Champost skrev:
seriøst det forekommer mig mere og mere, at det er ved at være en flok folkeskole elever, eller folk der lige er gået uda f skolen der sidder og stiller den slags spørgsmål. hvis ikke, så må i da til at have en hvis forståelse for de forskellige stoffer, og ikke katagorisere det efter ynglings stoffer. ved det mener jeg at hvert stof har sit potentiale, personligt har jeg nogle ting som jeg med glæde kunne finde på at tage i visse situationer. eks. MDMA når der er fest, dvs. større arrangeret fester. ikke bare den lille lokale fest inden ved siden af, men nej, arrangementer. det er der det er værd at være godt ramt på en ansvarlig dosis, lad os sige MAX 0,450 g delt over hele natten, 23-07, så er der morgen festerne der, kan man hvis man er ved godt humør og i sit fulde fem, måske dosere med noget mere twistet såsom ketamin, eller en mild dosis 2c-b, kun til at give stedet dit personlige twist. dettte er kun noget der finder sted omkring 2.måned. eller mindre.
der udover er stoffer som mescalin at foretrække 1. gang hvert år, hvis man er til den slags voldtægt af sjælen med et glædeligt udbytte. dette stof er noget jeg personligt kun indtager med 1 eller slet ingen personer om mig, netop fordi det er sådan en personlig oplevelse, og det er svært at være social. dog bør indtagelsen af dette stof gennemtænkes, og planlægges, ved at kordinere det ind i dit liv, som et fri rum, lad os sige at de 6-10 timer det vare er lidt som at give hjernen en tiltrænkt weekend. netop fordi at det går så stærkt, men når det er ovre, så er det fredheden selv der sænker sig over en, lidt lige som en perfekt søndag under dynen.
svampe, er mere et hygge stof, der kan indtages, i moderate mængder. dvs, 1-1,5 hvis der skal hygges lidt specielt med nogle tætte venner.
dog alligvel, nogle gange er svampe også et stof til indsigt, som kan være forstyrrende hvis der er for mange mennesker.
altså, hvert sit stof, til hver sin lejlighed, det er igen om at kende sig selv. sine begrænsninger, og vigtigst af alt, HVAD for et stof er det jeg sidder med.? er det forsvarligt over for mig selv at indtage ligepræcist det på nyværende tidspunkt.
summasumarum, alle stoffer er smukke. bare de får lov til at virke på de rigtige tidspunkter.
Ja hvis man er stornarkoman, har et meget stille og roligt forhold til stofferne, og foretrækker klart thc, fordi jeg hader de andres bivirkninger.
Jeg hader f.eks. at tænke på hvor pisse fedt det var at tage mdma i weekenden, for det føltes som om det var en måned siden, og på den måde tager jeg stoffer ofte uden selv at lægge særlig meget mærke til mit forbrug, misbrug, kald det hvad du vil.
Skolelever??
Hmm de tråde jeg har oprettet, fortæller, da bare lidt om hvilken slags mennesker, man omgås herinde. Hvis det er et problem, så lad være med at svare på tråden.
Er psychedelia kun for en bestemt aldersgruppe, der kun vil diskutere tingene på deres måde?
Tager ikke stoffer så tit, jeg deler det op på den måde.
Kan ikke snuppe bivirkningerne.
Men ja du har da ret i hvad du skriver.