Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 15:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Så se frem til Psychedelic Sense 1. december i Amager Bio.. Det plejer nu altid at være ret fedt derinde 8)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Var meget imponeret over festen i Århus, electrobeat leverede en kanon fest, og efter min mening var det et helt andet puplikum end halvandet/amager bio plejer at huse, thumps up!!

Jeg var også rigtig begejstret for den chill som crackhoremodels havde stået for, ultimative trip univers.

Selve musikken på "main" imponerede mig dog ikke, de ramte åbenbart ikke lige min personlige stil, og tiltider følte jeg at stå til en dance event med de visuals der kørte på skærmene, med specielt den dansende dukke! :cry:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Syns nu også det var en udemærket fest. Fik dog stukket en pind i hånden af en random personlighed, hvorefter der går ca et halvt sekund, og en vagt får øje på mig, og smider mig ud sammen med en ven. Vi bestak dem dog med et par is-pinde, og så tilbage i heksekedelen 8)

Alt i alt en fin aften, men jeg tilgiver aldrig halvandet for at være placeret SÅ latterligt, og for at man ikke kan tappe vand fra hanerne!! Var personligt fint broke, og nægter at betale i dyre domme for vand, så måtte takke af tidligt.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
tak til alle der var der for en god fest, både dem jeg snakkede med og dem jeg ikke snakkede med :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg oplevelde festen som rigtig hyggelig, rare mennesker og en allround rar stemning. Det skyldes måske til dels at jeg ikke har været ligeså påvirket som til andre arrangementer og dermed fået flere 'ikke forvrængede' indtryk med hjem. Det har været ren terapi, har dog ret ondt i ryggen idag.

Tak allesammen!!

FarmerFyr: Mærkeligt med sådanne mennesker. Har selv kort hår men har oplevet at blive beordret til at skride et andet sted hen og danse fordi en eller anden freak fik 'stress' over måden jeg dansede på :shock:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Cubensis skrev:

FarmerFyr: Mærkeligt med sådanne mennesker. Har selv kort hår men har oplevet at blive beordret til at skride et andet sted hen og danse fordi en eller anden freak fik 'stress' over måden jeg dansede på :shock:

Det er sku ærgeligt der skal være sådanne mennesker, men til denne slags arrangementer, psy/progressiv/fullon etc, er det desværre tit svært at undgå ignorente typer. Det er som om hastigheden på bassen lokker dem ud af deres jordhuler :lol:

Det er heldigvis noget der kan fortrænges med en smule mdma og kærlighed 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark - Uk - Norway - France
grunden til er at man ka holde prisen så lavt på culture box er at det er en fast club så du ska ik ud og leje lyd,lys musik udstyr hver gang plus at culture box koster 4000 at leje hvorimod halvandte koster 25.000 (for 1 hal)

og tak for de fine ord gandalf håber at se dig i vores chill d.10 nov igen så :)

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=21091

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]