Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 16:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa...Jeg har haft erfaring med stoffer i ca. 2 år nu, har haft kendskab til hash i 2½ år jeg startede med stofferne da jeg var 16. Jeg har prøvet de fleste ikke-psykedeliske stoffer såsom mdma, amfetamin, coke, rohypnoler, (ryge-heroin en gang) og hele baladden... Og det eneste psykedelisk stof jeg har prøvet er Mexicanske svampe hvor mig og 2 andre spiste 15 gram friske. En af mine venner har så lidt salvia, jeg har tænkt mig at prøve... Jeg har spist en del kiks, men for ca. et halvt år siden fik jeg, (ved ikke om man kan kalde det en ecstasy-psykose) men jeg tror det er det..

Mit spørgsmål lyder: Er salvia en god måde at starte på psykedeliske stoffer, og kan salvia give negative eftervirkninger altså som f.eks. Ecstasy?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Salvia er ikke en god ting at starte med...

Salvia er i en klasse for sig selv

Æd nogle flere svampe i stedet

Titel:
Junior medlem

Kan salvia give eftervirkninger???

Altså nu ved jeg det salvia min ven har er ikk særlig stærkt.. det ligner nærmest pot :P det er ihvertfald ikke extrakt

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er i og for sig lige meget hvor potent dit salvia er, ryger du en mængde der indeholder tilstrækkeligt Salvinorin så vil du blive sendt afsted.

Om Salvia er god at starte med ved jeg ikke. Men jeg tror mange vil blive overrasket over dens bizare virkning, det gjorde jeg iværtfald selv. Jeg prøvede desuden salvia før shrooms hvilket gik fint. Jeg tror det er lige meget hvad du prøvet først. Svampe vil på ingen måde kunne forberede dig eller give dig en ide om hvordan salvia er.

Jeg vil på det kraftigste anbefale dig at læse denne guide

http://sagewisdom.org/usersguidedansk.pdf

Mvh Farmand

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor mange gange har du prøvet svampe? Salvia er på ingen måde sammenligneligt med nogle af de ting du har prøvet indtil. Personligt har jeg aldrig været så bange som jeg var på salvia. Men du kan gå ind og læse lidt om stoffet under triprapporter, har blandt andet selv en liggende der. Hvis du skal prøve det så husk at ryg det på bong :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
det var mit første psychedeliske stof.. og det overrumplede mig.. - var også dårligt tidspunkt og det hele..

vidste ikke hvad det var, ud over det hed salvia og var et ret stærkt ekstrakt.. 10 min efter står man med en bong på et toilet.. rusen var heldigvis behagelig.. jeg anede heller ikke meget om badtrip, eller hvad rusen var.. - men jeg tror LET at det kan blive ubehageligt... du er virkelig fucked..

kort beskrivelse af et af hovederne: (vi røg 1 hoved, tog virkningen og ventede til den var væk, derefter et hoved til)

suger lungen ind - har en underlig te(?) agtig smag..

holder den inde i ret lang tid, puster ud og spørg anden efter virkning...

+25sek jeg begynder at grine voldsomt, gør min ven også(han har lige røget)

+30- lige nu er jeg så disorienteret, jeg er ikke helt sikker på hvordan mit syn så ud, eller om det var væk. - men verdenen er væk, det samme med mig.. - først kommer der et punkt eller streg(svært at huske det hele) - på en måde kan jeg føle og se den først går sidelæns, og så skråt.. lidt ala der kommer dimensioner.. 1 dimension punkt, 2 dimension streg, 3 dimension skråt.

så lidt efter kommer der mere af verdenen tilbage, tiden osv..(og nogen underlige tanker om katten fra allycat(computerspil fra 80'erne)

og til sidst kommer jeg ind, jeg ved ikke hvem jeg er hvor jeg er osv.. - kommer tilbage i løbet af 5-15 sek, hvorefter jeg står og er ret disorienteret og lige skal komme til mig selv.. - det her er så ca. 7-15 min henne.. jeg ved ikke mere præcist hvad der skete i den tid.. - jeg har en ubehagelig kløe på kroppen, mit arbejdstøj er også ret beskidt, så det føles somom det stikker, imens jeg sveder... - fik det ret varmt.. i det hele taget ret ubehagelig kropsfølelse -

jeg kan ikke huske om det er her, eller ved næste hoved jeg er sikker på jeg var i et pariserhjul.. men man bliver virkelig fucked up - og det er ikke nødvendigvis særlig visuelt, og det visuelle du får er ret "fast" i forhold til 2c-b, svampe og lign. - men dig der bare tror du ser ting eller er steder.. det er ikke særlig "hyggeligt" i forhold til andre stoffer..

- dagen efter slog jeg op på nettet hva jeg havde røget, hvilket senere var anledningen jeg til fandt til psychedelia, har røget det et par gange siden.. men så er jeg mere på lidt farver :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]