Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 aug 2025 22:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Eheehe u said it dex.....

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Jeg er holdt på med at æde narko foreløbigt, så det er vist nok lidt billigere...

Kvinder kan lade dig nyde virkeligheden i ædru tilstand...
Kvinder kan give dig et kraftigt Serotonin-boost uden at du fucker din hjerne op med kemikalier...
Kvinder kan man nusse, kysse og kneppe...
Kvinder kan lave mad til dig...
Kvinder kan bringe din slægt videre...

<HR></BLOCKQUOTE>

Hørt hørt, hvis jeg havde valget mellem dope og Christina, well så vælger jeg sgu at blive høj af den mængde serotonin hjernen selv vil frigive, eller rettere sagt, den mængde serotonin damen får min hjerne til at frigive

[img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] Damn den smiley kan misforståes [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
HE he he he he he eh he he eh ehe he MEGA LOL,

Du bliver klogere OP, MEGET klogere. Hun begynder snart at brokke sig over du sidder foran computeren for længe, og at du aldrig gider at spise sammen med hendes forældre. Så gider hun lige pludselig ikke dyrke sex mere i et stykke tid "Jeg har bare ikke lyst". Bare rolig OP, du skal nok vende tilbage til virkeligheden igen! Bare vent! Bare vent til hun begynder at kritisere dig og de venner du har, he he he bare vent!

Dex: dig gider jeg ikke svine til - det er der slet ikke nogen grund til - like - du siger din mening - du kalder mig ikke for nazist uden at vide hvad fanden du snakker om...

Men - lige en ting - hvad end du har hørt - og fra hvem du end har hørt det - så må jeg nok indrømme at du har taget lidt fejl - jeg blærer mig ikke med hvor meget narko jeg har taget (kun her på boardet) når jeg snakker med gutterne -- så er det tripsene det gælder - men giv mig en grund til at jeg skulle fortælle jer mine inderste tanker - det ser jeg ingen grund til - det er mine og trioens - jeg kan heller ikke se hvilket mønster du snakker om - mit liv pulserer meget - jeg kan som regl ikke forbinde to dage med hinanden - andet end at jeg har været i skole - men er det en bad ting???? - ellers sker der en masse omkring mig - der er altid noget nyt igang - jeg hygger mig - angående selvtilliden -well - find ud af det - men det er hvis dig der har problemet - jeg siger min mening - du siger din - og så sviner du mig lidt til - må jeg ikke have min mening - personligt har jeg kun haft meget dårlige oplevelser med kvinder - så giv mig en grund til at værdsætte dem - som venner ja - men kærester - naaah - sex - ja klart - til tider - men ellers - jeg er på trip mand - hvis jeg kan se overskud til en kvinde - well så kommer hun med - men hvis hun ikke er ligeså farout som jeg er - well - så er chancerne for at hun går tabt iløbet af nogle uger temmelig stor - fordi jeg gider ikke begrænse mig selv pågrund af en kvinde - jeg gjorde det engang - men som sagt - hvis man er for flink - så må man squ tage de tæsk der følger med - såeh - jeg er ikke flink - jeg gider ikke tage kontakt til en eller anden kvinde - det må hun fandme gøre - skulle jeg spilde tiden på en kvinde som der ikke har naturlig interesse i mig - nej vel - jeg har ikke det must at jeg skal ud og score fisse - eller i det hele taget skal have fisse for at overleve - jeg kan kontrolere min krop temmelig godt - og har styr på alle mine følelser - og har et godt tag i min aggresive side - og junkie - well - jeg junker ikke noget - så det tror jeg ikke lige du skal kalde mig - jeg har squ aldrig sprøjtet mig med en skid - men lidt weekends/fritidsnarkoman - well - det er jeg jo nok - men det hygger jeg mig squ meget med....

Ellers andet???

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Var det ikke dig der skrev om hvor kedelig og triviel din hverdag var! Noget med

"Ævvv, Op i skole, Hjem fra Skole, Stene Fjernsyn, Stene Compputer" bla bla bla!

JAAA du har vildt meget at lave.....pathetic!

Jow men jeg blev jo træt af at den var triviel så jeg lavede noget om på den - ganske som i sagde - altså bare fordi når i (nogle af jer måske) skal lave en ændring så tager det vildt lang tid - jeg ændrer det over natten - så er det fint med mig - så finpudser jeg det som jeg når til det - ender med at kalde det trivielt igen og finder så på nogle små justeringer - men well - vi kan ikke alle være ens - desuden er det squ lang tid siden jeg brokkede mig over det - hvorfor hænge sig i fortiden når det er fremtiden vi kan ændre????

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
Closed [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Titel:
Flueknepper kongen

& Open?

Et smukt historisk manifest om Phibes og Dextrose, samt "Armani XTC" og "real love"

Titel:
Insane psychedelia user!

Good times, good times :lol:

Titel:
Flueknepper kongen

Jvf.

Billede

"Tribal.jpg"

Smukt, Phibes.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kode:
http://jensus.netfirms.com/Tribal.jpg

?

"In many shamanic societies, if you came to a medicine person complaining of being disheartened, dispirited, or depressed, they would ask one of four questions: When did you stop dancing? When did you stop singing? When did you stop being enchanted by stories? When did you stop finding comfort in the sweet territory of silence?"
-Gabrielle Roth

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]