Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 13:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tager derned med en masse venner og kæresten :)

Spot mig på mdma t-shirten og de hvide tæknå bukser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
tror også jeg tager derned. Spot mig på øjne så store som thékopper og en voldsom trang til at fortælle alle at jeg elsker dem ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Var til Xstatic sidste år, kedelig stemning og alt for mange glow sticks for mit vedkommende.. måske trente moeller kan tiltrække lidt bredere puplikum!

Jeg fortrækker at hører Space buddah og Toast3d på Actionhouse istedet, bliver garanteret noget specielt!

men god tur, og pas på civilerne :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED HANDZ UPz

not...

SKal spille med bandet på Loppen. Hvis nogen er klar på eksperimental progresive rock med live olie-på-glas-plade-trip visuals så kig ud på staden på lørdag. Tror det koster en 50er

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Grappa-zappa: Nåh jamen jeg håber da at de bands som kommer her i weekenden strammer sig lidt mere an så :) Men har hørt at de spiller i to haller så der altså er to bands som spiller på samme tid... men det håber jeg da ikke, vil gerne se det hele !! Og mht Qlimax så er det bestemt også noget jeg skal prøve, men det er jo også i en helt anden størrelses orden end i middelfart! Men hav´ en rigtig god tur og pas på dig selv :)

Resist: mener du i middelfart eller Holland? (regner med holland da du siger ned:) Hvis det er Middelfart skal jeg nok holde øje med dig :shock:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Jeg tager afsted med 4 andre kammerater. :) Bliver forhåbentligt vildt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Flaban skrev:
Krigsstopper skrev:
okay okay...! Du har ret :)

Jeg tror nu at de fleste ved hvad jeg mener når jeg skriver techno!

Men det er ihvertfald en koncert med massere af elektronisk musik så...

Skal du med eller?... brokker du dig bare? :lol:

Jeg brokker mig bare :) Jeg vil hellere høre techno

:yeah:

Må også indrømme jeg bliver evigt ked af at høre den sammenligning gang på gang. Men nok om det :)

Det bliver tiësto for mit vedkommende den weekend.

Knæklys crew anno 2007 8)

NAR 8)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg kommer også med et par kammerater, spot mig med godt methylon humør i lange baner :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nå hva' så, hvad syntes i?

Jeg var absolut tilfreds med alle de herlige mennesker og den fantastiske musik 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Fandt lige den her artikel på DR's hjemmeside: Stoffri fest fuld af narko.

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/11/04/083648.htm?rss=true

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Musikken var kanon. Trippet var kanon! Og DJ Flaarup gjorde det imo bedst den aften!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

shinsou skrev:

Citerer lige fra udslaget. "Alle bliver kropsvisiteret, inden de kommer ind, og vi holder også øje med, om folk virker påvirket, fortæller Thomas Flarup fra Xstatic."

Du blev kropsvisiteret fuldt ud ja, men gu fanden om de holdte øje med folk. Jeg havde nok det klammeste fiskefjæs ever og gloede op til flere gange på vagterne.

Hvis de drugtestede personer der så påvirkede ud, var de nød til at smide halvdelen af mængden ud.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Resist skrev:
shinsou skrev:

Citerer lige fra udslaget. "Alle bliver kropsvisiteret, inden de kommer ind, og vi holder også øje med, om folk virker påvirket, fortæller Thomas Flarup fra Xstatic."

Du blev kropsvisiteret fuldt ud ja, men gu fanden om de holdte øje med folk. Jeg havde nok det klammeste fiskefjæs ever og gloede op til flere gange på vagterne.

Hvis de drugtestede personer der så påvirkede ud, var de nød til at smide halvdelen af mængden ud.

Jeg læste det også og tænkte det lød helt vildt, men de skrev på tekst tv at der var blevet fundet en masse narko? :) blandt andet rohypnoler hah :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

yeah det var sku grineren nok, var bare ikke påvirket ( 3 xtc ) nok så gik lidt død kl 2 :)

Men ellers en fed koncert hvor der ihvertfald ikke manglede varme,sved, knæklys og høj bass :)

i har ret i at der næsten ingen tjeck var, jeg havde mit med i lommerne og tog det bare ikke op og det opdagede de ikke hehe!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Krigsstopper skrev:
yeah det var sku grineren nok, var bare ikke påvirket ( 3 xtc ) nok så gik lidt død kl 2 :)

Men ellers en fed koncert hvor der ihvertfald ikke manglede varme,sved, knæklys og høj bass :)

i har ret i at der næsten ingen tjeck var, jeg havde mit med i lommerne og tog det bare ikke op og det opdagede de ikke hehe!

Hehe nej varmt var det ihvertfald. Min t-shirt blev ret så hurtigt indsmurt i sved på bagsiden.

Rimelig dumt iøvrigt bare at lade dit knark ligge i lommen, der var trods alt en visitering, men godt du slap fra det.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ej jammen det skal lige siges at der er en lille snyde lomme, så de skal vende vrangen ud på lommen før de ville se noget!! Men var da også lidt nervøs da jeg sgu ind :)

Men det var da ikke fordi folk skjulte noget, jeg så op til flere gange 3 fyre smutte på lokum på samme tid!! ...og det var nok ikke for at pisse over kors hehe

Nu vi snakker lokum, så var det da forvildt at der kun var 4-5 WC til alle os!! Så skulle man stå i kø, den ene gang da det var min tur, kom der to rimeligt skumle fyre (rockertyper) som skubbede mig væk og tog min tur :( ...så var det også jeg tog fat i den ene og... nej det gjorde jeg ikke...

Hvordan kom du derop resist?? med bus fra Apfenrade oder??

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Krigsstopper skrev:
ej jammen det skal lige siges at der er en lille snyde lomme, så de skal vende vrangen ud på lommen før de ville se noget!! Men var da også lidt nervøs da jeg sgu ind :)

Men det var da ikke fordi folk skjulte noget, jeg så op til flere gange 3 fyre smutte på lokum på samme tid!! ...og det var nok ikke for at pisse over kors hehe

Nu vi snakker lokum, så var det da forvildt at der kun var 4-5 WC til alle os!! Så skulle man stå i kø, den ene gang da det var min tur, kom der to rimeligt skumle fyre (rockertyper) som skubbede mig væk og tog min tur :( ...så var det også jeg tog fat i den ene og... nej det gjorde jeg ikke...

Hvordan kom du derop resist?? med bus fra Apfenrade oder??

Hehe, jeg havde mit methylon stash i mine boxershorts og var alligevel ret så nervøs da jeg skulle ind. Ville ikke have ødelagt min aften pga. sådan noget.

LOL, folk er fanme også for dumme. En skam de ikke blev busted af vagterne.

Nej vi kørte i 3 biler fra Sønderborg :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Flaban skrev:
Krigsstopper skrev:
okay okay...! Du har ret :)

Jeg tror nu at de fleste ved hvad jeg mener når jeg skriver techno!

Men det er ihvertfald en koncert med massere af elektronisk musik så...

Skal du med eller?... brokker du dig bare? :lol:

Jeg brokker mig bare :) Jeg vil hellere høre techno

Jeg tror sgu ikke, det ville stedet at blive introduceret til ' techno'. Det var vist mest good old fashioned hardstyle, såkaldt 'brian-musik'.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Jeg var på gæstelisten til denne fest, og folk der var det blev ikke visiteret... Så helt grundige var de altså ikke! Fed fest foriøvrigt :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Under min hat!
Jeg var ikke til det her i weekenden, heldigvis, det skulle vidst have været rigtig skod, og nogle dårlige perfomances..

Sidste år blev jeg knaldet med 4 kiks på mig og smidt ud, en time før blutonium boy skulle på.. Skyndte mig at tage en taxa til en kammerat i Fredericia, barberede mit vikingeskæg af og klippede mig helt skaldet, og kom ind igen, lige som han skulle til at gå på..

Haha

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]