Lad nu en enkelt dør stå på klem til psykiateren, da hans rolle er en del af det netværk, som gerne skulle hjælpe dem som ikke er født ind i samfundets klæder om jeg så må sige.
Kaster lige kierkegaard af mine skuldre og fortsætter personligt tror jeg mit første møde med en psykiator ligger på top ti over pinlige begivenheder i mit liv hvis ikke jeg var for deprimeret til at opfatte det så havde det nok været en etter - for det er sku ikke særligt sjovt og blotlægge sin sjæl for et fremmed menneske, for det er jo lidt det som man gør ved en psykiater.
Det drejer sig om personlige detaljer hvornår hvorfor hvad hvorledes og sidst men ikke mindst "nu er du vel ikke blevet misbrugt som barn".
Psykiateren bruger oplysningerne til at vurdere hvilken type behandling der skal ydes og selvfølgelig til en form for kategorisering af klienterne.
Ovenstående er helt og holdent min egen opfattelse af psykiaterens rolle, som sikkert er langt større.
Grunden til at jeg skriver ovenstående nu, hvor jeg burde ligge ned i hen hold til min egen aftale med mig selv er: Laufetamin du skriver at dine forældre, en enkelt læge og ikke mindst dig selv, ved at du har aspergers.
Du er uden tvivl den største ekspert indenfor området Laufetamin - håber du forstår hvad jeg mener

.
Dog vil jeg mene at der bør indvoldveres en (psy fuck jeg kan ikke stave til det navn så kopipaster lige igen tak) psykiater af flere grunde ikke kun behandlings, men også rent økonomisk fremtidsmæssigt
og nu mangler jeg virkeligt en som forsvandt under min selvvalgte karrantæne - Troll vær nu sød kom tilbage bare lidt jeg ved du ved svarene - hvor er du? Du får alle mine kantereller ... undskyld mig Baileys er vist ved og tage over og min seng kalder.skal nok se om ikke jeg kan samle op på trådene i løbet af weekenden for der er jo en del uafklarede spørgsmål, men jeg må tilslutte mig de andres mening om at du bør holde igen med at ryge - se om ikke du kan finde dig selv først og godnat fra det øde Jylland.