Puttes skrev:
At nogle folk undlader at svarer på brugeres ellers ret seriøse indlæg, fordi de er bange for at ryge ned af i heirakiet, er så en anden sag.
Du har en total forvrænget billede af hvordan det her forum hænger sammen puttemus, men du er ikke alene har jeg bemærket.
Der er sguda ingen der er bange for at ryge ned i hierakiet, det hieraki du ser er et du selv har spundet sammen i hovedet. Nogle har flere posts end andre men det er ikke et udtryk for at man automatisk får mere magt eller bliver set på anderledes og derved følger nogle andre 'rules of engagement' det er i mine øjne nærmere et udtryk for visse brugeres slaviske tankegang der tryllebinder dem til at tro at de kan komme og revolutionere et internetboard ved at poste indlæg med bedrevidende moralske attituder.
Nogle af de folk der har mange posts har givet vis bidraget med en masse information til boardet og har gennem tidens løb set de samme spørgsmål og problemstillinger blive postet igen og igen. Altså burde en del af den information være til at finde i arkiverne ved lidt ihærdig søgen.
En søgen som som tilmed er blevet skåret ud i pap og gjort sticky
At der ikke bliver svaret på newbtråde eller lettere naive (nogle ville sige åndsvage) tråde, af dem der har været her i lang tid syntes jeg ikke man skal fare i flint over, man burde derimod se det som et udtryk for mangfoldighed på dette board.
Der vil altid være grupperinger herinde af folk i forskellige aldre og folk der er kommet længere end andre i deres liv. Sagen er at man ikke forpligter sig til at svare på alle spørgsmål, psychedelia er jo ikke ens liv.. vel?
Nu ved jeg ikke hvad du præcis hentyder til men hvis der kommer en ny bruger ind og spørger i visionære planter om en opskrift på en kratomdrik er det jo ikke sikkert at hortonomen der for længst har prøvet de opiater han skal og iøvrigt passer sine eksotiske planter i sit drivhus gider bruge tid på at svare på denne tråd ligeså fyldestgørende som de 253783493 andre gange der kom en ind og spurgte om det samme.
Det kan man sgu da ikke klandre folk for, kan man?
Der er ikke noget andet hieraki end det i selv opfatter.
Det er internettet, det er et hobbyboard, der er et liv ved siden af man kan få succesoplevelser i...
Her er nogle moderatorer som har magt, men de er her for at sørge for at folk ikke bare rambler om alverden ud over det hele. Det er med til at gøre stedet overskueligt at surfe rundt på og det bliver gjort i folks fritid så al respekt for det.
Galde til jer alle!!