Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Jalousi
Medlem

Hejsa

Hvad gør i for at bekæmpe jalousi i forbindelse med kærlighed .. eller andre ting for den sags skyld..

Hvad gør i for at komme af med tankerne og alt det pjat der heh :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: der hvor det sker...?
jeg kører den hårdt med fysisk arbejde.. mursten kan sku ikke komme hurtigt nok på plads..

derefter er jeg så udkørt at jeg ikke magter at tænke på andet end min seng og mad...

men hva er det præcis du er jaloux over?

Titel:
Medlem

en kvinde .. jeg burde ikke være jaloux da det er over 4 år siden vi sidst har set hinanden .. men er begyndt at snakke med hende igen og hun har inviteret mig op til hende.. Men ikke på en fræk måde hvis du forstår.. men så her idag så skal hun sende mig et billede af en grim popdreng og spørger om jeg kender ham fordi hun har snakket med ham her i stykke tid og har lige mødtes med ham i weekenden.. Kan bare ikke forstå hun skal sende et billede .. jeg kender hende så godt til at vide at hun VED at jeg vil noget mere end bare at sidde og snakke hvis jeg besøger hende.. Hun er heller ikke billig ved jeg..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

godz skrev:
en kvinde .. jeg burde ikke være jaloux da det er over 4 år siden vi sidst har set hinanden .. men er begyndt at snakke med hende igen og hun har inviteret mig op til hende.. Men ikke på en fræk måde hvis du forstår.. men så her idag så skal hun sende mig et billede af en grim popdreng og spørger om jeg kender ham fordi hun har snakket med ham her i stykke tid og har lige mødtes med ham i weekenden.. Kan bare ikke forstå hun skal sende et billede .. jeg kender hende så godt til at vide at hun VED at jeg vil noget mere end bare at sidde og snakke hvis jeg besøger hende.. Hun er heller ikke billig ved jeg..

aaah, den er neder...

men bare tænkt, hvis hun hellere vil have en klam popfucker som aldrig har haft jord under neglene, så er hun heller ikke din tid værd i den forstand :wink:

bare vær din egen herre!

ps. synes tit at kvinder har en tedens til at blive mere intereseret i én hvis man virker mere afvisene og ligeglad i trækket..

Titel:
Medlem

Ja men hende er satme god til at være kold hvis man begynder på den der med at være ligeglad.. hun har ligesom ikke brug for kontakt 24/7 men hvem har os det alligevel.. Hun skal altid skrive halv kryptisk så jeg skal sidde og tumle med tankerne og altid komme frem til det mest negative jeg kan .. og huhvis jeg spørger ind til hende så bliver hun lettere irriteret hvis det bare ligner noget der har med jalousi at gøre.. Hun spurgte mig om ikke det ku være sjovt at ses igen også siger jeg tjoo ku det da .. altså hvad fanden vil hun med mig .. vil hun bare være bedste venner eller skal jeg op og have en lille godbid og så ta hjem og spille pik til minderne

Det er virkelig for underligt.. Nu forstår jeg bedre den der man altid hørte da man var lille i film og andre steder at Mænd ikke kan forstå kvinder.. de er simpelthen for underlige og jeg er næsten kommet til den konklusion at de kun er til for at give en neder på..

Ps. Hvad mener du med at være sin egen herre .. den har jeg aldrig forstået .. ja jeg er lidt fatsvag :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

godz skrev:
Ja men hende er satme god til at være kold hvis man begynder på den der med at være ligeglad.. hun har ligesom ikke brug for kontakt 24/7 men hvem har os det alligevel.. Hun skal altid skrive halv kryptisk så jeg skal sidde og tumle med tankerne og altid komme frem til det mest negative jeg kan .. og huhvis jeg spørger ind til hende så bliver hun lettere irriteret hvis det bare ligner noget der har med jalousi at gøre.. Hun spurgte mig om ikke det ku være sjovt at ses igen også siger jeg tjoo ku det da .. altså hvad fanden vil hun med mig .. vil hun bare være bedste venner eller skal jeg op og have en lille godbid og så ta hjem og spille pik til minderne

Det er virkelig for underligt.. Nu forstår jeg bedre den der man altid hørte da man var lille i film og andre steder at Mænd ikke kan forstå kvinder.. de er simpelthen for underlige og jeg er næsten kommet til den konklusion at de kun er til for at give en neder på..

jamen hvis hun ikke gider dig? hvorfor så bruge din energi og kræfter på hende? brug da heller tiden med en anden sød tøs..

venner kan man jo altid blive :wink:

Titel:
Medlem

Det er lidt svært at bare stoppe med at tænke på hende.. og jeg er irriteret over jeg skal have et billede af en hun har været sammen med.. er det for at gøre mig jalous eller fordi hun tror at jeg kun vil være venner.. jeg gider ikke spørge hende fordi hun kan ikke forstå jeg stadig synes om hende efter så langtid.. Gider bare ikke sidde og fortælle hende jeg har følelser for hende .. Jeg må vel bare være mere ligeglad med hende og lade vær med at kalde hende noget sødt på nogen måde..

Men dit eget bud på hvorfor hun vil invitere mig op til hende når jeg bor så langt væk og det er så langtid siden .. ved godt du ikke kan svare på hvad hun tænker .. men bare lidt hehe ^^

Titel:
Medlem

godz skrev:
Det er lidt svært at bare stoppe med at tænke på hende.. og jeg er irriteret over jeg skal have et billede af en hun har været sammen med.. er det for at gøre mig jalous eller fordi hun tror at jeg kun vil være venner.. jeg gider ikke spørge hende fordi hun kan ikke forstå jeg stadig synes om hende efter så langtid.. Gider bare ikke sidde og fortælle hende jeg har følelser for hende .. Jeg må vel bare være mere ligeglad med hende og lade vær med at kalde hende noget sødt på nogen måde..

Men dit eget bud på hvorfor hun vil invitere mig op til hende når jeg bor så langt væk og det er så langtid siden .. ved godt du ikke kan svare på hvad hun tænker .. men bare lidt hehe ^^

Jeg tror desværre kun der er en måde at få afklaret dine følelser for den tøs på, og det er at gå direkte til flæsket og spørge om de på nogen måde er gengældt. Hvis ikke de er det, så må du bare acceptere det og slå hende ud af hovedet inden det æder dig op. Nogen gange er det bedst at bryde kontakten, især hvis hun gør dig jaloux igen og igen. Det er ikke venskab, og ikke noget du har brug for. Kærlighedssorger er noget man altid kommer over på et eller andet tidspunkt, og jo hurtigere man får afklaret sine følelser, des hurtigere kan "helingsprocessen" gå i gang. Og er er jo så mange søde tøser rundt omkring, der ikke har nogen kæreste, så bare op på hesten igen.

Titel:
Medlem

yeah forstår godt alt det der.. men ville nu bare høre hvad i mener hun mener .. men ja tager imod rådene.. er bare herre svært for hun er SÅ DEJLIG BOLLE KLAR haha :D .. ej jeg må sgu nok bare ta mig lidt sammen :)

Titel:
Medlem

Men jeg kan jo ik spørge om de er gengældt fordi jeg har ikke set hende i 4 år .. og da hun har sagt til mig før at hun ikke kan finde ud af om hun har følelser før hun har været sammen med mig i virkeligheden .. dette er også forståeligt nok .. men jeg gider virkelig ikke ned til hende hvis ikke der er nogen mulighed for noget somhelst :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

waggafnipsen skrev:
godz skrev:

aaah, den er neder...

men bare tænkt, hvis hun hellere vil have en klam popfucker som aldrig har haft jord under neglene, så er hun heller ikke din tid værd i den forstand :wink:

bare vær din egen herre!

ps. synes tit at kvinder har en tedens til at blive mere intereseret i én hvis man virker mere afvisene og ligeglad i trækket..

Er man en taber hvis man bruger hovedet i stedet for hænderne?

Det nederste giver jeg dig forresten ret i.

Senest rettet af wEstzIde 16 okt 2007 19:36, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Hvad menes der med at være sin egen herre Resist .. forklar en så fatsvag person som mig det plz :D:D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
Hvad menes der med at være sin egen herre Resist .. forklar en så fatsvag person som mig det plz :D:D

Ved ikke, har svært ved at se sammenhængen imellem dette emne, og så at være sin egen herre. Måske mener han at du ikke skal lade dig hundse med, men det gør du jo heller ikke.

Men anyway, jeg synes at du skal tage derop og prøve at ligge op til noget. Det skader vel ikke? Hvis hun kun vil være venner så synes jeg bare at du skal droppe kontakten til hende, du bor også så langt væk fra hende alligevel, og det lyder til at hun tærer dig op. Det er en alt for selvdestruktiv proces hele tiden at mindes om de fyre hun ligger og knepper med, når hun i dit hoved er den eneste ene, indtil du finder en anden rigtig sød fisk fra havet ;)

Titel:
Medlem

Tag ned til hende og se om du kan få noget, eller find en anden. Den bedste måde at glemme en dame på, er ved at få en ny.

Titel:
Medlem

Ja sgu rigtig nok .. glemmer hende bare og hvis hun spørger om vi skal ses igen endnu engang .. så siger jeg bare NÆPPE :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

godz skrev:
Ja sgu rigtig nok .. glemmer hende bare og hvis hun spørger om vi skal ses igen endnu engang .. så siger jeg bare NÆPPE :D

Tag derop og hiv hende lidt i patterne først :P

Titel:
Medlem

Geografisk sted: In the middel of nowhere? - wtf? I am in the middel of nowhere?
Du kan jo skrive til hende , om hun på nogen mulig måde kunne have interesse i dig. og spørge om hun har gang i nogen andre fyre .
og hvis hun ikke har det , så kunne du jo tage derop , og se en film eller to , og hygge dig med hende, og dernæst spørge hende om hun på nogen mulig måde kunne have interesse i dig , nu efter i har ses? : )

^^ mit råd

Titel:
Medlem

Ja kan godt være jeg tager derop en tur om et stykke tid.. Men forstår bare ikke hun vil have mig derop når hun ved jeg vil mere og hun sikkert ikke selv vil .. men kvinder er vel bare fucked up

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Evt. kig lidt rundt på http://www.thegame-online.dk/. Der kan du nok læse dig til lidt mere end herinde.

Titel:
Medlem

Nah er ikke så vigtig længere.. Jeg gider ikke hendes julelege længere.. det bare for underligt..

Der er simpelthen ingen grund til at invitere mig efter 4 år for lige at se mig også kan jeg bare ta hjem igen .. det er simpelthen for mærkeligt især når jeg ved at hun ved jeg vil mere.. men fuck det hun har alligevel en gylden regel der siger at hun ikke vil være sammen med nogen der bor for langt væk.. der kan man så også undre sig over hvorfor jeg så skal op og besøge hende.. Hun må elske at pine andre eller noget

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]