Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 09:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg er gennem flere blevet behandlet med Metadon 20mg * 2 pr døgn i forbindelse med smertebehandling. Jeg har forsøgt, at knuse ekstra 20-30mg - men rusen hvor kroppen fyldes varm og ro, den udebliver.

Jeg skal ha fat i Oxycontin. Jeg er bare i tvivl jeg skal købe 20mg eller 40mg. Ved godt, at de skal knuses.

Oxynorm 10mg får jeg det dejligt at - ligesom de er gode til gennembrudssmerter.

Men mht Oxycontinen - der er jeg i tvivl.

Titel:
Insane psychedelia user!

Oxycontin er bare en depotform af oxynorm, dvs. det er det samme stof der er i, men i en anden formulering. Depotformen gør så stoffet bliver udløst over længere tid, så man kan holde en nogenlunde konstant plasmakoncentration over længere tid.

Depottabletten er sikkert en matrixtablet eller en tablet med en diffusionskontrollerende membran, så den skal under alle omstændigheder knuses/mortes. Evt. kan pulveret fyldes i en kapsel.

Titel:
Medlem

Kender til alle opiater og deres virkning. Skal blot høre hvilken dosis Oxycontin jeg skal bruge for at opnå en rus??

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu vil jeg tro din opiattolerance er rimelig høj, eftersom du tager 40 mg metadon dagligt, så jeg vil sige ihvertfald 20-30 mg som startdosis - sandsynligvis mere. Effekten træder ind rimelig hurtigt (i modsætning til metadon), så der burde være god mulighed for at redosere.

Titel:
Medlem

Tak for det. Jeg har bestilt 40 mg tabl.

Sidst jeg tog lidt for at hygge mig var Contalgin 60mg, og det var passende. Så derfor tror jeg også at 40mg Oxycontin passer fint.

Jeg plejer at ta 5 mg diazepam ekstra når jeg skal hygge mig oven i ekstra opioder - syns ikke endnu mere diazepam er godt - det gør blot jeg falder i søvn. Generelt er jeg møg ked af jeg sidder fast i diazepam - godt nok kun 5mg fast hver dag, med 2,5mg morgen og aften. Jeg har været oppe på 20mg - men de sidste 5mg er et helved at komme ud af.

Men hva - alt er bevilget af lægen og administreres af sekretæren - den klassiske glidebane, når man læser hvordan folk er kommet til at sidde fast i benzo´er - ikke at forglemme sit eget ansvar

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg har erfaret, at koger man 20mg metadon pilen i vand, og filtere grumset væk. Og derefter skyder væsken IV. Så virker matadonen som 50mg oralt.

Titel:
Medlem

GÆSTEN

Det lyder avanceret.

Nu bruger jeg ALDRIG injektioner - kun i de tilfælde hvor jeg har fået 5-10 ampuller morfin eller ketogan til behandling af pludselige og alvorlige smertegennembrud.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Det er meget enkelt - Ligesom at lave kaffe. Blot i mindre målestok.

Jeg nævner det blot for, at give dig et tip om hvorledes du kunne få et sus i ny og næ som du søger.

Denne metode er gratis, og du undgår jagten efter andet at supplere med.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sikke noget vrøvl gæst.
Kenneth,som tommelfingerregel,skal du op på mindst dobbelt dosis for at få noget der ligner hvis det er Metadon du vil tage.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Sorry - Sådan virker det altså på mig.

Vidste ikke jeg var den eneste.

Men det glæder mig vildt meget, at høre jeg har en sjælden fordel her – heldige mig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]