Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: HA HA
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
http://www.danskfolkekunst.dk

Billede

Citat:
»Lad mig sige det klart: Muslimer skal bo i muslimland – og det er ikke her« (i Danmark). Mogens Camre, DFs landsmøde 19.09.2004

»Også hvad angår intelligensen er der desværre langt mellem snapsene hos muslimerne. Ud med alle muslimer i Europa og ind mød jøderne i stedet!«, tordnede Merethe Egeberg Holm fra talerstolen i Odense Kongrescenter (Dansk Folkepartis Årsmøde 15. - 16. september 2007).

I Nyhedsavisen d. 20. april 2007 siger EU-parlamentarikeren Mogens Camre om Enhedslistens Asmaa Abdol-Hamid: "Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratiske parlament. Hun trænger til psykiatrisk behandling. Man må jo behandle den slags mennesker. Det er nogle hjernevaskede små stakler, som går med tørklæder. Skik følge eller land fly, så simpelt er det. Jo før hun rejser, jo bedre." Pia Kjærsgaard bakker Mogens Camre op i Nyhedsavisen d. 20. april 2007. "Camre er jo kendt for at sætte tingene på spidsen. Men han har jo ret i, at hun tilhører en fundamentalistisk ideologi, som dybest set ikke hører hjemme i Danmark", siger Pia Kjærsgaard.

»Med sin egoistiske, trodsige og selvhævdende demonstration lige for næsen af Dronningen og den kongelige familie nåede han også lige at få tørret næse i det land, der har givet ham indfødsret og gjort ham til dansk folketingsmand. ... Han kan simpelthen ikke fordrage Danmark. Underligt, at han gider at være her.« Søren Espersen i Dansk Folkepartis medlemsblad 3/2004, vedr. Kamal Qureshi (SF) der mødte til hofbal i en smuk shervani.

»Engang vil vores børnebørn spørge: Hvor stod du, da islam tromlede hen over landet og forvandlede os til dhimmier. Løb du med i usselheden, eller var du med til at protestere.« (Jesper Langballe, Dansk Folkepartis årsmøde, 2006; Information, 18.9.2006).

"Der er dem, der siger, at tonen i den danske debat er så slem, at vi ikke længere kan være os selv bekendt, og forfattere skammer sig over deres herkomst og skuespillere vrider hænder i tolerante, udenlandske kollegers selskab. Lad dem rejse til Iran!" (Pia Kjærsgaards tale ved Dansk Folkepartis årsmøde i Odense Kongresscenter 15. - 16. september 2007)

»Hvis pengene til en moske bliver rejst, og kommunen giver tilladelse til byggeriet, så vil vi gøre alt for at stoppe det i Folketinget. En københavnsk moske, hvor driften bliver betalt af Saudi-Arabien, vil blive med langskæggede imamer med sortsyn. Det har vi ikke brug for«, siger Søren Espersen. (Politiken 2. februar 2006)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
haha, det er godt nok lidt sort, men der er noget om det, uhyggeligt :/

Titel:
Medlem

noget af det er rigtig nok...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
grappa_zappa skrev:
noget af det er rigtig nok...

Bestemt!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: 3630
Shit.. Nogle gale udtaleser.. Men ja noget af det er jeg enig med dem i..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hold da kæft nogle udtalelser :shock: ..
men som i siger , noget af det stemmer overens : )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg synes lidt, at det er noget pis at gøre. Hvis man er uenig, så må man bekæmpe det med lidt mere demokratiske metoder.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
dengaleremote skrev:
Jeg synes lidt, at det er noget pis at gøre. Hvis man er uenig, så må man bekæmpe det med lidt mere demokratiske metoder.

Det er jo så sygt et fortagende, og de vil jo ikke på nogen måde lytte til fornuft, de kan ikke nås!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Næ, de er nok uden for pædagogisk rækkevidde, men det er jo ikke anderledes end fantasterne i EL.
Jeg er ikke tilhænger af DF (eller noget andet parti) men jeg synes der er gået mode i at være imod DF, så de er bare for nemt et mål. Dem der søger at ramme DF og deres tilhænger på denne måde er absolut ligeså populistiske som DF ofte bliver beskyldt for at være.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

DeHades skrev:
Næ, de er nok uden for pædagogisk rækkevidde, men det er jo ikke anderledes end fantasterne i EL.
Jeg er ikke tilhænger af DF (eller noget andet parti) men jeg synes der er gået mode i at være imod DF, så de er bare for nemt et mål. Dem der søger at ramme DF og deres tilhænger på denne måde er absolut ligeså populistiske som DF ofte bliver beskyldt for at være.

Hvis ikke mere, hørt fra nogen fra min klasse: "Jeg tog den der test på Politikken, og jeg var mest uenig med DF, så det jo godt"

WHAT THE FUCKING HELL, man kan være uenig eller enig, men det er da ikke på nogen måde et mål i sig selv at være uenig.

Når det er sagt, så forstår jeg godt folks frustration over DF til tider, og jeg har svært ved at sprede alt for meget harme over at folk tegner på deres plakater.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Som et udtryk for, at den største del af befolkningen har gennemskuet DF som et useriøst parti, synes jeg en generel folkelig hetz mod helt er helt fin.

Hvorfor snakker i om populisme? Det har da ikke noget med populisme at gøre, at folk skulle finde på at male på valgplakater.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
dengaleremote skrev:

Helt enig. Jeg er absolut ikke enig med DF på de fleste punkter, men jeg synes simpelthen at det er for latterligt at ty til sådanne metoder at stå imod. Det smukke ved et demokrati er vel netop at man kan have de holdninger man vil, om man så er enig eller uenig. Kom med argumenter i stedet for bare at sige "De er onde". Hvis man ikke kan lide dem, så lad være med at stemme på dem. /Sigh.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg kan ikke se at de skulle have eneret til det offentlige rum bare fordi de har penge til at købe den, at de hænger en plakat op er sgu ikke mindre forkert end at jeg tegner på den. Sådan har jeg det i øvrigt også med plakater fra andre partier og reklamer generelt; bare fordi man kan købe sig til at hænge sit lort op har man ikke eneret på det offentlige rum.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
HAHA

Jeg synes hel bestemt at ubehagelige usympatiske mennersker, skal jages og kastest i koncentrations lejre, hvor de kan boldre sig i stoffer og sex, indtíl de kan lære ikke at stå ivejen for udviklingen.

Men hvís ikke vi kan give dem, den slags kærlighed, må vi i stedet køre hetz på dem

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
eedeolla skrev:
HAHA

Jeg synes hel bestemt at ubehagelige usympatiske mennersker, skal jages og kastest i koncentrations lejre, hvor de kan boldre sig i stoffer og sex, indtíl de kan lære ikke at stå ivejen for udviklingen.

Men hvís ikke vi kan give dem, den slags kærlighed, må vi i stedet køre hetz på dem

Men så er du jo fascist.
Vær uenig med dem, kæmp mod deres holdninger, men de skal da ikke sættes i en KZ-lejr bare for det.
Holdninger, meninger, overbevisninger, tanker som helhed er toldfri og ingen bør udsættes for vold eller trusler derom bare fordi de menet noget andet end hvad der er politisk korrekt.
Jeg holder mig til min oprindelige udtalelse: Der er gået mode i at hade DF.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
i KZ-lejer med svinene.
hvad er det for en udvikling de ikke må stå i vejen for?
Udvikling i een retning tager jo farten af en anden.
Åbne grænser giver ikke flere og bedre skoler, før de er blevet integreret og er kommet i arbejde (her er pizzariaer og grønthandlere selvfølgelig ekskluderet) - og integrationsdelen lader sit tilbage at ønske.

det er normalt en meget god idé, at have lidt på kistebunden, inden man lover for meget. Og den ellers omstridte Anders sq en god forretningsmand. om det er med DF eller ej.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: hjemme
jim fear skrev:
Jeg kan ikke se at de skulle have eneret til det offentlige rum bare fordi de har penge til at købe den, at de hænger en plakat op er sgu ikke mindre forkert end at jeg tegner på den. Sådan har jeg det i øvrigt også med plakater fra andre partier og reklamer generelt; bare fordi man kan købe sig til at hænge sit lort op har man ikke eneret på det offentlige rum.

:yeah:

Titel: Re: HA HA
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
eedeolla skrev:
www.danskfolkekunst.dk

Billede

Citat:
»Lad mig sige det klart: Muslimer skal bo i muslimland – og det er ikke her« (i Danmark). Mogens Camre, DFs landsmøde 19.09.2004

»Også hvad angår intelligensen er der desværre langt mellem snapsene hos muslimerne. Ud med alle muslimer i Europa og ind mød jøderne i stedet!«, tordnede Merethe Egeberg Holm fra talerstolen i Odense Kongrescenter (Dansk Folkepartis Årsmøde 15. - 16. september 2007).

I Nyhedsavisen d. 20. april 2007 siger EU-parlamentarikeren Mogens Camre om Enhedslistens Asmaa Abdol-Hamid: "Det er en syg idé og helt naturstridigt, at en fundamentalist med tørklæde skal være medlem af vores demokratiske parlament. Hun trænger til psykiatrisk behandling. Man må jo behandle den slags mennesker. Det er nogle hjernevaskede små stakler, som går med tørklæder. Skik følge eller land fly, så simpelt er det. Jo før hun rejser, jo bedre." Pia Kjærsgaard bakker Mogens Camre op i Nyhedsavisen d. 20. april 2007. "Camre er jo kendt for at sætte tingene på spidsen. Men han har jo ret i, at hun tilhører en fundamentalistisk ideologi, som dybest set ikke hører hjemme i Danmark", siger Pia Kjærsgaard.

»Med sin egoistiske, trodsige og selvhævdende demonstration lige for næsen af Dronningen og den kongelige familie nåede han også lige at få tørret næse i det land, der har givet ham indfødsret og gjort ham til dansk folketingsmand. ... Han kan simpelthen ikke fordrage Danmark. Underligt, at han gider at være her.« Søren Espersen i Dansk Folkepartis medlemsblad 3/2004, vedr. Kamal Qureshi (SF) der mødte til hofbal i en smuk shervani.

»Engang vil vores børnebørn spørge: Hvor stod du, da islam tromlede hen over landet og forvandlede os til dhimmier. Løb du med i usselheden, eller var du med til at protestere.« (Jesper Langballe, Dansk Folkepartis årsmøde, 2006; Information, 18.9.2006).

"Der er dem, der siger, at tonen i den danske debat er så slem, at vi ikke længere kan være os selv bekendt, og forfattere skammer sig over deres herkomst og skuespillere vrider hænder i tolerante, udenlandske kollegers selskab. Lad dem rejse til Iran!" (Pia Kjærsgaards tale ved Dansk Folkepartis årsmøde i Odense Kongresscenter 15. - 16. september 2007)

»Hvis pengene til en moske bliver rejst, og kommunen giver tilladelse til byggeriet, så vil vi gøre alt for at stoppe det i Folketinget. En københavnsk moske, hvor driften bliver betalt af Saudi-Arabien, vil blive med langskæggede imamer med sortsyn. Det har vi ikke brug for«, siger Søren Espersen. (Politiken 2. februar 2006)

Tudefjæs

Titel:
Dedikeret medlem

Vil lige give mit samtykke til DeHades.
Der er mange der blot hader DF uden at se deres gode sider. De laver en del forlig, og jeg kan da også komme i tanke om flere gange hvor jeg har set at de har været enige med så venstreorienterede partier som SF, enhedslisten og radikale venstre. De har desuden en udemærket politik på ældreområdet. Med det sagt afskyr jeg langt de fleste sider af DF. Tror faktisk kun at jeg hader de konservative mere.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Det har aldrig gået landet bedre, end det går nu, og DF er de eneste, der kan holde regeringen i ørerne, hvis de begynder at lave lort.

Hvis vi fik en venstreorienteret regering, kunne vi lige så godt sælge os til russerne!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]