Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 01:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle.
Her i morgen har jeg besluttet for første gang at prøve ren MDMA som jeg får gennem en rigtigt god kammerat som har meget erfaring med det. Jeg har selv prøvet amf 2 gange, og nu er turen kommet til MDMA ( er ikke den store fan af at spise piller jeg ik ved hvad der er i). Min ven kan stå indefor at det er det rene MDMA, og tager det selv før mig, så jeg lige kan se.
Anyways, ville lige hører om min plan er "god nok" eller om jeg er hel gal på den.
Jeg har ikke taget noget 5-HTP op til dagen, og har ikke nogen planer om at gøre det dagene efter (måske spise sundt). Jeg regner med at tager 100mg (er selv 183cm høj og kraftig) Jeg har ikke taget stoffer i over 2 måneder så det burde også være ok. Vil self drikke vand ca. halv liter i timen, samt noget cola, og drikke nogle få bajere (3-5). Stemningen er god da det er fest og alle mine nære venner er der med Dj og hele lortet.
Og self lige hører jer om jeg blir hjerneskadet eller får HPPD af min plan?

håber det er beskrivende nok ;) og håber i har nogle kommentarer som kan hjælpe mig på vej til et godt og "sikkert" trip :D

Titel:
Dedikeret medlem

Dejligt at se at der trods alt er nogen der forstår at læse og forstå materiale inden de stiller spørgsmål :D

Din plan ser fin ud, hvis du stoler på din kammerat - hvilket du vel egentlig bør gøre - så tag det samme tid som ham. Det er jo fedt at blive ramt samtidig.

Det eneste der skulle være i vejen er de 3-5 øl da alkohol virker dehydrerende, men hvis du holder det inden for det område skal det jo nok gå. Desuden tror jeg sagtens at du kunne tage mere end 100 mg, men better safe then sorry, startede selv med 80 så jeg kan da bare holde kæft :)

God tur - det skal nok blive fantastisk.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ser ud til en god plan. Som Ayers siger, så virker øllene jo dehydrerende, derfor skal du jo drikke vand - som du også selv siger. Hvis der samtidig er god stemning med et dansegulv, som du går amok på, så husk at hold pauser og drik ekstra vand, hvis du danser meget. Pauserne vil være bedst at tilbringe uden for, så du kan blive kølet ned - dette er dog kun mest nødvendigt, hvis lokalet er relativt varmt. Husk dog at mindst have en trøje på, da kulden kan være svær at mærke på MDMA.
Og så husk at have det fedt. Først gang på MDMA er bare gud. :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lyder som om du har planlagt det ordentligt. Er det bare mig, eller er øl ikke noget man slet ikke gider at drikke når man er helt væk på MDMA?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Mm double post har lige svaret på den anden... :)
Lilleso skrev:
Er det bare mig, eller er øl ikke noget man slet ikke gider at drikke når man er helt væk på MDMA?

Det er ikke bare dig, jeg syns de smager af h til på MDMA... :D

Titel:
Junior medlem

Atna skrev:
Mm double post har lige svaret på den anden... :)
Lilleso skrev:
Er det bare mig, eller er øl ikke noget man slet ikke gider at drikke når man er helt væk på MDMA?

Det er ikke bare dig, jeg syns de smager af h til på MDMA... :D

Altså som du skrev i min dobbelt post, omkring risikoen MDMA med hjerneskade og HPPD, hvor stor chancen for det med min plan? hvis jeg ik over opheder? og det er rent med ik alt muligt lort i ?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Som jeg skrev så burde der ikke være den store risiko men jeg kan desvære ikke give dig et procent-tal... :) Men hvis du holder dig til de 100 mg og eventuelt en enkelt redosering på 50-75 mg burde risikoen være minimal... :)

Titel:
Junior medlem

Jamen så siger jeg tak for rådene :D, og nu må vi se hvad der sker :D

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det var så lidt men pas nu på man bliver meget nemt meget glad for det... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
det lyder til du har planlagt det rigtig flot! Kan godt lide din holdning med at holde dig fra pillerne. Bryder mig heller ikk om det!

Titel:
Medlem

Det lyder til at du er vel forberedt såå tror ikke du skal være bange for noget.. bare husk at mdma godt kan overraske en lidt hvis ikke man er vant til det :)

Bare så det ikke lige kommer bag på dig og du bliver helt bange hehe.. sker for nogen nemlig ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]