Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 23:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jep det ligger sådan jeg gerne vil lære at ryge og drikke på samme tid.. har hørt den med at ryge først så for man det ikk dårlig!! men ville gerne gøre det når jeg er blevet rimlig fuld for så kan jeg undskylde mig med at jeg bare er pæn fuld(overfor de venner jeg har der ikke ved jeg ryger, ja de har fordomme og er bange for det vil øddelægge vores forhold, men fuck nu det det er en anden sag) men hvordan ryger jeg efter jeg er blevet rimlig fuld uden at få det dårligt (ville være argelig at ødelægge en god bytur), har set flere gøre det så det burde kunne lade sig gøre selv for mig:D men har hørt man ikk rigtig for nogen effekt (griner, tanke spil osv) når man er fuld og så ryger!

ps hvis det har noget med sagen at gøre så ryger jeg meget sjællend og har aldrig drukket hverken før eller efter! ps er der andre måder at ikke få røde øjne uden at bruge de der speciele øjendråber?

stavefejl er gratis og håber i kan forstå min indviklet bøn om hjælp

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det med dit forhold til dine venner, lader vi bare stå. Det er til grin.
Generalt er det en dum ide at ryge, når man er fuld. Når du samtidig sjældent ryger, så forøger det risikoen for hovedet i kummen meget.
Hvis du beslutter dig for at ryge alligevel så ryg MEGET lidt. 1-5 sug vil jeg sige.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Og du har det fint med, at du skal være skidestiv for at ryge? Hvorfor så overhovedet ryge? Ryg dog, når du ikke er sammen med de venner?

Ellers skal du bare lade være med at drikke dig decideret stiv... man kan godt ryge efter at have drukket, men hvis man er godt snaldret, så kommer verden hurtigt til at dreje rundt af at spæde op med røg, og man får det pissedårligt.

Titel:
Medlem

jeg skal ikk være fuld for at ryge men ville gerne prøve at se hvordan det føles og virker:D men der er kun få af mine venner der ryger og de andre hader det, og synes det er dumt pga de foredomme skolen og kampanger har lavet!! ved godt det er til grin er nomal pisse ligeglade med hva folk siger og tænker om mig bare ikk når det kommer til stoffer ("tager" ikk andet en hash) men for man ligeså meget stener på som uden alkohol eller tager spriten det meste af steneren?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Spritten tager det meste af hjerneaktiviteten, og man bliver mere træt... selv er jeg vild med at ryge og drikke samtidig nogle gange, men så skal det være øl og pot/skunk, ikke tung hash eller sprut.

Titel:
Medlem

Hvis du drikker samtidigt med at du ryger så bliver du herre dum og får vælteren på. :joint: god ryger

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Det er sgu ikke noet du bare lige "lære" og især når du siger du ikke ryger ret tit... Hvis man skal kunne ryge når man er godt stiv skal man IMO være meget van til at ryge og selvom man er det bliver man som regelt stadig dårlig... Og hvorfor vil du ryge når du alligevel vil skjule det for dem du er sammen med ? :roll: så kan det da være lige emeget med at ryge sig skæv...

Titel:
Junior medlem

hvis det er sjældent du ryger synes jeg ikke du skal ryge sammen med de venner som har overdrevet foredomme over for hash, og prøve at skjule din gode hash rus ved at give alkoholen skylden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Jeg kan godt selv lide at drikke tre-fire øl, for at derefter at ryge en enkelt pind, delt imellem et par gode venner. Det virker lidt som en katalysator, og jeg får derved en langt kraftigere rus. Dog bliver jeg også ret søvnig, så druk først og derefter rygning, den bruger jeg kun sammen med drengene når vi bare hygger os.

Derimod kan rygning og så druk, men meget lidt druk, virke som et lille euforisk boost til hash-rusen, men igen, jeg bliver ret søvnig og virkelighedsfjern, så det er ikke noget jeg bruger til fester eller lign., det er for mig alt sammen forbeholdt hygge! :)

Du skal nok også lige vide, at jeg ikke ryger til dagligt, og derfor ikke tager store hvæs, og ikke holder røgen inde for længe.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har ingen problemer med at ryge og drikke på samme tid, tror bare det er noget man skal vende sig til.
men hvis du gør det så vil jeg åde dig til ikke at drikke særligt meget og så tag nogen sug på jointen. Og hvis du vil ryge mere så tag det stille og roligt. Så kan det sku ikke gå galt

Titel:
Medlem

Altså jeg ved fra mange af mine venner som ikke ryger mere end en enkelt gang om måneden eller to, at hvis de drikker og ryger knækker de sig. Jeg ryger tiere end dem så jeg har intet problem med at ryge en masse god hash mens jeg er stiv :p

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Enten ryge dig rigtig blæst først, og drikke nogle øl mens effekten gradvist aftager. Derefter kan der drikkes igennem

Ellers drik nogle genstande og put rigtig lidt i jointen. 1/3 del af hvad du plejer. Det virker overraskende godt når man er stiv

Eller min favorit: Drik et par øl, ryg et par hvæs, drik en øl, ryg lidt mere, drik, ryg, drik, ryg.
Fordelen er at du ikke drikker særligt mange øl=mindre tømmermænd, men du får stadigvæk en god brandert

Det er guld dagen efter en våd aften at kunne sætte sig op med det samme og tænde en joint uden nævneværdige tømmermænd. Hvis der er nogen klares det med en hovedpinepille og en joint

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der skal ikke meget til.
Havde en fed bytur for noget tid siden, sad et par stykker ved en kammerat og fik et par pils og så på vej ind til byen ½ pind med okay hash det var for mig en af de fedeste oplevelser jeg har haft i byen i lang tid :)

Men tror på jeg havde fået det ringe hvis jeg havde røget mere, så prøv med lidt af gangen :)

Titel:
Medlem

Mange tak for de gode svar.. har noget ok pot men synes som med det meste hash at det starter med at være griner og der efter bliver det stenet har aldrig prøvet noget rigtig godt sativa hvor man næsten kun for griner (med det her pot varer grineren osv lidt længere end det meste hash. som nu pot plejer at gøre) synes bare det ville være neder at sidde at stene i en sofa et sted i byen og det er først der dørmændene kan se man er "på" noget (hvis de ikke kunne se det på dine øjne da de lukkede en ind heh) men tager alkohol'en noget af den stener (self i moderate mængder)? har fundet det her link som jeg vil prøve at bruge i fremtiden da jeg synes det lyder sjovt http://www.kortlink.dk/3y6p plz slet hvis det heller er tillat at linke til sådan noget. og undskylder mange gange hvis det ikk er. :oops:

ps har øjendråber mod øjenbetændelse ville det tage lidt af de blodskudte øjne??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Altså jeg må indrømme at jeg sad og voldfnes for mig selv i min egen lille verden, havde det på et tidspunkt somom mine ben flød sammen med poolbordet >_<
Om folk kan se det ? Jo det tror jeg da de kunne, men jeg gjorde så heller ingenting for at skjule det :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: ..
Du skal nok ikke bekymre dig om at der kommer en dørmand og nakker dig fordi du har røde øjne, det kan ligeså godt skyldes alkohol, og nok heller ikke fordi du sidder og stener, det er som regel dem der danser og hopper rundt de er ude efter :)

Jeg tror ikke det vil være muligt for dig at få en god rus ud af det, enten får du for lidt til at kunne mærke det, eller for meget. Hvis du alligevel formår at ramme rigtigt, vil din øgede selvtillid pga alkoholen nok få dig til at ryge mere alligevel. Jeg har prøvet mange gange :?

Titel:
Junior medlem

Hej. Jeg ryger næsten altid når jeg går i byen. DET ER SUPER.
Jeg plejer at ryge en joint mens at jeg gør mig klar. jeg sætter noget fed musik på og chiler rundt i mit hjem med en joint mens jeg tager tøj på, sætter hår og den slags. Så plejer jeg at gå derhen hvor festen nu starter med lidt musik i ørene. Den friske luft hjælper på de røde øjne.
Når man så kommer frem er man bare skæv uden at være alt for stener. Resten af aftnen skal helst bare køre med fest og farver, øl og damer. Det plejer at virke som om at man ligesom er i lidt bedre humør resten af aftnen da den startede med fede skæve tanker.
Det plejer at være en dum plan at gå ud fra disco og ryge en pind. Det er lige som om at man ikke helt kan kapere alt det haløj der er sådan et sted når man lige har røget.
Det skal lige siges at jeg går i klasse med en masse damer der aldrig har prøvet at ryge ( de ved godt at jeg ryger en gang i mellem, men de plejer bare at synes at jeg er i godt fest humør med nogle sjove indskydelser. De aner ikke at jeg er skæv)

Det kan også anbefales at man ryger en kom hjem joint når festen er slut. det eneste der slår at afslutte aftnen med noget hyggemusik og en pind. er en sød pige i sengen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Hvis du med Djævelens vold og magt vil ryge når du har drukket, så få fat i noget god sativa-domineret pot og hold indtaget til et plan hvor du lige kan mærke det. Det kan nemlig komme snigende på en skummel måde når man har drukket.
Ellers er mit trick at drikke sig godt fuld i byen eller til festen og så først ryge når jeg kommer hjem. Det ender som regel med at jeg sidder på gulvet foran mit stereoanlæg med lyttebøffer på og hører alt muligt musik fra gamle dage (mine gamle dage), det er en sikker vinder.

Titel: ^^
Junior medlem
Brugeravatar

Den ene gang hvor jeg først tog i byen og drak, for derefter at ende hos en kammerat og ryge 2 joints, var nok min bedste skævert nogensinde 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 19 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]