Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 14:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

http://www.nihilistisk-folkeparti.dk kan DU læse om dette spændende parti! NFP er det eneste parti, der har indset livets meningsløshed, og derfor opfordrer os til bl.a. at sænke levealderen med uforbeholdent brug af rusmidler og fede fødevarer. Tjek det ud!

Her er en lille smagsprøve:

Citat:
NFP accepterer den alment udbredte nihilisme i den danske befolkning. Det er alment accepteret at verden er en konsekvens af en tilfældig kosmisk begivenhed for 13 milliarder år siden og at livet er en konsekvens af tilfældige mutationer af en celle, som opstod tilfældigt i urhavet.

Den almindelige dansker har accepteret at der ikke findes noget vigtigere end vores individuelle velbefinden. Der er med andre ord ikke længere noget metafysisk grundlag for politiske værdier.

Hvorfor nægter vore politikere så at tage konsekvensen? Vore politikere er stadig fangne i tidligere tiders romantiske og religiøse vildfarelser om det politiske systems potens. De følger Marx, Habermas, Stalin og Hitlers forestilling om at verden kan blive et bedre sted at leve. Vi ved nu at de tager fejl. Hold dem ansvarlige. Lad dem ikke længere lyve for os.

Vi står fast på vores indsigt: Verden er meningsløs!

Dette er blot en lille smagsprøve på de nihilistiske guldklumper siden gemmer. Den bliver opdateret nogenlunde regelmæssigt. Stay tuned!

(Jeg var lidt I tvivl om denne hørte til i filosofi-forummet, politik-forummet eller bare fuck.. så det endte her. Flyt det rundt som I ønsker - det er alligevel meningsløst!)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Sjovt, men alligevel lidt for sort seende for mig :)

Jeg har også accepteret at livet ikke handler om religion men helt meningsløst syntes jeg nu ikke det er, det gælder jo om for de enkelte personer at finde deres mening/kald i livet og så kæmpe for at nå nogen af de mål man sætter sig. Ellers skal man bare hygge sig så længe det varer og være glad for at vi lever et sted i verden hvor vi har råd og frihed til at få nogle af vores drømme opfyldt og ikke kæmpe for overlevelse :)

Men sjov hjemmeside der giver anledning til en eksistentiel diskussion!

Titel: nice...
Dope Lord
Brugeravatar

Geografisk sted: Under svampen i smølfeland
se det er sku da en god politik man kan skive sig på.. ville jeg sku stemme på hvis da da ellesr stilede op til valget...

men gode budskaber og synspunkter de har.. :-)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Hvorfor skulle livet være meningsløst? og hvorfor er universets fødsel en tilfældig begivenhed?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
eedeolla skrev:
Hvorfor skulle livet være meningsløst? og hvorfor er universets fødsel en tilfældig begivenhed?

Universets fødsel er nok heller ikke en tilfældighed, universet har vel været der altid og vil altid være der. Men jordens og vores solsystems skabelse er nok en række af tilfældige hændelser! Jeg tror ihvertfald ikke på at en "højere" skabning har haft en finger med i spillet!

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
:D Det er eddermaneme sjovt lavet! Fantastiske slogans. Man får næsten lyst til at hænge deres valgplakater op hist og her i byen blot for den forstyrrende effekt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Fik sgu også et lille smil frem på mig da jeg læste det :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Den er helt igennem genial, endelig noget nytænkning på den danske politiske scene.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fedt at I kan lide det! Jeg syntes selv det er et fantastisk fedt koncept, men jeg er også gode venner med dem der kører siden/partiet. Det er lækkert at se at andre folk også påskønner deres fremragende arbejde.

De opdaterer siden ret ofte, så bookmark den endelig (og del linket med venner og bekendte - vi må sprede budskabet!).

Hvis nogen ønsker at få en snak/nyde en bajer/joint med NFP er de at finde på Kulturtorvet i København fredag d. 9/11:

Nihilistisk-folkeparti.dk skrev:
NYHED: NFP går ind i valgkampen!
- Gratis selvdestruktion til folket d. 9/11.

Selvom Nihilistisk Folkeparti ikke stiller op til folketingsvalget d. 13/11 - 2007, går Nihilistisk Folkeparti nu aktivt ind i valgkampen, for at påvirke de opstillede politikere til at arbejde for vores mærkesager.

I vores kamp for Intet, udgør arbejdet for en nedsættelse af danskernes levealder en central front. Kampen for Intet må først og fremmest udkæmpes af den enkelte borger. Intet kommer nedefra. Vi støtter derfor aktivt danskernes ret og pligt til at gå i hundene.

NFP vil derfor på Kultorvet fredag d. 9/11 fra kl. 15, uddele bajere (med eller uden sidevogn), smøger og fedtegrever for at fremme beslutningen om momsfritagelse af alkohol, tobak og fedtholdige fødevarer.

Nihilistisk Folkeparti opfordrer alle vælgere til ved folketingsvalget d. 13/11 at brænde deres stemmeseddel i valglokalet, såfremt ingen partier inden da melder ud, at de støtter dette forslag.

Nihilistisk Folkeparti opfordrer derfor alle partiets græsrødder til at deltage i kampen for denne ekstremt vigtige mærkesag, ved at møde op og hjælpe med uddeling og indtagelse af skadelige substanser.
- Vi kæmper for Deres ret til at gå i hundene

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
FUCK NOGLE SVIN! DE GÌR SKADELIGE ØL!

Er det egentlig en joke eller en satirisk joke? Altså, vil de provokere til foreksempel debat om fødevarer og velfærd osv?..

Men de er ellers oplagte kandidater som landets fyrster.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Mecka skrev:
Citat:
Den almindelige dansker har accepteret at der ikke findes noget vigtigere end vores individuelle velbefinden. Der er med andre ord ikke længere noget metafysisk grundlag for politiske værdier.

...

Vi står fast på vores indsigt: Verden er meningsløs!

Det er jo nihilismens paradoks: Udsagnet "der findes ingen metafysiske udsagn" er selv et metafysisk udsagn.
Senest i filosofi-historien har de logiske empirister gjort sig selv til grin ved at påstå, at der ikke findes nogen metafysiske udsagn og ingen metafysisk erkendelse.
At påstå, at "verden er meningsløs" er i høj grad at bedrive metafysik.

Hvis man skal være ægte skeptiker, skal man bare forholde sig fuldstændig neutral overfor alting, og hverken benægte eller bekræfte noget som helst.

Den mest fuldendte nihilisme ville være ikke at foretage sig noget som helst, og derved tø af tørst/sult.

Ellers må man acceptere, at der sniger sig metafysik ind i enhver form for verdensbillede/virkelighedsforståelse.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
"Så, nu er jeg blevet medlem af Nihilistisk folkeparti..."

Den sætning havde jeg aldrig i livet troet jeg skulle høre mig selv sige :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så er det tid til en nihilistisk update (sikke en selvmodsigelse..)!

NFP har oplevet uhyre stor opmærksomhed de seneste par dage, og hvis man søger efter "nihilistisk folkeparti" på google finder den i skrivende stund, intet mindre end 621 hits - meget imponerende, i betragtning af at siden netop er opstået. Den omtales tilsyneladende meget i blogs, diverse fora og andre steder på nettet. NFP-valgplakater er også blevet set i kemisk-kantine på Århus universitet - hvilket virkelig er fedt, da ingen af de involverede selv har hængt dem op. Sådan!

Derudover er der oprettet 2 forskellige afdelinger af NFP: Nihilistiske Ældre (NÆ) og Nihilistiske Ungdom (NU). Bemærk at forkortelserne for de respektive afdelinger er meget sigende om afdelingernes karakter.

Derudover er der kommet en artikel op på chilinet, hvilket utvivlsomt vil give NFP mere opmærksomhed, flere hits, og flere til at kæmpe for Intet!

Udviklingen går over alt forventning, og det er nok blot et spørgsmål om tid før NFP bryder igennem til de større medier. Stay tuned!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Citat:
NYHED: NFP i massemedierne. Tv-reportage fra aktionen d. 9/11

NFP's total ligegyldige aktion den niende novemeber var en stor fiasko. Selv om partiet's store fører havde været interviewet i Mondo på P3 om torsdagen, lykkedes det ikke for de mange fremmødte partisoldater at omvende UNICEF-drengene på Kultorvet.

Der var heller ingen af de forbipasserende der indtog nok øl og eller tobaksrøg til at de tilintetgjorte sig selv. NFP ligger desuden inde med et stort parti halvfordærvede, hjemmelavede fedtemadder. Næsten ingen ville have de usmaglige sandwiches lavet af hvedetoast og svinefedt.

Flere af landets ligegyldige dagblade har bragt historien om NFP:

* Læs Urbans dækning af NFP her
* Du kan finde Ungdomsmagasinet Chili første præsentation af NFP her
* Læs Chilis reportagen og se billeder fra aktionen 9/11 her
* TV-Lorry har lavet et totalt intetsigende indslag om NFP's aktion på Kultorvet. Se indslaget her

Jeg kan på det varmeste anbefale indslaget på Lorry og den nye chili-dækning. Urbans dækning består af en lille spalte i venstre side. Enjoy!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
NFP merchandise, NU!

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Citat:
- Vi skal være sammen om at være imod hinanden

Haha, satme et sejt initiativ, det værste er at jeg er enig med dem i meget af det :D

De går dog lidt over stregen nogle gange f.eks. med printbomber til folket :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Nekroflora skrev:
NFP merchandise, NU!

:yeah:

Forresten har jeg spredt budskabet her i det vestfynske!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]