Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
ths skrev:
Minimal skrev:
DownerDaze skrev:
Okay Ths,det gør jeg... :) . Ja Minimal,det har du ganske ret i... Mit held er at jeg er MEGA bange for nåle! :P .

Nålen, skal så lige siges, kan de fleste godt finde ud af at holde sig fra af principper, som der ikke bliver pillet ved. :)

Ja det skal man sgu holde sig fra... En ting er at ryge det, men at begynde at fixe så går man over grænsen..

Det er jo stadig ikke ligefrem sundt, selvom det bliver røget. Husk det nu. :wink:

2 forskellige indtagelsesmåder, samme stof.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
kemal skrev:
ths skrev:
Minimal skrev:
DownerDaze skrev:
Okay Ths,det gør jeg... :) . Ja Minimal,det har du ganske ret i... Mit held er at jeg er MEGA bange for nåle! :P .

Nålen, skal så lige siges, kan de fleste godt finde ud af at holde sig fra af principper, som der ikke bliver pillet ved. :)

Ja det skal man sgu holde sig fra... En ting er at ryge det, men at begynde at fixe så går man over grænsen..

Det er jo stadig ikke ligefrem sundt, selvom det bliver røget. Husk det nu. :wink:

2 forskellige indtagelsesmåder, samme stof.

Er godt klar over at det næsten er det samme.. Men det er jo ikke det hvide man ryger.. Jeg sætter bare grænsen ved at fixe det...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg ville klart starte med tramadol. Det er mindre afhængighedsskabende end ketobemidon (det aktive stof i "ketogan") - Vær' opmærksom på at mange i eksempelvis USA opfatter ketogan som værende et af de mest vanedannende opioider. Det er godt nok sjældent baseret på førstehåndserfaringer eftersom stoffet slet ikke er godkendt til medicinsk brug derovre(!)

Selvom det er meget muligt, at du starter med tramadol og så "arbejder dig videre", så synes jeg lige så godt du kan starte lidt fra bunden af. Jeg ventede rigtig længe med at gå igang med de mere "hardcore" ting såsom heroin, og det er jeg egentlig meget glad for. Des senere man går igang, des bedre håndterer man somregel situationen IME.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Det første opiat jeg prøvede var metadon, var bestemt ikke en behagelig oplevelse syntes det føltes meget influenza agtigt ..
Men tror mange reagere sådan første gang...
Hvis du vælger metadon syntes jeg at du skal vælge piller frem for mixtur, da det er sikre at dosere og IMO smager metadon mixtur slemt kemisk

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sayeh skrev:
Hvis du vælger metadon syntes jeg at du skal vælge piller frem for mixtur, da det er sikre at dosere og IMO smager metadon mixtur slemt kemisk

Fordi narkomanerne fortynder deres metadonvæske? For ellers er det da lettere at dosere væske præcist, da man somregel kan skræddersy hvor mange mg. man vil have, hvis ellers man har måleudstyr af tilstrækkelig høj kvalitet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

ths skrev:
Men det er jo ikke det hvide man ryger..

Det er ikke kun det hvide man fixer, det brune er svjv lige så hyppigt anvendt hvad det angår.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Psyko skrev:
Sayeh skrev:

Fordi narkomanerne fortynder deres metadonvæske?

hehe ja det kunne være et problem, hvis man ikke ved hvor og hvornår man skal fange dem :wink:

Citat:
For ellers er det da lettere at dosere væske præcist, da man somregel kan skræddersy hvor mange mg. man vil have, hvis ellers man har måleudstyr af tilstrækkelig høj kvalitet.

yeah kan godt se hvad du mener, jeg syntes bare det er lettere at have at gøre med piller af f.eks. 20 mg end at skulle måle op.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8700,where hope goes to die.
En lille update. Jeg har nu fået fat i 6 stk. 50mg´s Dolol-kapsler. Ganske almindelige,ikke retard... Er det nok til at blive lam af? Jeg har aldrig prøvet opiater,så der skulle ikke være nogen tolerance. Og er der nogle råd til dosering? Og indtagelsesmåde? Tænker på insufflering eller bare nappe dem oralt?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
DownerDaze skrev:
En lille update. Jeg har nu fået fat i 6 stk. 50mg´s Dolol-kapsler. Ganske almindelige,ikke retard... Er det nok til at blive lam af? Jeg har aldrig prøvet opiater,så der skulle ikke være nogen tolerance. Og er der nogle råd til dosering? Og indtagelsesmåde? Tænker på insufflering eller bare nappe dem oralt?

Du kunne starte med at søge. Der har været rimelig mange emner om lige netop Dolol og dosering. :) Har dog ikke overskud til selv at lede lige nu.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et eller andet sted og så alligevel ikke..
Søren00 skrev:
ths skrev:
Men det er jo ikke det hvide man ryger..

Det er ikke kun det hvide man fixer, det brune er svjv lige så hyppigt anvendt hvad det angår.

Det er jo heller ikke det jeg skriver ! Jeg skriver at man ikke ryger det hvide for det kan man ikke, skriver intet om at man ikke kan fixe det brune...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kan anbefale Tramadol. Personligt skal jeg selv op og have 300 mg, før jeg kan mærke det ordenligt. Så synes jeg også, det er en god rus. Kan godt lide, at man bliver dejlig træt, men man falder ikke i søvn. Jeg plejer bare at ligge og døse laaangt væk. Tilmed bliver min tankegang lidt ala cannabis.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay,det med cannabis-effekten lyder ikke særlig godt... Jeg stoppede med det,da jeg ikke længere kunne tåle det. Troede ikke at dolol havde psykedeliske egenskaber...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tannhäuser Gate
Jeg vil vist ikke rigtigt anbefale Dolol til andet end smertelindring. For et halvt års tid siden indtog jeg 500mg over et par timer og selvom det var pudsigt nok, var det ikke interessant eller behageligt nok til at jeg vil prøve det igen.
Og tømmermændene dagen derpå var grusomme. Jeg kunne ikke meget andet end at holde mig i sengen og så ellers styrte ud på badeværelset en tre-fire gange i timen for at knække mig. Jeg var helt færdig.
Det mest interssante under rusen var nok at føltes som at bevæge sig i væske.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Det er godt nok meget svingende,hvad folk synes om Dolol... Skal vidst bare prøve mig stille og roligt frem...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DeHades skrev:
Jeg vil vist ikke rigtigt anbefale Dolol til andet end smertelindring. For et halvt års tid siden indtog jeg 500mg over et par timer og selvom det var pudsigt nok, var det ikke interessant eller behageligt nok til at jeg vil prøve det igen.
Og tømmermændene dagen derpå var grusomme. Jeg kunne ikke meget andet end at holde mig i sengen og så ellers styrte ud på badeværelset en tre-fire gange i timen for at knække mig. Jeg var helt færdig.
Det mest interssante under rusen var nok at føltes som at bevæge sig i væske.

Okay, det lyder som en nederen tur. Første gang jeg prøvede det, tog jeg 200 mg uden nogen virkning. Anden gang tog jeg 650 mg over 4-6 timer og havde det rart. Havde ikke noget form for opiat-kvalme. Dagen efter var jeg en smule svimmel få timer efter, jeg vågnede, men overhovedet ikke noget, der var ubehageligt.
Som jeg skrev tidligere, kan jeg personligt godt anbefale det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DownerDaze skrev:
Okay,det med cannabis-effekten lyder ikke særlig godt... Jeg stoppede med det,da jeg ikke længere kunne tåle det. Troede ikke at dolol havde psykedeliske egenskaber...

Måske ikke helt ligesom cannabis. Man tænker ikke så seriøst. Ved mig poppede der hele tiden underlig tanker, som fx en mand der cykler på en vej, eller en bus der kører. Sådan nogle underlig dagligdags ting. Altså selve rusen er ikke som cannabis.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Nå okay...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Synes ikke at jeg har kunnet finde noget omkring isufflering af Dolol...
Kan det betale sig at insufflere det?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: inner loop
Nej, det virker langt bedre oralt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay,tak. :) .

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]