Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:46

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej .. her for det sidste har jeg det af helvde til... Jeg har det sådan at jeg ikke rigtigt kan tage stilling til noget som helst jeg kan ikke give mig selv mad og er bare pæn hjælpeløs.. "Tør ikke gå udefor" men alligvel tør jeg godt gider bare ikke.. det eneste jeg har lyst til er at endten ligge ned eller sidde op.. endten foran computeren tvet eller læse noge bøger.. det har stået på i godt og vel et månede snart. jeg er ikke depri eller noget jeg gider bare ikke rigtigt lave noget / almlige ting... Noge der har haft det sådan eller ved hvad det er jeg går igennem pt??? syns det er ret nederen....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Det kan være du bare er inde i en "sløv" periode som du skal igennem, men det kan også være begyndelsen på en depression, så det bedste du kan gøre at tale med din læge om det.
Ellers kan du tage chancen og se hvordan det går længere hen ad vejen, men det er ikke det mest anbefalelsværdige, da en ubehandlet depression kan udvikle sig meget alvorligt.
Eventuelt kan du starte med at købe en pose tørret perikon og lave the tre gange om dagen, det kan give dit humør et lille løft og måske give dig overskuddet til igen at være mere aktiv på alle fronter.
Men dette er ikke en kur, der kan gemme sig noget i dit sind du ikke er klar over, så lægen er det bedste bud jeg kan komme på.
Men en læge kan kun hjælpe dig så meget, det er vigtigt at du selv tager en del i at få det bedre, selvom det kan være svært, så kom mere ud, se nogle venner, gå en tur, kort sagt: lav noget. Også selv om du måske ikke lige har lysten til det.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Det du beskriver lyder på en prik som de vinterdepressioner jeg har lidt af hele mit liv.

Det værste er at livet kan gå helt som det skal, alt bare går efter bogen, og aligevel så får man det sådan der, virkelig noget der kan slå selv den bedste i gulvet.

Men ja, snak med din læge om det :)

Titel:
Junior medlem

Jeg havde det sådan dengang jeg spiste mange piller!!! (men det gir jo sig selv!) :roll:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd
Hva er du på kbhfyren? Kunne jo være du skulle tage en kold tyrker.. Men vis det bare er almindelig depri også i en hel måned burde du nok snakke med lægen, ja..

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Mit råd til dig vil være betinget af forskellige faktorer i dit liv. Hvor tit tager du stoffer. Det var dig der startede trampertråden, så jeg går ud fra du tager E? Er det hver weekend? Hvor meget?

Jeg mener også at kunne huske at du startede en tråd, hvor du fortalte at din mor havde et pille/alkoholmisbrug. Sådan nogen ting kan jo godt tænkes at påvirke din psyke. Det ville være næsten være mærkeligt hvis det ikke var tilfældet. Hvis du tager stoffer i øjeblikket, skulle du nok overveje om det er en flugt ud af problemerne. Når virkeligheden melder sig efter weekenden, kan man godt få lyst til at gemme sig bag de trygge mure. Jeg kender jo slet ikke nok til din situation til at kunne sige noget konkret. Men at konsulterer lægen eller en psykolog (er nok det bedste) skader aldrig.

Jeg forstår ikke hvordan folk kan få vinterdepressioner allerede nu. Efteråret er jo så smukt! Hvsi vejret er godt så gå en tur i skoven når eftermiddagssolen hænger lavt og se farverne. Det er fede visuals! :lol:

god vind

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
yep kender det alt for godt :?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Ja det lyder som en god gammeldags fucker skod vinterdepression, eller evt en kix'e nedtur.

Specielt kix'e nedture kan man komme sig hurtigt over ved hjælp af 5-htp.

Et godt lille råd jeg selv bruger, når jeg bliver ramt af den slags crap, er at være så social som muligt. Det hjælper at man bare ikke sider og sumper der hjemme alene.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Kender det godt. Har det selv præcis sådan lige for tiden.

Jeg har gået arbejdsløs i over 3 md nu, er på dagpenge.

Og blev sygemeldt her i tirsdags, det mente min sagsbehandler var bedst.

Vi har alle vores perioder, hvor vi løber sur i det hele.

Skal lige siges at jeg ikke tager stoffer.

Men god bedring herfra...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Flyttes evt. til Medaljens bagside?

Titel: .
Medlem

Jeg har taget E/ mdma 2 gange i alt iår og jeg drikker ikke... Men til gengæld ryger jeg en 20pak smøger om dagen...jeg tror ikke det er en drepri for jeg er ikke ked af det.. Økonomien går mig på og det er fartisk det eneste... Og så gider jeg ikke noget...

Ej tror også Lidt coke i sommers..

Har ingen motivacion

(fuck et svært ord at stave) = mange stavefejl.. fuck it..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]