Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Altid tæt på hjemme :)
Nu har jeg været på psy.dk et lille stykke tid og har med mit skarpe observerende øje set at nogle har under deres navn: "medlem" "Psychedelic user" og sådan... Jeg forstår at man ved at donere penge kan stige vældigt i "graderne" men hvordan sker det ellers??

Jeg står som "Junior medlem" så hvad er det næste?

Har det noget at gøre med antallet af indlæg man laver eller er det svar?

Please inlighten me :)

Og hvis nu det står på siden må i lukke mit indlæg og så kan jeg føle mig dum, men har kigget lidt rundt uden held!

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Ja, der er nogle standard titler efter hvor mange posts man har, og derudover kan man få sin egen title ved at donere eller ved at have gjort noget specielt for boardet, f.eks. være admin eller moderator, eller hvis man er kendt for noget specielt, f.eks. flueknepperi :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Postcount... Hvad tror du det betyder?

Kan det ikke være ligemeget?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jo det er lidt ligemeget er bare nysgerring!! :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Krigsstopper skrev:
Jah tænkte det nok :)

Har man så nogle tal at gå efter eller er det "secret" for at undgå "spam indlæg"??

Det er selvfølgelig ikke fordi jeg så vil starte en masse tråde, så vigtigt er det ikke... Er jo bare nysgerrig :)

De er halv-secret så folk som dig ikke skal spamme andre steder end fuck for at opnå en ny titel

Hvad med at lave nogle post med fornuftigt indhold, i stedet for at koncentrere dig om en titel der ikke viser andet end hvor mange indlæg man har lavet?

Titel:
Flueknepper kongen

Man kan også være kendt for at være selvhøjtidelig med forskellige stoffer, eksempelvis methylon :roll: :twisted:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Så så rolig nu Xpert!!
Det var skam ikke for at genere nogen, var som sagt bare nysgerrig!

Jeg syntes da også at jeg i stor stil prøver at begrænse mine indlæg til at handle om nye og diskuter-bare emner som kan være til grin eller gavn. Og ellers snakker jeg bare med på andres indlæg...

Så bukker mig underdanigt i støvet for jer oldtime brugere! :) hehe

p.s og rettede i det indlæg som du henviser til samtidig med at du må ha skrevet det andet for kunne godt se at jeg bare skulle "lay low" :)

Senest rettet af Krigsstopper 15 okt 2007 16:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Levose skrev:
Man kan også være kendt for at være selvhøjtidelig med forskellige stoffer, eksempelvis methylon :roll: :twisted:

F.eks. :D :twisted:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Faktum er, at postcounts ikke er lige meget. Hvis jeg som ny bruger kommer herind, så lytter jeg da, hvor dumt det end kan være, altid til ham med 1800+ posts, end ham med 131 posts. Selvfølgelig begrunder man også det ud fra selve indlægget, men man går da efter ham med flest posts, da man/jeg automatisk går ud fra, at han har meget erfaring/viden.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Jeg lytter til den som jorder de andre på en overlegen måde, poscount eller ej.

Intet underbygger troværdighed som en fnysende bedrevidende arrogance:D

Har da set folk med 3 eller 4 skrevne indlæg som jorder mig.. og alle de andre noobs.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Winta skrev:
Jderudover kan man få sin egen title ved at donere eller ved at have gjort noget specielt for boardet, f.eks. være admin eller moderator

Jeg er moderator, og det har ikke påvirket min "titel", så det passer ikke.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Jaspar skrev:
Faktum er, at postcounts ikke er lige meget. Hvis jeg som ny bruger kommer herind, så lytter jeg da, hvor dumt det end kan være, altid til ham med 1800+ posts, end ham med 131 posts. Selvfølgelig begrunder man også det ud fra selve indlægget, men man går da efter ham med flest posts, da man/jeg automatisk går ud fra, at han har meget erfaring/viden.

Her på boardet skal man vist også kigge efter oprettelsesdatoen, da folk netop spammer sig frem til titler - og derfor stadig ikke har en klap forstand på hvad de snakker om.

I øvrigt kan man ikke købe sig til andre titler end Psychedelia Sponsor svjv. (Hvilket er en ganske flot titel)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Krigsstopper skrev:
Nu har jeg været på psy.dk et lille stykke tid og har med mit skarpe observerende øje set at nogle har under deres navn: "medlem" "Psychedelic user" og sådan... Jeg forstår at man ved at donere penge kan stige vældigt i "graderne" men hvordan sker det ellers??

Jeg synes ikke at dit øje er specielt skarpt observerende, idet du stiller det spørgsmål. Observer lidt endnu og brug hovedet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Halvvejs mod øst
Krigsstopper skrev:
Jeg står som "Junior medlem" så hvad er det næste?
Medlem, så Dedikeret medlem og mon ikke det bliver Insane psychedelia user.

Citat:
Har det noget at gøre med antallet af indlæg man laver eller er det svar?

Det er antallet af indlæg, minus Fuck forumet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Når du når over de 50 posts bliver du "medlem" :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Skal dog siges at det på ingen måde betyder at folk ved mere om noget end andre.

Et "junior medlem" kan nemt være andre "medlemmer" overlegne i viden. Hvis du forstår mig :)

Titel:
Medlem

jeg vil ha +100.000 posts hvis jeg donerer noget somhelst ... :twisted: :twisted: !!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg takker for Flimmer og de andre som har besvare mit spørgsmål på en god og venlig måde, mens jeg syntes NOGLE af jer andre er meget "reserverede" det føles lidt som når man kommer til en fest hvor alle kender hinanden men hvor ingen kender mig og bestemt ikke har lyst til det... Jeg kan genkende meget af det som Luca-main beskriver! Det er lidt ærgeligt da dette jo er et forum for folk med fælles interesser, men livet på nettet må jo afspejle virkeligheden...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Krigsstopper skrev:
Jeg takker for Flimmer og de andre som har besvare mit spørgsmål på en god og venlig måde, mens jeg syntes NOGLE af jer andre er meget "reserverede" det føles lidt som når man kommer til en fest hvor alle kender hinanden men hvor ingen kender mig og bestemt ikke har lyst til det... Jeg kan genkende meget af det som Luca-main beskriver! Det er lidt ærgeligt da dette jo er et forum for folk med fælles interesser, men livet på nettet må jo afspejle virkeligheden...

Jeg ved ikke hvor mange fora du ellers bevæger dig på, men jeg synes bestemt at psy er et af de mere imødekommende jeg er stødt på. På nogle jeg har oplevet er det blevet indspist en gruppe der næsten alle kender hinanden IRL og dér føler man virkelig at man blander sig i en privat samtale.
Her skal man bare lige vænne sig til jargonen, så kører det. Og det er pudsigt så hurtigt mange selv falder i den jargon...hehe...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dette er stortset det eneste forum jeg bevæger mig i, så derfor kommer der også nogle newbie og andre ikke stofomhandlende Q´s!

Og jeg syntes at du har helt ret mht at folk herinde er meget imødekommende, der er dog nogle "grumpy old men" men jeg accepterer at de har været med længe og har oplevet massere af irreterende nye og at de så hurtigt ser med bestemte øjne på os.

Men ingen må komme i tvivl om at jeg meget er glad for psy.dk og dettes bruger, nye som gamle :)

Længe leve internettet, længe leve undergrunden :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]