Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jul 2025 22:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen!

Har lige et hurtigt spørgsmål!

Nu er det torsdag idag!
Har nu haft 1.6gram amf liggende siden søndag's uden jeg har rørt noget af det!

Men idag torsdag fik jeg lyst til at tage noget
- Og nu sidder jeg alene og bare sidder og slapper af med noget suspekt efter en lang arbejds dag og slapper af!

Men er det for langt ude?
- På den måde, også kaldet junkie agtigt som en af mine venner kalder det!

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det er vel ikke mere langt ude end hvis man drikker en bajer eller ryger en joint efter endt arbejdsdag.

Som med alle andre euforiserende substanser er det nok bare ikke en god ide at gøre det til en daglig vane, da det kan være ret så fysisk og psykisk skadeligt i det lange løb, samt kan forhindre dig i at køre en "normal" og stabil hverdag.

Jugg sez go for it, men lad være med at gøre en vane ud af det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Jeg er enig med jugg i at så længe det bare er en gang i mellem så kan du da godt drikke lidt, ryge en joint, sniffe lidt amf, trippe lidt LSD, spise nogle ketoganer eller hvad du nu er til en enkelt gang i hverdagen. Så længe du har det fint med det og ikke tænker " er det nu også klogt det her?" for så er det nok ikke

Så alene på baggrund af at du bliver nød til at spørge her ville jeg nok sige du burgte lade være

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Tja så længe du selv er ok med det - så ingen harm is done. Du kan også sige til dig selv, at så længe du kan passe din hverdag (skole/arbejde?) og intet får negativ indflydelse på denne, så er det ok. Men så snart det skulle begynde at påvirke din hverdag, så enten stoppe eller holde lidt igen. Der er kun dig selv til at dømme det og ikke dine venner eller andre mennesker. Det er jo dig der kender dig selv og dig liv bedst og ved hva du kan tillade dig overfor dig selv ikk.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Næh synes nu ikke du er langt ude... Har da osse røget lidt dope idag som jeg havde liggende fra i fredags.. Så sidder osse bare og slapper af til lidt musik og har været hjemme og spise noget god mad hjemme hos mama...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Det er ikke galt, jeg gør det utroligt sjældent.
Og tilfældigvis er i aften en af aftenerne. 20mg oxycontin nasalt, virkelig bare en dejlig afslappende effekt :)

Men skal også først møde 11:40 i morgen, ellers havde jeg heller ikke gjort det.

Du skal bare være sikker på du kan styre det. Held og lykke med det :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Det kan sagtens være helt fint. Nu er klokken godtnok 11, så der skal også være plads til at sove. Der er en ny dag i morgen:)

Det er en prioriteringssag og det bliver det ved med at være. På godt og ondt. Derfor har jeg en idé om at det er bedst at se på mønstret. Ganske basalt hvor tit, men i den grad også hvilke overvejelser man gør sig først! nogle resultater peger videre på viderberegninger.. dem skal man sgu passe på med at man ikke bare sætter sig til bage og siger "nå ja, men nu har jeg jo tænkt over det så og så meget - i lang nok tid - så der er vist rigeligt med argumenter". Jeg har i hvert fald set mig selv løbe mod muren fordi jeg satte for høje forventninger til mig selv. Så husk dagen efter(og hvad den betyder for fremtiden!). Med nogle stoffer (lang halveringstid) lidt mere end en dag efter.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]