Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey

Jeg stod i køen på apoteket og kunne ikke undgå at overhøre ekspedientens bange antagelser.

Det er ikke noget i vil sprøjte jer med vel ?
Altså det her indeholder konserverings middel der skal man ikke sprøjte sig med. Her er noget andet men det skal man altså heller ikke sprøjte sig med - skal i bruge det til den slags så skal i have noget rent saltvandsopløsning på ampul og det skal man have recept på.

Hvad i gør med det kan jeg ikke blande mig i, men den med konserverings middel vil jeg ikek risikerer i går hjem og sprøjter jer med.
----

Jeg har så gået og tænkt på hvorfor folk sprøjter sig med en saltvandsopløsning.

For at se pumpet ud - var min kærestes svar

Jeg tænker at man kunen få noget ud af det hvis man er dehydreret, men det går man jo ikek rundt og planlægger.

Blander man pulver op og derved kan indtage det på denne måde.

Nogen der har lidt bedre bud. Nu er jeg jo blevet nysgerrig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Jeg ved at hvis man har mange smerter i ryggen feks. kan man få en slatvands-blokade... Det fik xsvigerfar i hvertfald nogen gange, der han havde noget ed ryggen..

Nogen sprøjter sig med noget specielt olie kaldet synthol for at se pumpet ud... Men har godt nok aldrig hørt om at man bruger saltvand til det.. Men det kan da være noget nyt folk har fundet på..

Og hvis man er ekstremt dehydreret får man osse saltvands drop

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Der er nogle der bruger det i sexlege til at sprøjte ind i nosserne. ...øh, har jeg hørt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
nigga what... det lyder rimelig farligt, dank.

Topjohn > Jeg kunne forestille mig at hvis det var sterilt saltvand (den type man bla. bruger til at skylle et kateter med) var hun bange for at de ville bruge det til at opløse fx. heroin i og fixe sig med det. Ikke fordi det er saltvand, men fordi det er sterilt.

Man kan ikke sprøjte sig med saltvand for at se større ud, det bliver selvfølgelig ikke siddende, men det er meget normalt at få lagt et saltvandsdrop hvis man er dehydreret for ikke at ødelægge saltbalancen i kroppen. Det er dog ligemeget hvis man bare skal injicere noget, der er det vigtigste at vandet er sterilt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
jeg MENER at du kan bruge 0,9% saltvands opløsning til at rekonstruere HCG og sprøjte det ind IM som led i PCT til steroide kur..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Sorry for OT, men det er sgu ikke noget jeg ville sprøjte ind, ihvertfald ikke i de mængder.

ths skrev:
Nogen sprøjter sig med noget specielt olie kaldet synthol for at se pumpet ud...

Billede
Føj for satan :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!

Tror nu bare hun mener at normalt når man injicerer noget, skal væsken man injicerer være isotonisk, dvs. have et indhold af osmolytter svarende til en 0,9% NaCl opl. Ellers kan det svi.

Mht. konserveringsmiddel er det forskelligt, men til parenteral brug anvendes normalt lecitin som konserveringsmiddel. Det kunne selvfølgelig være anvendt et andet konserveringsmiddel i det de nu end vil sprøjte ind.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja han er godt nok klam. Ligner bare elefantsyge..... =S

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Det kan jo også være fordi at de skal bruge det til et projekt fx.

Da jeg havde projekt opgave i folkeskolen var der en gruppe der havde noget om læger og medicin.. der var en pige hvis mor var læge, som viste under deres fremlæggelse hvordan det så ud når man giver en sprøjte, og der sprøjtede hun bare saltvand ind i sit lår...

Titel:
Medlem

Tak for de mange interesante og oplysende svar.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Jeg bruger for det meste saltvand til at fiske i :lol:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Mht. konserveringsmiddel er det forskelligt, men til parenteral brug anvendes normalt lecitin som konserveringsmiddel. Det kunne selvfølgelig være anvendt et andet konserveringsmiddel i det de nu end vil sprøjte ind.

Mange producenter vil gerne undlade konserveringsmidler til parenterale lægemidler, hvorfor en sterilfiltrering i en LAF-bænk også er meget anvendt!

Jeg tror, at sterilt, isotonisk saltvand er for den fysiologisk bevidste stiknarkoman LOL, selvom en tilsætning af et (heroin)salt jo selvsagt vil forskyde det osmotiske tryk...

Titel:
Insane psychedelia user!

Øgler skrev:
Citat:

Mange producenter vil gerne undlade konserveringsmidler til parenterale lægemidler, hvorfor en sterilfiltrering i en LAF-bænk også er meget anvendt!

Jeg tror, at sterilt, isotonisk saltvand er for den fysiologisk bevidste stiknarkoman LOL, selvom en tilsætning af et (heroin)salt jo selvsagt vil forskyde det osmotiske tryk...

Det er rigtigt, men i flerdosisbeholdere kan du ikke sikre dig at injektionsvæsken bliver kontamineret mellem udtagningerne af dosis - så skal du bruge et konserveringsmiddel. I enkeltdosisbeholdere (f.eks. ampuller), er det ikke nødvendigt.

Desuden er sterilfiltreringen ikke altid lige effektiv, da filteret ikke opfanger alle partikler...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Treasure skrev:
Det er rigtigt, men i flerdosisbeholdere kan du ikke sikre dig at injektionsvæsken bliver kontamineret mellem udtagningerne af dosis - så skal du bruge et konserveringsmiddel. I enkeltdosisbeholdere (f.eks. ampuller), er det ikke nødvendigt.

Jeg ved hvad du mener. Der er kontaminationsrisiko, på trods af, at der anvendes steril kanyle :wink:
Treasure skrev:
Desuden er sterilfiltreringen ikke altid lige effektiv, da filteret ikke opfanger alle partikler...

Nu ved jeg ikke hvad du mener med partikler, men den er lige så effektiv, som man definerer den til at være. Afhængig af oprindelse, mammal eller mikrobiel, så anvendes der jo virus- og/eller 0,2µ filtrering. Kombineret med en omfattende hygiejnemonitorering i klasse A miljø og en efterfølgende integritetstest af filteret, vil man kunne opnå en tilfredsstillende metode - i og med sporedannende bakterier skal fanges på et langt tidligere tidspunkt, inden klasse A er indtrådt...
Nå...det var vist en lille fyraftens chit-chat :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]