Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Hmm oki , så må man jo gøre det ..
ellers os gemme det ude i en hæk :lol:

Citat:
hash hund

^hvad laver sådan en hund i fritiden :lol: :twisted:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hjørring
hva så hvor meget salg kan man forestille sig der vil blive der inde ?
sådan lige for at høre om man skal have med hjemme fra eller :)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
xandu skrev:
hva så hvor meget salg kan man forestille sig der vil blive der inde ?
sådan lige for at høre om man skal have med hjemme fra eller :)

Kommer jo an på hvad du vil have, hvis du vil på et eller andet super sjælent RC så skal du jo nok have med hjemmefra, hvis du er ligeglad tror jeg ikke det er noget problem at købe der inde ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Billede

Titel:
Methylon Connoisseur

Dr. Phibes skrev:
thank you mr. obvious!

Lol, well i agree, ikke destro mindre blev der jo spurgt om det :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
For at komme tilbage til emnet.

Jeg kommer :D Ses til årets rave i DK.

NAR 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
NAR skrev:

Jeg synes det er at stramme den at kalde det "rave".

"Koncert" - måske
"Folkefest" - ja
"Show" - uden tvivl

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
NAR skrev:

Jeg synes det er at stramme den at kalde det "rave".

"Koncert" - måske
"Folkefest" - ja
"Show" - uden tvivl

Nu vi flueknepper, så er her en lille wiki beskrivelse af et rave:

"A rave (or rave party) is the term in use since the 1980s for dance parties (often all-night events) where DJs and other performers play electronic dance music, which may also be referred to as "rave music", with the accompaniment of laser light shows, projected images, and artificial fog. "

NAR 8)

Titel:
Methylon Connoisseur

NAR skrev:

"A rave (or rave party) is the term in use since the 1980s for dance parties (often all-night events) where DJs and other performers play electronic dance music, which may also be referred to as "rave music", with the accompaniment of laser light shows, projected images, and artificial fog. "

NAR 8)

Og det er da vidst lige akurat hvad vi skal være med til :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
NAR skrev:

NAR 8)

Og det er da vidst lige akurat hvad vi skal være med til :D

PRÆCIIIS. Wikien inkluderede faktisk også:

"Rave parties are often associated with the use of "club drugs" such as ecstasy, LSD and more recently, ketamine" 8)

NAR 8)

Titel: Hejq
Medlem

Hvis jeg´nu vil drikke tæt op til dagen være godt stiv og alt det der er det så dårligt at Jeg også tager mdma altså når jeg har fået en go brandert på

Titel: Re: Hejq
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
kbhfyren skrev:
Hvis jeg´nu vil drikke tæt op til dagen være godt stiv og alt det der er det så dårligt at Jeg også tager mdma altså når jeg har fået en go brandert på

Undskyld, men hvad tror du selv?

Titel: Re: Hejq
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
kbhfyren skrev:

Du skal ihvertfald passe godt på med at blande MDMA og alkohol, især hvis du tager MDMA'en imens du er meget fuld. Ikke fordi det fysiologisk set er specielt farligt, men du risikerer at blive så overdrevet beruset, at det ikke engang er sjovt. For ikke at snakke om den totale forringelse af dømmekraft, som helt sikkert følger i kølvandet af sådan en kombination. Og dømmekraft og overblik er nu alligevel en god ting at have, hvis man er til et 6 timers tiësto arrangement med mega høj lyd, blinkende lys og 20000 brændte mennesker med cokerester om næsen og kværnende kæber. Så tag det roligt med alkoholen, og gem energien til en ren MDMA-oplevelse. Så gør du dig selv en stor tjeneste.

Titel: shinsou
Medlem

... shinsou Mange takk for svar .. det vil jeg så gøre.. altså holde mig til MDma heaven:)

Tror i det bliver meget ballade altså at der vil komme mange store rocker typer og bare gør tingene nederen???? hader at folk ikke kan være flinke og såen... første gang jeg var til såen en fest ja så blev hele mit trip/aften ødelagt at sådan en stor motherfucker der bare tror han er gud...det startede med jeg kom op i baren og der var en del trykket stemning
Jeg kendte ikke personen men han havde åbenbart skuppet til en og personen havde så tabt sin drink.. Stemingen var trykket så jeg kom glad og sagde jeg vil da med glæde give ham en ny selvom den kostede 50kr og kendte ingen af dem... flink som jeg er... Jeg går hen og så spørger personen som havde tabt sin drik hvad det var ´han skulle have og hvad den kostede. og så kommer en af hans venner bagfra og Slår/skubber mig hårdt i brystet og Siger HVAD MAND HAR DU ET PROBLEM... Kigger mærkeligt på ham og så siger Han HVAD MAND du giver os bare to ICE Nu imens han nærmste løfter mig op i mit tøj Og ja så betaler jeg de 2 ice og han råber op over det går for langsomt med betjenning osv.. Totalt stjernepsykopat

Jeg er ikke specelt stor og ham der var en kæmpe... det sidste gang jeg prøver at redde noge jeg ikke kender...

tror de to var rockere eller noget...
kort forinden havde politiet været der og jeg overhørte en samtale med en af dørmændene at der lig var ankommet noge rockere..

Og jeg er totalt imod vold IRL syns bare folk skal kunne hygge sig uden at der skal komme sådan noge stjernepsykopater..!!!

Kedeligt aften for mig :/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puhash vi nærmer os med hastige skridt.

Jeg kom i tanke om en ting. Kan ik huske om jeg har nævnt det før, men nu har jeg ledt og ledt alt for lang tid uden at finde svar.

Så vidt jeg har kunne læse mig til, medbringer han hans store setup, (han har et lille, et medium og et stort) mht til showet. Altså den store skærm osv. Men er der nogle der har hørt noget om hans vandshow. De løse rygter siger at han ikke medbringer vandshowet. Dette skulle eftersigende være grundet at FCK spiller to dage før imod Panathinaikos, og det tager 5 dage at sætte op. Det virker da umiddelbart som jævnt dårlig planlægning fra PS&E's side.

Det vandshow SKAL virkelig opleves. Hvad jeg næsten vil kalde en equaliser af vand. Utroligt imponerende. Men man kan jo håbe at det er løse rygter.

NAR 8)

Titel:
Medlem

Jeg tror godt du kan være sikker på at Ps&e aldrig vil informere om noget manglende ved showet pga. deres dårlige planlægning. Ps&e er meget beskyttende overfor deres brand og den slags skulle helst ikke ud.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Moowgli skrev:
Jeg tror godt du kan være sikker på at Ps&e aldrig vil informere om noget manglende ved showet pga. deres dårlige planlægning. Ps&e er meget beskyttende overfor deres brand og den slags skulle helst ikke ud.

Tænkte mere på om nogen vidste hvor lang tid showet tar at stable på benene. Så er det jo simpel hovedregning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kommer også ( med et gram MDMA :) )

Titel: o
Medlem

Kommer også med 1g mdma :D

hvordan er det lettes at dele et g op til 10 personer?

Titel: Re: o
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
kbhfyren skrev:
Kommer også med 1g mdma :D

hvordan er det lettes at dele et g op til 10 personer?

Hvad mener du? 1000/10 = 100.

eller hvordan?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 231 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]