Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 17:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jeg står og har noget kratom der skulle være 10 gange stærkere end normalt (blade?) og er ikke sikker på hvor meget jeg skal ryge. Så derfor spørger jeg jer :)

Har prøvet søge funktionen, og synes ikke jeg kunne finde noget der kunne bruges, så det behøver i ikke fortælle mig at jeg skal prøve.

Har et spørgsmål mere, hvad ville være bedst, joint eller bong? gad godt ryge det i en joint, men kunne forestille mig at bong er bedst. Hvis joint er fint, så blander jeg det vel bare med normalt tobak? (ristet?)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Hvorfor ikke lave te af det, eller bare guffe det, om man må spørge?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Normalt indtager man det altså opløst i vand.... Tvivler på du får meget ud af at ryge det, men du er da velkommen til at prøve, og i så fald ville jeg umidelbart prøve tjubang, men jeg har en fornemmelse af at det ikke bliver nogen behagelig oplevelse.

Del det i stedet op i små stykker, læg 1-1,5 gram ned i bunden af en kop og hæld kogende vand over mens du rører rundt med en teske. Det smager normalt ikke særligt godt, selvom jeg har oplevet extrakt der ikke smagte specielt grimt, men virkede fint. Så hav et glas vand ved siden af når du drikker det, til at skylde efter med.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spis det hvis du vil vågne skæv op dagen efter :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Har bare godt lide at ryge ting... ved det ikke, det skal være imorgen og er så stiv lige nu at jeg nok er nød til at svarer jer imorgen. Men tror sku jeg prøver at ryge det på bong, nogen der ved om det er hårdt for lungerne?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Indtag under ingen omstændigheder kratom mens du er fuld... Det kan være meget rart at drikke et par øl, mens man er påvirket af kratom. Men både alkohollen og kratommens effekt bliver forstærket, så pas på med at blande med hash eller alkohol. Og hvis du gør, så gør det i væsentligt mindre mængder end du plejer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Smokenhagen, DK
Har ellers hørt at du blir nød til at ryge 5 gram kratom for at overhovedet mærke noget, så spørgsmålet er om det er det værd?

Hvad angår kratom og alkohol så er det en dårlig ide; de gange jeg har prøvet det så har alkoholens sløvende effekter fuldstænding overskyet den eufori/opiat-rus man kan få af kratom, og det eneste det resulterer i er at man føler sig træt og har lyst til at sove. Sådan er det i hvert fald med mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja 5 gram normal kratom? men så har du lige svaret på mit spørgsmål, hvis mit er 10x må jeg så skulle ryge 0,5 g.

Har forresten heller aldrig sagt jeg ville drikke samtidigt, sagde faktisk det var til idag og det var igår jeg var stiv.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Fik røget det, det virkede helt fint! Valgte at ryge det på en bong uden vand:)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
normann skrev:

Hvor meget røg du så ? Og hvordan var effekten sammenlignet med oral indtagelse? (hvis du da har prøvet kratom før)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

kemal skrev:
normann skrev:

Hvor meget røg du så ? Og hvordan var effekten sammenlignet med oral indtagelse? (hvis du da har prøvet kratom før)

Og hvordan smagte det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

And skrev:
kemal skrev:
normann skrev:

Og hvordan smagte det?

Har ikke prøvet kratom ved oral indtagelse, så kan ikke sammenligne effekten desværre. Røg nok omkring 0,5 g. Sammenlignet med tjald kan det ikke måle sig, hvis man ryger samme mængde, men hvis man ikke er til tjald kan det da prøves, måske et helt gram.

Synes ikke det smagte specielt slemt, men har også suget meget bong/tjubang (tjald selvfølgelig gennem tiden). Det smagte faktisk bedre end et normalt hoved med tjald og kradsede ikke lige så meget.

Rullede en lille (måske 0,1 g? vejede det desværre ikke) kugle kratom og blandede den med tobak, hvorefter der bare skulle en ligther på i lang tid mens man sugede, det kunne tage sin tid at få brændt det hele af, men det virkede da. Kunne forestille mig det ville være lettere med en storm ligther.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]