Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

http://www.triprapport.dk - bidrag med jeres.. ville være super lækkert.. siden er super nem og enkel.. :-)

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Synes nu ikke der er noget galt med vores.. Og der mangler da nogle kategorier? :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Formålet er? En misvisende repræsentation af effekten af rusmidler? Ikke ligefrem i HR-ånden. Men hvis man vil anbefale ungdommen at blæse max, så er det vel et fair projekt.

Titel:
Medlem

den er vel ligeså misvisende, eller hvad du kalder det, som psychedelia

Titel:
Medlem

desuden står der på forsiden

Citat:
Vi vil på ingen måde opfordre folk til, at hverken prøve lovlige eller ulovlige rusmidler.
Rusmidler er ikke legetøj, og de kan føre til varige fysiske og specielt psykiske men.

Hvis du nu alligevel har i sinde, at afprøve et eller flere rusmidler, anbefales det, at du sætter dig meget grundigt ind i, hvad du har med at gøre!

synes sitet er fint, når det er positive effekter af rusmidler, og ikke altid "13 ÅRIGET DRENG DØD AF ECSTASY FORGIFTNING", men folk kan læse hvad stofferne kan åbne op for osv

Titel:
Insane psychedelia user!

JkMadsen skrev:
den er vel ligeså misvisende, eller hvad du kalder det, som psychedelia

...

Hvad er det, du ikke forstår?

Jeg har læst forsiden. Jeg synes alligevel ideen er åndssvag.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg må indrømme at det stadig er rimelig misvisende repræsentation af effekten af rusmidler kun at have positive oplevelser. Dårlige oplevelser som f.eks. "bad trips" synes jeg er utrolig vigtige. Derudover samler du det ikke ved at lave et andet sted med identisk (hr..hr.. næsten) formål?

Titel:
Medlem

som jeg skrev i anden tråd om det samme site:

"hmm der er slet ingen trip reporter der inde på nuværende tidspunkt - har du ikke selv en oplevelse at dele ud af.

er det ikek meget uheldig at have en "oplysnings side" der kun viser de positive sider - så er den jo misvisende.

Og folk kunne nemt tro at brugere af stofferne forsøger at skjule den "grumme" sandhed!

oplyning er godt, men oplysninger der kun fortæller noget af sandheden synes jeg er problematisk"

Så længe det kun er for POSITIVE og DERMED misvisning synes jeg ikke om ideen.

Propaganda og skræmme kampagner løses ikke med at go i den anden grøft og "benægte" eller lade som om eller bare kun vil vise den positive side.

Det er jo den slags der vil blive brugt mod os der ønsker en realistisk syn på stoffer et syn der stemmer overens med virkeligheden.

- Be informed then choose -

Titel:
Medlem

Så skulle det vidst ikke kun være positive oplevelser, hehe.. http://www.triprapport.dk

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Hvilke typer rapporter forventer du selv med at få? Når nu siden ikke har noget forum, community eller længere stof politik.

Nu er det ikke fordi jeg synes det direkte er en dårlig idé med sådan en dedikeret side for triprapporter, men uden en højere HR-relateret og fysiologisk/psykologiske interesse for bevidstheds-modificerende substanser, vil sådan et påfund være langt dårligere stillet end "psychedelia's" egen Trip-sektion.

En personlig forudsigelse vi være at tilfældige "k1x3-KLaPP3r" kigger ind og skriver i bedste (værste) Pill-report stil, om hvor fede deres nye Yellow-DRAGON-Ball-Piller udmøntersig. Sammen med 2900-happiness Coke-hoveder, og sønder Jyllands "alt ædende" Amfetamin-monster, der således vil rapporter om dødsræs, med speed under venstre næsebor og en pakke benzo'er knust ned i et avanceret øl-bongs apparatur, selvfølgelig med uges øl, Slot Classic.

Der skal noget innovativt til før at dette projekt på nogenmåde kan tilnærme sig en sucess.

Titel:
Medlem

Nu hedder siden "triprapporter.dk" og "triprapport.dk", så jeg kan ikke se hvad siden ellers skulle indenholde, andet end trip-rapporter. Det vil være mere end dumt, at indsætte et forum, community, whatever.., da siden kun indenholder oplevelser med stoffer.

Det samme med http://www.pillsreports.com indenholder også kun "reporter" om ecstacy - designet er bare mere "avanceret"..?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
JkMadsen skrev:

Det samme med http://www.pillsreports.com indenholder også kun "reporter" om ecstacy - designet er bare mere "avanceret"..?

Jeg synes da ideen med Pillsreport er rigtig god. Da der findes så mange forskellige ecstasy piller. Dog er det synd at standarten for indlægene er så lav. Ideen er det intet galt med.

IMO synes jeg det er lidt fjollet "tripraporter.dk". Vi har psychedelia, med masser af god information. Jeg tror hurtig at "tripraporter.dk" bliver noget i stil med Pillsreport. Hvorfor ikke bare smide tripraporterne herind på psy?

Titel:
Medlem

Fordi triprapport.dk har ét enkelt overblik over rapporter, og søgemaskineoptimeret. Det vil sige, at folk som søger på Google hurtigtst og nemmeste finder rapporterne på triprapport.dk og får et enkelt overblik, og ikke indenlukket i frames osv som psychedelia er.

Håber i forstod den sætning :-D

Titel:
Medlem

Og nej - det blir´ ikke noget i stil med pillreports.dk. Rapporterne skal først godkendes af en administrator - og ingen "latterlige" eller "12-åriget-woWWW-jeg-har-købt-marzine-på-apoteket-og-tog-30-til-halBaL" blir´ godkendt.

Kun seriøse og fyldige og infovældene rapporter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
infovældene <- arrgh hold op med det! :x

Har du iøvrigt slet ikke noget ønske om at være anonym på en side som psychedelia?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Tamara9k skrev:
Har du iøvrigt slet ikke noget ønske om at være anonym på en side som psychedelia?

Der er da egentlig ikke den helt store grund til anonymitet, selvom de fleste dog foretrækker det. Ingen kan bevise noget i sidste ende...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]