Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 06:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Vinkelsliber skrev:
Moonage daydreamer skrev:
I'm fucking sky high now nigga
...

:?: :!: :?: :!: :!:

Ja jeg tog det i går aftes istedet for i dag. Da jeg skrev det var virkningen ikke sat helt ind endnu, men jeg kunne føle den psykedeliske energi svulpe inde i kroppen og vidste at der var noget godt i vente.

Det var uden overdrivelse den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft. De sidste par måneder har jeg gået og grublet over en masse dybe spørgsmål, for at nå til bunds i nogle ting. Det jeg oplevede her var at alt faldt på plads på en underlig naturlig og let måde, og jeg kan nu fortsætte et normalt liv.

Det sjoveste/bedste var på trippets højdepunkt hvor jeg følte at jeg blev født på ny, som et helligt væsen / Jesus kristus.

Og bare for at gentage hvad mange har sagt før mig, det er helt sikkert værd at ekstrahere ordenligt; men folk hører ikke efter, jeg gjorde i hvert fald ikke.

Tak for ekstraktions-hjælpen everyone.

Titel:
Dedikeret medlem

Vinkelsliber skrev:
I'm fucking sky high now nigga
...

:?: :!: :?: :!: :!:

Ja jeg tog det i går aftes istedet for i dag. Da jeg skrev det var virkningen ikke sat helt ind endnu, men jeg kunne føle den psykedeliske energi svulpe inde i kroppen og vidste at der var noget godt i vente.

Det var uden overdrivelse den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft. De sidste par måneder har jeg gået og grublet over en masse dybe spørgsmål, for at nå til bunds i nogle ting. Det jeg oplevede her var at alt faldt på plads på en underlig naturlig og let måde, og jeg kan nu fortsætte et normalt liv.

Det sjoveste/bedste var på trippets højdepunkt hvor jeg følte at jeg blev født på ny, som et helligt væsen / Jesus kristus.

Og bare for at gentage hvad mange har sagt før mig, det er helt sikkert værd at ekstrahere ordenligt; men folk hører ikke efter, jeg gjorde i hvert fald ikke.

Tak for ekstraktions-hjælpen everyone.

Hvordan indtog du ekstraktet? :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg lagde fadet med ethanol i ovnen, men da den var fordampet lå der kun meget lidt grums tilbage, også fordi fadet var så stort. Så jeg suttede simpelthen på min tommelfinger og lod den køre over de steder på fadet hvor der var lsa og puttede den derefter i munden igen. Fadet var sort så det var meget svært at se lsa'en, men ved et tilfælde fant jeg så ud af at vand giver lsa-ekstrat en blå farve; og så var det jo ellers bare om at komme igang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: på toppen.
moonage skriver du en trip rapport ``? eller ? er jeg nemlig meget interresseret i ?

Titel:
For satan hvor tar det lang tid af afdampe alkoholen!!!! :evil:
Jeg har sat en skål i et varmt vandbad men der sker ikke en skid!! Hvordan kan jeg få det til at gå hurtigere?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Psylvester skrev:
For satan hvor tar det lang tid af afdampe alkoholen!!!! :evil:
Jeg har sat en skål i et varmt vandbad men der sker ikke en skid!! Hvordan kan jeg få det til at gå hurtigere?

Smid i en metalgryde med tynd bund i stedet. Med så stor overflade som muligt og hold vandet varmt hele tiden. Glas isolerer lidt for meget til dette formål

Men det tager et stykke tid at få alkohol til at fordampe

Senest rettet af Xpert 22 okt 2007 10:04, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Ja det gør det :( men jeg bor der hjemme så det bliver nød til at stå på radiatoren natten over. Gardinerne går ned foran og sørger for at dampene kommer ud af vinduet så jeg bliver ikke forgiftet hehe.
Dog tror jeg at mit experiment er gået fuldstændigt i vasken, væsken er stadig helt klar så tror ikke rigtig der er noget lsa i det, og tror også det lsa der er går i stykker efter en nat på radiatoren

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Sæt en computerblæser (7-12V) til at tørre ekstraktet.
Det virker hurtigt og i undgår ovnen. Jeg bruger selv en hvid tallerken som tørreskål.
Tallerkenen sættes mørkt i et skab på klem, og blæseren tørrer det i løbet af nogle timer.
Den gule film skrabes op med en spartel.

Sidste gang jeg tog LSA opløste jeg simpelthen det sammenskrabede LSA i et glas vand, evt med lidt citronsyre, og lod det stå en times tid.
Diverse kilder anbefaler denne metode så LSAens forskellige optiske isomere går i ligevægt. På dansk betyder det at disse forskellige "former" for LSA har en synergieffekt, der er stærkere end et simpelt udtræk.
LSA opløst i vand smager af ingenting selvom det ligner tis. Men lad være med at drikke bundsjatten med uopløseligt snask.

Senest rettet af Lakhippien 19 okt 2007 20:55, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Der er ikke noget snask ved mig :S det var igennem et kaffefilter.
tror jeg har spildt 15 frø på ingenting

Titel:
Nu er det helt tørret ind men jeg syns godt nok det er begrænset hvor meget af det brune/lsa der er tilbage.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

psytaihai skrev:
moonage skriver du en trip rapport ``? eller ? er jeg nemlig meget interresseret i ?

Nej, jeg synes på en måde at jeg degraderer oplevelsen ved at materialisere den i ord. Håber du forstår hvad jeg mener.

Desuden fik jeg det ud af trippet at jeg skal til at komme videre i mit virkelige liv istedet for at ligge konstant fordybet i filosofiske tanker, men måske en anden gang :) .

"Nu er det helt tørret ind men jeg syns godt nok det er begrænset hvor meget af det brune/lsa der er tilbage."

Ja det er ikke nogen stolt fornemmelse man står med når man ser det endelige produkt, men tro mig det er potent. Jomindre du har dummet dig alt for grumt skal du nok få et fint trip ud af det.

Titel:
Ja så tog jeg det i går, og jeg syns ikke det var noget ved. Ingen former for visuelle oplevelser men dog få jeg noia på :? Tror ikke det noget jeg skal prøve igen

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Psylvester skrev:
Tror ikke det noget jeg skal prøve igen

Jeg prøvede øl for første gang i weekenden. Fuck hvor var det kedeligt. Skal aldrig prøve det igen, der skete ingenting! Jeg hældte godt nok det hele ved siden af munden, men alligevel ;)

Du har muligvis kludret lidt i det? :)

/edit: Du skrev i en anden tråd at du drak dig halv-snalret før du indtog LSA'en. Vær du glad for at den ikke virkede! Alkohol og LSA er ikke en særlig behagelig blanding

Titel:
Hehe ja det er også muligt :D men så bliver det er ihvertfald kun et sidste forsøg hvor jeg bare knuser frøende og ligger dem i vand i et stykke tid.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg forstår udmærket din frustration psylvester; jeg var selv på grådens rand da jeg havde færdiggjort mit lsa ekstrat og var overbevist om at det ikke virkede (det gjorde det så alligevel).

Hvis jeg var dig ville jeg dog bide irritationen i mig og analysere min fremgangsmåde og finde ud af hvad jeg gjorde forkert for derefter at gøre det rigtigt.

Vandekstraktionen virker med hensyn til effekt, men her skal du nok finde brækspanden frem, for selvom det er markant bedre end bare at tygge frøene (dette er bestemt IKKE anbefalelsesværdigt) er der stadig så mange giftrester i vandet at du før trippet sætter ind vil angre fremgangsmåden bittert.

Bare så du ved det. :wink:

Titel:
Du har nok ret i at man lige så godt kan lave ekstrat, for jeg er i forvejen ikke så god til at undertrykke kvalme. Men ja næste gang prøver jeg at knuse frøende meget finere. Det ville heller ikke være et problem at lave ekstrat hvis jeg ikke boede derhjemme. Men mit første forsøg gav da og en dejlig fornemmelse af råhygge, ligesom hvis man havde pakket sig ind i et tæppe hehe

Titel:
Nu er næste gang kommet og jeg puttede 15 frø i en pepperkværn som fik det lavet meget fint og forhold til første gang. Det har været i rensebenzin 3 gange og er nu klar til at komme i alkoholen. Dog er der noget helt fint hvidt pulver tilbage sammen med frøende og det var der altså ikke før det kom i rensebenzinen. Så vil lige sikre mig at det ikke gør noget.

Er det bare rensebenzinen som har knust nogen af stykkerne til pulver eller wtf?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det har jeg også oplevet, jeg ved ikke hvad det er, men jeg er ikke død af det endnu. Formodentligt er det bare helt fint støv som er blevet "hvirvlet op" i rensebenzinen, og blevet tilbage da det fordampede

Titel:
Okay tak så får det lov at komme med i den videre proces.
Vil så nødigt dø af hvidt pulver så blev lige nød til at spørge

/Edit: Kunne det ha noget at gøre med at jeg bruger den samme skål som fra sidste gang uden at den er blevet vasket? :lol:

/Edit igen:

8. Efter de 7 dage hælder du ethanol spritten ud i en skål og lader det afdampe, og så har du en lille smule brunt noget du skal have skrabet af. (Jeg bruger noget tyndt stof som filter)

Ville det ikke være smart at lade det indtørre på noget spiseligt, så ville man slippe for at skulle skrabe det sammen.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Psylvester skrev:
Okay tak så får det lov at komme med i den videre proces.
Vil så nødigt dø af hvidt pulver så blev lige nød til at spørge

/Edit: Kunne det ha noget at gøre med at jeg bruger den samme skål som fra sidste gang uden at den er blevet vasket? :lol:

/Edit igen:

8. Efter de 7 dage hælder du ethanol spritten ud i en skål og lader det afdampe, og så har du en lille smule brunt noget du skal have skrabet af. (Jeg bruger noget tyndt stof som filter)

Ville det ikke være smart at lade det indtørre på noget spiseligt, så ville man slippe for at skulle skrabe det sammen.

Indtørring af væske på spiseligt materiale - så at sige - medfører vel en høj risiko for mug og råd af anden art?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]