget der! Og så er er det som om man "vågner" og alle bare sidder og skraldgriner af én og råber "hva' sker der for dig?!"

Ret creepy.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
jaaa det meste af det der bliver sagt lyder ret bekendt :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg har aldrig snakket sort og jeg har taget kiks i meget høje doser.

Men kender folk der gør det :D

Men kender godt det, hvor man begynder på en sætning og så går man i stå og kan ikke huske hvad man ville sige og blir pisse irriteret :twisted: :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Men hvad er forklaringen?

Har aldrig oplevet det først på aftenen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg ved det ikke præcist. Men kan da komme med min teori, men lad være med at gå amok hvis det ikke er rigtigt :) Det virker bare logisk i mit hoved.

Det sker jo som regel sidst på aftenen, og der er vi trætte. MDMA'en har ladet vores hjerne køre hårdt igennem, endda med de store mængder. Så hjernen er endnu mere udkørt end normalt. Oveni det så har MDMA jo med at lade os se syner til tider. Dette kan vel så blandes sammen med at vi er trætte så vi sidder i vores egne tanker. Og det psykedeliske i MDMA så går ind og påvirker dette og vi siger underlige ting?

Ved ikke om det her lyder "klogt" nok til andre. Men jeg synes ihvertfald godt om det indtil der er kommet noget gyldig og dokumenteret information :)

Men ligemeget hvad er det møggriner at høre på en som er nået til dette stadie. De sjove små kommentarer og indfald som ingen mening gir. "er resten af dit band også langhårede?" til en der ikke var langhåret og absolut ikke spillede musik haha. :)

Titel: ....
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Jeg har prøvet det forholdsvis tidligt på aftenen, hvor jeg ikke har spist mere end 4-5 kiks-
Synes faktisk det er ret fedt, at kunne ligge og fører samtaler med folk, som slet ikke er til stede.
Har også et par kammerater, der har prøvet det.
Tror ikke det skyldes mdma`en, men en blanding af mdma`en og noget andet, der gør ens jeg brænder så meget af, den begynder på sådan noget.
Bare min teori hehe :shock: :shock:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Kender også til det, synes det er ret skummelt, men der kan fanme komme nogle fede situationer ud af det :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
Chanders skrev:
the-red-pill skrev:

Det er præcis sådan noget der! Og så er er det som om man "vågner" og alle bare sidder og skraldgriner af én og råber "hva' sker der for dig?!"

Ret creepy.

undskyld, men det skulle ikke være de nye blå damer? logoet vender spejvendt til forehold til de tidligere der har været, og jeg synes osse selv de virker ret skumle

self ingen pille snak, men tvivler på at det er mdma der er i de nye.

Titel:
Jeg har engang gjort det på alkohol også.
Tror at søvnmangel har noget at sige.

Men ja, det kan være skide sjovt nogle gange.

Fek.s her i weekenden sagde min kammerat kl 8 om morgenen.

"*Navn* Hvor har du et fejeblad"

*Hvilket kontonummer skal jeg sætte pengene ind på*

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Ligesom når man tror man sidder og snakker med en i sin telefon og pludselig opdager at der slet ikke er nogen og man bare har siddet og snakket med sig selv 8) .

For mig behøves det bestemt ikke at være ved specielt høje doser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
det har nu ik noget at gøre med hvilken pille.. jeg har oplevet den slags med alle mulige slags,.. det er faktisk ret griner.. men også weird hvis man "svare" en anden person på noget, som faktisk slet ik er blevet sagt.. eller måske er der slet ikke sagt noget somhelst

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg vil også lige give en kommentar..
jeg har også prøvet det med at man ligger i sengen, og skal til a sove, og man lige pludselig sådan "dør hen" også lige pludselig vågner man , med armen ude i vejret, og man kan huske man ville række ud efter noget ens kammerat ville give en.. eller man snakker , også opfatter man? hov , jeg var lige i en anden verden?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Chanders skrev:
Godaften, Psy.dk :)

Har nu nogle gange oplevet både jeg selv og andre gøre dette, efter måske overdrevent indtag af ecstasy-piller - (må jeg nævne slagsen?)

Ud på morgenen, hvor man ikke rigtig har det så fedt mere, og er godt træt, bliver man sådan, nærmest lidt skizofren.

Man tror de andre har spurgt én om noget, og så svarer man, altså rigtigt, men så viser det sig at man bare har siddet og dagdrømmet, og kørt samtaler i hovedet.

Lidt som når man snakker i søvne.

Det er også sket for mig, at nå jeg efter en tur i byen, lægger mig for at sove og sådan "svæver" mellem at være vågen og sove, så drømmer jeg f.eks at der er en der vil række mig noget, og så rækker jeg armen ud, og så vågner jeg med min arm vertikalt i luften :shock:

Min ven fortalte mig også, at han havde ligget og hørt på mig snakke med mig selv, hele natten, og så virkeligt, at han måtte kigge om jeg talte i telefon.

Dette "fænomen" har jeg aldrig hørt eller læst om, så mine spørgsmål er:
Skyldes det et for voldsomt indtag af Ecstasy-piller, eller måske MDMA generelt?
Skyldes det for lidt søvn?
Skyldes det et andet stof i pillerne?
Skyldes det, at vi også drak alkohol?
Eller er det en blanding af vores pissedårlige HR?

Det skete især meget efter vi drak rum-te da vi vågnede.

Vil gerne se nogle links, hvis I ved besked :wink:

Jeg har prøvet noget lignende bare på et svampetrip, hvor vi alle 3 dagen efter troede at det vi bare havde siddet og svaret på ting der aldrig var blevet spurgt om og i det hele taget bare svaret uden at der var blevet sagt noget.. Men vi havde egentlig snakket allesammen og det var godt nok en underlig fornemmelse blev vi enige om alle 3...

Og oplevde osse sidste weekend hvor jeg bare var mig selv og jeg havde røget lidt dope... Der troede jeg der var en der sagde noget til mig og jeg svarede så... Og så vente jeg mig om og kiggede hvem jeg snakkede med, men her var jo kun mig selv og hunden :oops: :lol:

Titel:
Medlem

kender det udemærket :D

det med at folk snakker sort i halv sovende tilstand og folk der ligger og sover hvor det så ser ud som om de asker en cigaret :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]