Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 16:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Okay her i går røg jeg noget hash, og jeg var ikke specielt tilfreds med det. Det var en af mine venner som havde købt det. Jeg røg cirka 0.5 gram, og det eneste jeg oplevede var at mine øre virkede som højtalere og at musikken lød bedre. Jeg har før prøvet at ryge spice, som også er ulovligt at ryge i danmark, jeg røg cirka 0,7-8 gram af dette og fik et ret fedt trip. Min krop summede helt vildt meget og det var for nice. Jeg blev så afslappet at jeg ikke kunne gå normalt og det var for fedt. Og desuden var mit grineflip meget bedre, jeg grinede igennem hele trippet, og jeg grinede nogle gange, hvor jeg ikke engang vidste hvad jeg grinte af? Med hashen grinede jeg kun 10-15 minutter også var der ikke mere.

Og nu til spørgsmålene, har jeg fået noget skod hash eller skal jeg bare have mere end normale personer? En af mine venner fik fire sug på præcis samme joint og han falte om bogstaveligt talt, han var rimelig skæv.

Og hvis det er, hvordan kan det være at spice virker meget bedre på mig?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilgiv mig min uvidenhed men; hvad er spice?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Lilleso skrev:

En blanding af en masse forskellige urtet specielt fremstillet som cannabis alternativ.

Billede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
Lilleso skrev:

En blanding af en masse forskellige urtet specielt fremstillet som cannabis alternativ.

Og da det er ulovligt, vil jeg gå ud fra at det rent faktisk virker? Fedt nok. :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er ikke ulovligt worldwide, langtfra. Det er gangske få lande der har bannet spice (inkl DK). Men ja, det skulle virke ret så godt.
Har dog aldrig selv prøvet

EDIT: Jeg bliver faktisk i tvivl om det overhoved er ulovligt nogensteder. Mener faktisk jeg har læst at det bare er producenten der ikke vil have det i enkelte lande pga at de frygtede at deres produkt så ville blive ulovligjort

Nogen der ved det?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Spice er syntetisk THC. Alle de forskellige urter indgår kun i produktet for at fremføre det som et legalt alternativ. Dine penge vil til enhver tid være bedre brugt på den rigtige vare - der også er billigere.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

zionboy skrev:
Spice er syntetisk THC. Alle de forskellige urter indgår kun i produktet for at fremføre det som et legalt alternativ. Dine penge vil til enhver tid være bedre brugt på den rigtige vare - der også er billigere.

Hvis du kan finde noget dokumentation der bakker dit (imo) usandsynlige udsagn op, så giver jeg en is!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Farmand skrev:
zionboy skrev:

Hvis du kan finde noget dokumentation der bakker dit (imo) usandsynlige udsagn op, så giver jeg en is!

Jeg kan desværre ikke skaffe dokumentation der umiddelbart kan overbevise dig og bakke mit udsagn 100% op. Jeg har tidligere skrevet om Spice her på Psy. Lav en søgning så finder du nogle flere detaljer.

Spice er en stor penge maskine - og der bruges store ressourcer på at skjule produktets sande identitet. Og det virker tilsyneladende når en masse mennesker bliver overbevist om at man kan blande 10 forskellige urteekstrakter og lave et virkbart og legalt cannabis substitut.
Hvis Spice er så naturligt og legat som det fremstår- hvorfor må det så ikke sælges f.eks Danmark ?
Der er intet i vejen med Spice, udover markedsføringen, smagen og prisen.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

zionboy skrev:
Hvis Spice er så naturligt og legat som det fremstår- hvorfor må det så ikke sælges f.eks Danmark ?

Offecielt fordi producenten er bange for at få det forbudt worldwide. Du kender jo rytmen. Bliver det først ulovligt et sted så følger flere andre lande trop.

Men hvis det indeholder syntetisk THC hvordan kan det så være at det godt må sælges i andre lande hvor THC også er ilegalt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det syntetiske THC er en analog til den kendte THC - Spice er derfor stadig legalt worldwide.
I de lande hvor producenten ikke ønsker Spice solgt - f.eks. Danmark, er myndighederne kendt for at være hurtige til at identificere og forbyde nye stoffer - derfor må Spice, officielt, ikke sælges i Danmark !
Spice er et fint produkt mht. virkning, men markedsføringen stinker. Det er ikke god stil at sælge RCs forklædt som urter!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
UDen at have prøvet spice vil jeg sige at det er noget skod-tjald du har fået. FÅ fat i noget rigtigt og se om du ikke kan få noget ud af det

HVis jeg putter ½g i af det jeg har nu, er jeg nødt til at slukke den halvvejs hvis jeg ryger alene

Titel:
Junior medlem

Okay så kan jeg godt se at det er noget lorte hash jeg har fået fat i. Kan dog, desværre, ikke skaffe noget bedre, da ham vennen er den eneste "kilde" jeg har til hash. Christiania har jeg prøvet, men ingen som tilbyder mig selvom jeg virker interesseret :/

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Spice er ikke ulovligt i Danmark. man kan købe det i en urte butik i svendborg. Jeg var der inde og snakke med dem og han viste mig en sedel hvor der stod det var lovligt. så det er ikke ulovligt..

Biker Jens, ryger det lige inden han skulle til at optage et show :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i den hemmelige hule
Jacks skrev:
Christiania har jeg prøvet, men ingen som tilbyder mig selvom jeg virker interesseret :/

hm.. enten har du været derinde imens politiet har været i nærheden og sælgerne har været tilbageholdende, eller også har du bare ikke ledt godt nok. det er ikke altid nok at gå rundt og se vildfaren ud, og på christiania er det sgu ikke en synd at sige "undskyld, har du noget af det dér.. hassss?"
midt på aftenen er det allernemmest. ofte sidder folk ligefrem og siger "hash? hash? god ryger!! billigt!" når man kommer forbi.
må man spørge hvor gammel du er? det er ikke altid de vil sælge til helt unge. så er det bare sur røv.. så må du vente lidt eller finde din egen pusher.

Titel:
Junior medlem

Jeg er 16 år gammel :) Og jeg var derinde kl. 13-14 på en hverdag. Så ikke en eneste panser derinde,

Titel:
Dedikeret medlem

Jacks skrev:
Jeg er 16 år gammel :) Og jeg var derinde kl. 13-14 på en hverdag. Så ikke en eneste panser derinde,

Bare spørg dem der ser ud til at stå og lave ingenting, vel.

Ja eller dem, der står og modtager ubeskrivelige mængder sedler? :P

Titel:
Junior medlem

Da jeg var på staden for en måneds tid siden, var de begyndt at sælge åbenlyst fra borde flere steder, overfor abegrotten og ved fælleskøkkenet. Det var næsten som i gamle dage - jeg blev helt glad :-)

Men det kan godt være politiet har generet dem så meget, at de er holdt op med det igen. Men som Ganja-Man siger, så kan man sgu altid spørge sig frem på Christiania.

På forhånd undskyld, hvis dette indlæg overtræder reglerne. Jeg synes bare det var fedt at se, at pusherne ser ud til at have vundet kampen mod politiet på Christiania - i første omgang i hvert fald....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]