godz skrev:
så skal man bare sige til ham at det her er mega fedt og man får det rigtig godt osv så får han ligepræcis det man sagde ud af selve stoffet.. Og hvis man siger det modsatte af detj eg sagde der så får han det os bare skidt..
Naturligvis gør han det, han er jo autist for helvede..!
Autister har tit svært ved at kommunikere følelsesmæssigt på et ligeså dybt plan som os andre, dvs de bla. mangler empati og istedet for at føle en stemning eller let skjult suggestion gætter de sig frem på baggrund af deres erfaringer, erfaringer for hvilke reaktioner de får den bedste/positiveste respons på eller bare virker mest naturlig.
Når du nu selv har observeret hvor let påvirkelig din ven er overfor dine udtalelser, syntes du så ikke det er PSYKOPATISK uansvarligt at eksperimentere med hans reaktioner for din egen humors tilfredsstillelse... Og så endda på stoffer!!
Nu skal jeg ikke kunne sige hvor meget du 'leger' med ham, men udfra den måde du beskriver ham
"Han er virkelig mærkelig" "han er sgu en DRONE" og iøvrigt ønsker at udstille ham på nettet, virker det ikke som om du har sat dig videre ind i eller overhovedet oprigtigt prøver at forstå hvordan hans verden fungerer.... Jeg ved sgu ikke, jeg syntes bare ikke det virker som om i er nogle særlig ansvarlige venner.