Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu er mine nedturer endelig begyndt og holde op, og har ikke taget noget i 4 måneder nu, men jeg gider godt tage mere, syntes det er den fedeste oplevelse og trippe på MDMA :)

godt råd til mig ? :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
hold den en måned endnu og forsøg dig stille og roligt frem, du har sikkert indset mange ting i løbet af din pause, sikkert en masse værdier i livet som ikke kan erstattes af stoffer.. du bliver med andre ord klogere med tiden, mdma er fedt, men så fedt er det sku heller ikke igen.. :wink:

held og lykke fremover.. 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
mdma er fedt, men så fedt er det sku heller ikke igen.. :wink:

Jo mdma er fucking fedt, det handler bare om god HR og have styrken til at vente en måned eller to med næste rush!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Tja, synes du skal holde den så længe du nu kan, for det er sgu for let at falde i igen.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I den psykedeliske suppe^^
MDMA er fedt men love owns all!<3

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Incase skrev:
Nu er mine nedturer endelig begyndt og holde op, og har ikke taget noget i 4 måneder nu, men jeg gider godt tage mere, syntes det er den fedeste oplevelse og trippe på MDMA :)

Well, hvis du selv vurderer at du kan magte at tage MDMA igen, uden at falde i, i stor stil. Så er der intet galt i at begynde igen, men alt med måde og en måneds pause mellem turene + mere, er klart at anbefale.

Hvis du derimod, som man godt kunne mustænke dig for (på baggrund af at du søger et godt råd??) ikke har karakter nok til at styre det, skal du nok holde dig fra det og overveje om der ikke var andre ting end stoffer der kunne give dig, en på længere sigt, euroforisk indstilling til livet...

Junior medlem

Geografisk sted: laaaangt uuddddeee:)
Incase skrev:

hej med dig
Først tillykke med at du er kommet ud af dit misbrug.
jeg er selv tidligere misbruger af AMFETAMIN, var det i 12 år!!
Det er kun et år siden at jeg kom i behandling,men man kan ikke få noget for det slags misbrug(amf), som andre der får metadon..m.m., så det var samtaler med behandler, samt akupunktur,kaldes " NADA", og det var så det....
nu her ca 11 mdr siden der har jeg stadigvæk lysten til at tage det for jeg synes osse det er fedt, og ærligt sagt så har jeg osse "faldet i ved egen vilje", og jeg tror ikke jeg bliver 100% CLEAN nogensinde!!!, der er den store forskel fra før og nu at, førhen der var det jo hver 2 dag jeg tog det, og når weekenden så kom jammen så sov man ikke fra fredag til søndag, nu er det måske 1 gang i mdr, jeg tager det, og slet ikke i de mængder som før...
Så jeg kan 100 godt følge dig, og din lyst,men vil ønske dig al held og lykke& styrke fremover.. :D :P :lol: :roll:...p.s : Håber du kan bruge min historie til noget... :tnx:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

chrismaria skrev:
Incase skrev:

hej med dig
Først tillykke med at du er kommet ud af dit misbrug.
jeg er selv tidligere misbruger af AMFETAMIN, var det i 12 år!!
Det er kun et år siden at jeg kom i behandling,men man kan ikke få noget for det slags misbrug(amf), som andre der får metadon..m.m., så det var samtaler med behandler, samt akupunktur,kaldes " NADA", og det var så det....
nu her ca 11 mdr siden der har jeg stadigvæk lysten til at tage det for jeg synes osse det er fedt, og ærligt sagt så har jeg osse "faldet i ved egen vilje", og jeg tror ikke jeg bliver 100% CLEAN nogensinde!!!, der er den store forskel fra før og nu at, førhen der var det jo hver 2 dag jeg tog det, og når weekenden så kom jammen så sov man ikke fra fredag til søndag, nu er det måske 1 gang i mdr, jeg tager det, og slet ikke i de mængder som før...
Så jeg kan 100 godt følge dig, og din lyst,men vil ønske dig al held og lykke& styrke fremover.. :D :P :lol: :roll:...p.s : Håber du kan bruge min historie til noget... :tnx:

OT men, hvilke bivirkninger har du oplevet ved at tage amfetamin i 12 år på den måde?

In our memories
Brugeravatar

Incase skrev:

Hvis du oplever du får færre nedture efter du er stoppet med mdma, så vil jeg råde dig til at holde dig helt fra det.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Incase skrev:

Det bedste er jo naturligvis at lade være ;) Du har jo allerede kraftige beviser for, at netop MDMA har en meget negativ virkning på netop din mentale sundhed.

(Dosisangivelser antager "en voksen mand")

Hvis du absolut skal være dum med MDMA'en igen, så er mit bedste råd at du lader være med at indtage det som en kixe-brian. Tag en enkeltdosis ren MDMA omkring de 100-125 mg. max og re-doser aldrig mere end én gang med 25-50 mg. Det slider langt hårdere på dig og din udpinte hjerne, når du "lammer max" over en hel aften.

Overvej at bruge metylon i stedet for MDMA. Min erfaring er at det er en del mere skånsomt mod systemet end MDMA - men du må så acceptere, at det heller ikke er så "stort" et stof som MDMA. En enkeltdosis fra 175-200 mg. er nok passende og igen er rådet at undlade redosering eller kun redosere en enkelt gang.

Mine personlige erfaringer viser med begge ovennævnte stoffer at der er yderst marginale virkninger for MDMA over 125 mg. og 200 mg. metylon (oralt indtaget). Bevares, der er naturligvis en vis effekt ved redosering og højere doser, men man får ikke nær det samme udbytte af de sidste mg. som af de første.

Med din hjerne - som tydeligvis ikke tåler det for godt - kan du ikke tillade sig at indtage MDMA (eller lignende) uden hæmninger.

Måske sidder du og griner lidt af tanken om et 100 mg. MDMA trip, hvis du har været virkeligt hårdt kørende på stoffet. Men faktum er at 100 mg. kan give en ret så lækker rus, men du skal måske indstille dig på at ofre rusen lidt mere opmærksomhed i stedet for at lade MDMA'en gøre hele arbejdet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

gandalf skrev:
waggafnipsen skrev:
mdma er fedt, men så fedt er det sku heller ikke igen.. :wink:

Jo mdma er fucking fedt, det handler bare om god HR og have styrken til at vente en måned eller to med næste rush!!

Word! :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja tak for svarene alle sammen! :)

Efter jeg er stoppet med amf og kiks (testet) har jeg haft en del nedture på en 2-3 måneder, som jeg virkelige følte mig nede. for et par uger siden har jeg ikke rigtig lysten til at være fjern mere, den eneste lyst jeg har nogle gange er en ordenlig joint med en ven og mick øgendahl i tv'et!

det hjælper rigtig meget og bare drikke hjernen ud, (som jeg næsten gør hver weekend)

og har meget tænkt på at prøve og tage kiks her imorgen (fredag) men ved ikke? jeg har overhovedet ikke tænkt mig at begyndte igen, men mit sidste trip på kiks var ikke så heldigt, så jeg undskylder til mig selv at det er bare en god afslutning på det? men er pisse bange for at jeg for de nedture igen..

:(

Igen, hvad ville i gøre i min situration (forkert stavet :lol: ) ?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Joint og sprut.
plus noget stener tv med homie.
Lad vær med og åben en dør du har lukket sådan rimeligt tro mig det er bedre og hamre nogle søm i.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]