Incase skrev:
Nu er mine nedturer endelig begyndt og holde op, og har ikke taget noget i 4 måneder nu, men jeg gider godt tage mere, syntes det er den fedeste oplevelse og trippe på MDMA
godt råd til mig ?

Det bedste er jo naturligvis at lade være

Du har jo allerede kraftige beviser for, at netop MDMA har en meget negativ virkning på netop din mentale sundhed.
(Dosisangivelser antager "en voksen mand")
Hvis du absolut skal være dum med MDMA'en igen, så er mit bedste råd at du lader være med at indtage det som en kixe-brian. Tag en enkeltdosis ren MDMA omkring de 100-125 mg. max og re-doser aldrig mere end én gang med 25-50 mg. Det slider langt hårdere på dig og din udpinte hjerne, når du "lammer max" over en hel aften.
Overvej at bruge metylon i stedet for MDMA. Min erfaring er at det er en del mere skånsomt mod systemet end MDMA - men du må så acceptere, at det heller ikke er så "stort" et stof som MDMA. En enkeltdosis fra 175-200 mg. er nok passende og igen er rådet at undlade redosering eller kun redosere en enkelt gang.
Mine personlige erfaringer viser med begge ovennævnte stoffer at der er yderst marginale virkninger for MDMA over 125 mg. og 200 mg. metylon (oralt indtaget). Bevares, der er naturligvis en vis effekt ved redosering og højere doser, men man får ikke nær det samme udbytte af de sidste mg. som af de første.
Med din hjerne - som tydeligvis ikke tåler det for godt - kan du ikke tillade sig at indtage MDMA (eller lignende) uden hæmninger.
Måske sidder du og griner lidt af tanken om et 100 mg. MDMA trip, hvis du har været virkeligt hårdt kørende på stoffet. Men faktum er at 100 mg. kan give en ret så lækker rus, men du skal måske indstille dig på at ofre rusen lidt mere opmærksomhed i stedet for at lade MDMA'en gøre hele arbejdet.