Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Er der andre herfra som skal se Kessler vs Calzaghe?
Jeg er ikke sikker på jeg får den set- viasat har pulet mig:'(

Det er den største kamp i dansk boksning, og blir Kesslers karriere mæssige vendepunkt.

Kan afsløre at jeg er ved at skide i bukserne af lykke og forventning og nerøsitet.. Og hvis jeg ikke får den set vil jeg undgå alle medier indtil den er set (Ps. INGEN SPOILER)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Jeg kan da godt fortælle dig , jeg er så træt af den reklame der kører på viasat , da jeg har ligget syg her i den her uge , og der har den bare kørt i HVER pause , tror du man til sidst krummer tæer , og tænker , så FING dog på en anden reklame, tak!!!
^^det var lidt OT :P

men nej jeg har ikke viasat , så jeg kan ikke se den, men regner med jeg finder den på nettet , og undgår alle medier ; )

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har heller ikke Viasat, så jeg skal heller ikke se den. Tror heller ikke, at jeg skulle se den, hvis jeg havde adgang til det. :P

Kan huske, at jeg var til fest da Tyson kæmpede mod Brian, og Brian gik under efter ingen tid. Folk må virkeligt føle sig snydt med de penge de havde betalt for den kamp. :D

Titel:
Medlem

Jeg skal se kampen imorgen :) der skal sku nok gå hen og blive kamp for alle pengene, men ja er også ret træt af den reklame de sender hele tiden eftersom jeg også har ligget syg hele ugen :p

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I din lokale skov
Ville enormt gerne se den, men har desværre ikke Viasat :'(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Ville også meget gerne se den, men jeg har ikke Viasat og ville egentlig nok også prioritere lørdags-lammerten højere. Men glæder mig godt nok til at høre resultatet og se alle højdepunkterne :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hvor er det slapt !! Danmarks største sportsmand, ladt i stikkenaf en broget skare af narkomaner!!

FY!

Jeg dør hvis jeg ikke får den set. Og guderne må vide hvordan det skal ske.

Og Brian gik ikke ned efter ingen tid. At han valgte at stoppe kampen er mig en gåde, da Tyson var løbet helt tør. Han fortalte også efterfølgende at han var forarget over hvor mange slag Brian ku æde :lol:

Og Mikkel bokser altid for alle pengene. Han er ikke den type som køber de gode modstandere af vejen:) Håber af hele mit hjerte at han vinder..Det har han fortjent.

WAAAAAAAR! :D:D

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Alle jer der siger i ikke har Viasat, Tag da på sportsbar. Kampen skal da osse nydes på stor skærm!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
mon ikke man kan finde den på joost ?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
dengaleremote skrev:
Har heller ikke Viasat, så jeg skal heller ikke se den. Tror heller ikke, at jeg skulle se den, hvis jeg havde adgang til det. :P

Kan huske, at jeg var til fest da Tyson kæmpede mod Brian, og Brian gik under efter ingen tid. Folk må virkeligt føle sig snydt med de penge de havde betalt for den kamp. :D

Så vidt jeg ved, så gik brian først kold efter 8. omgang, og meldte selv ud.

Så hudt jeg visker så blev der senere meldt ud at grunden til han gik ud, var på grund af væskemangel. :)

Det er ikke flame på dig eller andet, bare det jeg husker :D

Titel:
Junior medlem

Hvorfor spilde jeres tid på at vente til søndag med at se kampen, når i til den tid allerede ved resultatet. se den da direkte det er muligt og det er gratis.

Ideen bag programmet er at der sidder folk alle steder på kloden, der ikke kan se deres yndlingssport direkte fordi det land de nu bor i ikke viser kampen direkte, eller måske slet ikke viser den eller som i dette tilfælde tager en fuldstændig sindsyg pris for at vise den.

Dette bliver løst ved at der sidder en masse folk rundt omkring og streamer det direkte signal op som du så kan hive ned. I dette tilfælde bliver kampen vist på bla amerikanske HBO og en velkendt bruger på tvforumet ved navn 8mileman har sagt at han streamer kampen.

I skal gå ind på følgende hjemmeside og tilmelde jer

http://myp2p.eu/

Når i har gjort dette downloader i et af disse 2 stykker software.

Hvis i vil have det som et program kørende på jeres computer
http://www.sopcast.com/download/SopCast.zip

Eller denne hvis i bare vil se det med webinterface altså vist i jeres browser.
http://www.sopcast.com/download/SopCastOcx.zip

Når dette er gjort er det bare at vente til i morgen når "kanalen" bliver lagt op
ventetiden kan i jo bruge til at se hvordan det virker.
tryk på følgende
http://myp2p.eu/index.php?part=sports

Det er her alt hvad der bliver vist står boksning ligger under "others" men kessler kampen er der ikke endnu.
men se f.eks under football der kommer en kamp i VM i strandfodbold mellem Rusland og Mexico kl 13.25 prøv det og se hvordan det virker så du ikke sidder i morgen kl 2 og ikke kan få det til at virke for der kan jeg IKKE hjælpe for der sidder jeg klistret til skærmen for at se Kessler dele øretæver ud

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
baaaaahhhh har lige bestilt kampen for 500 kr og finder så ud af at den først bliver sendt kl halv 3 inat :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

splatmut skrev:
Hvorfor spilde jeres tid på at vente til søndag med at se kampen, når i til den tid allerede ved resultatet. se den da direkte det er muligt og det er gratis.

Ideen bag programmet er at der sidder folk alle steder på kloden, der ikke kan se deres yndlingssport direkte fordi det land de nu bor i ikke viser kampen direkte, eller måske slet ikke viser den eller som i dette tilfælde tager en fuldstændig sindsyg pris for at vise den.

Dette bliver løst ved at der sidder en masse folk rundt omkring og streamer det direkte signal op som du så kan hive ned. I dette tilfælde bliver kampen vist på bla amerikanske HBO og en velkendt bruger på tvforumet ved navn 8mileman har sagt at han streamer kampen.

Når dette er gjort er det bare at vente til i morgen når "kanalen" bliver lagt op
tryk på følgende

Det er her alt hvad der bliver vist står boksning ligger under "others" men kessler kampen er der ikke endnu.
men se f.eks under football der kommer en kamp i VM i strandfodbold mellem Rusland og Mexico kl 13.25 prøv det og se hvordan det virker så du ikke sidder i morgen kl 2 og ikke kan få det til at virke for der kan jeg IKKE hjælpe for der sidder jeg klistret til skærmen for at se Kessler dele øretæver ud

Ok er registreret nu og har også downloadet programmet der skal vise kampen, men hvorfor er kampen ikke lagt op endnu? Og er det så nemt som det lyder?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Moonage daydreamer skrev:
splatmut skrev:

tryk på følgende

Ok er registreret nu og har også downloadet programmet der skal vise kampen, men hvorfor er kampen ikke lagt op endnu? Og er det så nemt som det lyder?

"edit, har fundet den, den lå under sunday"

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

og hvor trykker jeg for at sætte streamen igang?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
og hvor trykker jeg for at sætte streamen igang?

Jeg vil gætte på du skal vente på den starter engang inat?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Troede bare at man kunne få skærm uden billede på op før kampen starter; nu sidder jeg og ved ikke om jeg kan få det til at virke. Gider ik holde mig oppe til kl 3 om natten for så at finde ud af at det ikke virker. :evil:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2100 KBH
Troede bare at man kunne få skærm uden billede på op før kampen starter; nu sidder jeg og ved ikke om jeg kan få det til at virke. Gider ik holde mig oppe til kl 3 om natten for så at finde ud af at det ikke virker. :evil:

mit råd er at prøve en anden kanal så??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey igen.

Er følgende program, http://www.sopcast.com/download/SopCast.zip (som jeg har downloadet til kessler kampen) det samme jeg skal bruge hvis jeg vil se fodbold i eftermiddag, og skal jeg bruge det aktivt eller er det nok at det bare ligger inde på pc'en?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]