Mit indtag af cannabis giver nogle underholdende drømme om morgenen.
Massive mængder cannabis om afenen giver mig bly i røven om morgenen, så når vækkeurene ringer, slår jeg dem gerne fra (de er normalt stillet 1 time før jeg egentligt skal op)
Den time er fyldt med mærkelige drømme, da jeg svæver ind og ud af den lette søvn mens jeg drømmer. Tit har jeg min telefon i hånden som vækker mig hvert 5. minut, hvorefter jeg snoozer den og falder i søvn igen.
Drømmene er yderst livagtige og tit er jeg i tvivl om jeg var vågen eller ej. De handler normalt om stoffer, mest hash eller psykedelika enkelte gange. Hverdagsfænomener som sagtens kunne foregå, meget sjældent noget overnaturligt, faktisk kan jeg ikke huske hvornår jeg sidst har drømt noget overnaturligt
Elsker drømme, kroppens eget trip. Tit påvirker drømme mig voldsomt, og jeg kan have samme følelse som efter et stærkt trip hvor der er en del der skal forarbejdes. Kan gå og tænke på en drøm, eller føle der skete noget specielt som jeg prøver at huske på..... Svært at sætte ord på, måske kender i det selv?
Drømme i den dybe søvn kan jeg normalt ikke huske når jeg ryger (kommer igen når jeg stopper) men jeg drømmer gerne 2-5 drømme i forskellig længde i den time jeg sover meget let. Skal normalt bruge den tid til at vågne efter en god koger, jeg kan simpelthen ikke få mig selv til at stå op før hvilket tidligere har været et problem i forbindelse med uddannelse hvor man skal møde til tiden