Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Jylland, Esbjerg
Min far døde da jeg var et år, så det var ligesom det, derimod har jeg haft spirituelt kontakt med ham igennem en af mine mors rigtige gode venner.
Min mor har røget selv, dog kun et par gange da hun var ung, men ellers ikke siden. Jeg har et rigtigt godt forhold til hende, og kan fortælle hende alt! Min stedfar er meget tolerent overfor diverse stimulanser, dog ikke det kemiske. Han har sat mig meget ind i tingene, blandt andet har han fortalt mig, meget detaljeret om hans første meskalin oplevelse - virkelig spændene. Det var faktisk også ham, der henviste mig til dette site :)
Alt i alt, har jeg et rigigt godt forhold til begge mine forældre (ja, jeg ser nærmest min stedfar som en far, da jeg er opvokset med ham) Vi ryger af og til en fed sammen, dog har han et meget tolerant forbrug, han ryger kun engang hver anden måned.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Ved ikke om mine forældre er forstående, men jeg tror de accepterer det mere og mere. De ved udmærket godt, at jeg har røget med hash førhen, det er dog reduceret markant siden skolestarten. Min far synes ikke, at stoffer hører en teenagers hverdag til, mens min mor synes at hash er ok, så længe jeg dog bare passer skolen. Vi snakker ikke om det, og det er jeg egentlig godt tilfreds med.

De ved begge to godt, at jeg har indtaget div. stoffer, da jeg fortalte det dem, i håb om at vi kunne få et mere åbent forhold, men det bidrog ikke rigtig med noget, men de var dog glade for, at jeg åbnede lidt op, og var forstående, men alligevel ikke.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Mine forældre er ikke skide forstående..
Men det kan jeg vel næsten heller ikke forvente med det jeg har udsat dem for.. de har været nødt til at køre mig hospitalet midt om natten osv osv. (Kids, ta stoffer med ansvar!)

Men nu bor jeg ikke hjemme mere hjemme, så jeg kan være ret ligeglad med deres holdninger.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Hverken min mor eller far har nogen form for forståelse - og får det heller aldrig. Min mor er typen der ikke engang har prøvet at ryge hash :shock:

De ved dog godt at jeg er interesseret i stoffer, og at min holdning ikke er så -anti- som så mange andres. Det eneste de ved jeg har prøvet er at ryge, og nogle koffein piller mig og min veninde for mange år siden, blev busted i at tage. Samtidig med at SSP bustede os i det, havde han også mange informationer om at vi tog kiks, men det blev ren nægtelse overfor forældrerne. :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 22 okt 2010 23:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Min mor kender til stort set alt hvad jeg har indtaget gennem tiden og hun er også indforstået med at jeg ryger cannabis fra tid til anden, men det er ikke noget vi decideret diskuterer på nogen måde. Det er bare som det er og det fungerer for os begge. Min far ved ikke så meget og det er godt det samme.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]