Jugg skrev:
Drumstick, har du tænkt på at gå til vester kopi eller lignende og få dem printet i plakat størrelse?
De kunne være udemærkede at have hængende rundt omkring i byen, da den tegning skaber et indtryk og har et tydeligt budskab som alle kan sætte sig ind i.
Plakat tryk er ret dyrt, men jeg (og formentligt andre herinde fra) er da klar på at smide et par hundrede kroner til det.
En god og stille kamp mod regeringens normaliserings pjat.
[EDIT] Det en stille dag på arbejdet, så jeg tror jeg vil printe en hel masse A3'ere af tegningen og hænge op i lokal området, hvis det vel at mærke er i orden med dig trommestik.
Jeg har undersøgt priser for plakattryk...Hos photocare og print-on-demand koster en A2 nogle gange over 300 kr pr.stk
Så det er ikke en mulighed...
Nu er det muligvis for sent, men jeg synes ikke det er så fedt at du hænger den op rundt omkring. For det første er det min tegning, så jeg vil gerne selv disponere over den. For det andet er det jo ikke just lovligt, og en emsig betjent vil kunne hænge
mig op på lovovertrædelsen.
Du må gerne lige melde tilbage på dette

Det er ikke for at være en 'hard-on', det er bare sådan jeg har det bedst med det.
Drum