Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa

Har en masse musik liggende på min ipod som jeg har slettet fra min computter!
- Men det burde da være muligt at overføre musiken fra ens ipod til ens computer???

Har søgt forgæves på nettet så er der nogen der kan hjælpe mig?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Download Winamp den klarer det, og iTunes er i forvejen elendigt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Ellers findes der er program der hedder iRip, det skulle sagtens ku klare det :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
programmet ipodacces ...

skulle iøvrigt osse være muligt at gå direkte ind i mapperne på ipoden med windows. bare slå "vis skjulte mapper" til først.

Titel:
Dedikeret medlem

I er sikre på det i skriver her? På dette punkt er en i-pod nemlig noget lort.

Hvis du har mac kan du downloade et program der hedder senuti (itunes omvendt) og gøre det på den måde. Men det er som sagt kun hvis du har en mac.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Ayers Rock skrev:
I er sikre på det i skriver her? På dette punkt er en i-pod nemlig noget lort.

Hvis du har mac kan du downloade et program der hedder senuti (itunes omvendt) og gøre det på den måde. Men det er som sagt kun hvis du har en mac.

Jeg er 100% sikker, har gjort det massere af gange, med 5 forskellige iPods. De går i stykker som glas..

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: København
Whitecain skrev:

Det var da lige godt fucking utroligt.
Jeg er ved at blive godt træt af alle dine intetsigende indlæg her på siden. Ja, selvfølgeligt skal det være tilladt at stille spørgsmål, men jeg vil gerne foreslå et kursus i at bruge en søgemaskine.
Du har siden d. 15. september formået at oprette hele 26 tråde. Af dem er minimum 15 omkring amfetamin, nogle stykker omkring kokain og resten er om mere eller mindre ligegyldige ting du udemærket selv kunne have fundet svaret på.
Når du nu åbenbart ikke fatter at finde noget selv om dette topic, så lad mig da give dig et link: http://www.google.dk/search?q=download+music+from+ipod. Jeg kan sku ikke se hvordan du kan have så svært ved at finde noget at du føler dig nødsaget til at lave en tråd her.
Selv hvis du ikke kan engelsk har du ingen grund til at spørge her. Google kan også godt finde ting på dansk: http://www.google.dk/search?q=kopier+musik+fra+ipod.

Var det nu så fucking svært? Det skal sku ikke være en børnehave det her, og er træt af at se så mange ligegyldige tråde der ikke hører til her.
Lad mig lige remse om hvad du har spurgt om:

-bødetakster
-fordamper amfetamin hvis jeg putter det i fryseren?
-er amfetamin farligt?
-er jeg junkie hvis jeg tager amfetamin alene?
-jeg har taget 4 gram amfetamin idag, og jeg gaber stadig, har jeg høj tolerans?
-hvordan fjerner jeg mine store pupiller efter amfetamin?
-hvor lang tid kan amfetamin holde sig?
-hvad er kreatin?
-hvorfor får man ondt i maven?
-hvor meget er en overdosis?
-hvor ryger amf'en hen når den kommer op i næsen?

At du endda kan finde på at stille spørgsmål som du allerede har fået svar på, det vidner bare om arrogance og idioti fra din side.
"Er bøden virkelig 3500kr per gram?" spørger du i en tråd om amfetamin, på trods af at du allerede har spurgt om bødetaksterne 1 måned før. Hvis du nu bare havde kigget linket igennem, så står svaret faktisk på den side der linkes til. Jeg skal hermed give dig linket igen for at undgå at du laver endnu en tråd om det. Værsgo: http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf
(edit: Hvis du har levet i et hul de sidste mange måneder og har undgået at følge med i diskussionerne omkring højere bødestraffe, så kan det fortælles at de foreslåede bødestraffe i dokumentet er vedtaget)

Jeg håber at du vil tage det her indlæg til efterretning og i fremtiden komme med nogle konstruktive indlæg.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
-jeg har taget 4 gram amfetamin idag, og jeg gaber stadig, har jeg høj tolerans?

:lol:

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
drugs are bad, man.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
runek skrev:
Whitecain skrev:

Det var da lige godt fucking utroligt.
Jeg er ved at blive godt træt af alle dine intetsigende indlæg her på siden. Ja, selvfølgeligt skal det være tilladt at stille spørgsmål, men jeg vil gerne foreslå et kursus i at bruge en søgemaskine.
Du har siden d. 15. september formået at oprette hele 26 tråde. Af dem er minimum 15 omkring amfetamin, nogle stykker omkring kokain og resten er om mere eller mindre ligegyldige ting du udemærket selv kunne have fundet svaret på.
Når du nu åbenbart ikke fatter at finde noget selv om dette topic, så lad mig da give dig et link: http://www.google.dk/search?q=download+music+from+ipod. Jeg kan sku ikke se hvordan du kan have så svært ved at finde noget at du føler dig nødsaget til at lave en tråd her.
Selv hvis du ikke kan engelsk har du ingen grund til at spørge her. Google kan også godt finde ting på dansk: http://www.google.dk/search?q=kopier+musik+fra+ipod.

Var det nu så fucking svært? Det skal sku ikke være en børnehave det her, og er træt af at se så mange ligegyldige tråde der ikke hører til her.
Lad mig lige remse om hvad du har spurgt om:

-bødetakster
-fordamper amfetamin hvis jeg putter det i fryseren?
-er amfetamin farligt?
-er jeg junkie hvis jeg tager amfetamin alene?
-hvordan fjerner jeg mine store pupiller efter amfetamin?
-hvor lang tid kan amfetamin holde sig?
-hvad er kreatin?
-hvorfor får man ondt i maven?
-hvor meget er en overdosis?
-hvor ryger amf'en hen når den kommer op i næsen?

At du endda kan finde på at stille spørgsmål som du allerede har fået svar på, det vidner bare om arrogance og idioti fra din side.
"Er bøden virkelig 3500kr per gram?" spørger du i en tråd om amfetamin, på trods af at du allerede har spurgt om bødetaksterne 1 måned før. Hvis du nu bare havde kigget linket igennem, så står svaret faktisk på den side der linkes til. Jeg skal hermed give dig linket igen for at undgå at du laver endnu en tråd om det. Værsgo: http://www.justitsministeriet.dk/filead ... /skema.pdf
(edit: Hvis du har levet i et hul de sidste mange måneder og har undgået at følge med i diskussionerne omkring højere bødestraffe, så kan det fortælles at de foreslåede bødestraffe i dokumentet er vedtaget)

Jeg håber at du vil tage det her indlæg til efterretning og i fremtiden komme med nogle konstruktive indlæg.

Mange tak. Orkede ikke selv at skrive den lange smøre, men overvejede det kraftigt, siden ingen andre gjorde det, før nu.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Whitecain

Drop ALT, hvad hedder hedder Ipod, og amfetamin. Og brug søgemaskinen før du opretter nye topics.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]