Kom som Dyr skrev:
Entheo skrev:
Hmm.. Jeg er bange for at jeg var lidt hurtig på aftrækkeren hvad angår hard proof. Men jeg er til gengæld på ingen måde i tvivl om hvor vidt jeg har set det billede før. Så det må vel forblive ved en påstand mod påstand sag. Ved mindre jeg kan opspore den et sted.
Kan muligvis også have været som noget uv-deco-art jeg har set det. Det siger dig heller ikke noget?
Nope, ingen UV fra min side. Men det kunne være vildt interessant at se dén du husker at have set. Det er vel ret sandsynligt at brugen af symmetri, noget mandala-agtigt og stofrelaterede plante-ikoner*, samt en masse cirkler er brugt mange gange før

Grav

* Pånær palmen, der er der som personlig reference til dét rave, der skulle ændre mit liv. Og ja, jeg skriver 'rave' - kunne være jeg sku' få en triprapport bikset sammen. Har desværre
brændt mange af mine notater i en periode med psykiske problemer.
/livshistorie off[/u]
Ja jeg bliver jo næsten nød til at grave det frem, hvis vi skal komme videre. Kan bare ikke komme i tanke om hvor jeg har set det. Men jeg er på ingen måde i tvivl. Jeg har set dét billede før, med palmen, ægget, bladene og det hele.
Nu er jeg stoppet med at ryge hash for flere år siden, så tvivler på at det er min hukommelse der spiller mig et puds

I'm digging.. I'm digging!